2013-08-20, 18:57
Medlem
Tristramns avatar
Nu verkar den ha kommit till det lokala uthämtningsstället för DHL-paket.
Det var då fan på tiden...
Citera
2013-08-20, 22:34
Medlem
Tvättkorgens avatar
Kan ju bara säga att de har levererat igen. Fruktansvärt bra skiva. Favoriterna är They rode on samt Holocaust dawn.
Citera
2013-09-18, 07:46
Medlem
Rebali179s avatar
Jag har varit Nyfiken på Watain s musik sedan det senaste skivsläppet.
Kan någon upplysa mig vilken platta man skall börja med
Citera
2013-09-18, 08:21
Medlem
P-Orridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Jag har varit Nyfiken på Watain s musik sedan det senaste skivsläppet.
Kan någon upplysa mig vilken platta man skall börja med
Jag har inte lyssnat på den senaste ännu, men av de tidigare tycker jag att Sworn to the Dark är klart bäst.
Citera
2013-11-02, 23:11
Medlem
ambisckos avatar
Fantastiskt bra skivsläpp senast. Brutalt men vackert. The Wild Hunt är årets skiva.
Citera
2014-01-20, 14:14
Medlem
helvete!s avatar
Varför inget snack om den kommande spelningen på Fryshuset här? Ingen som ska gå?
Mig hittar ni definitivt där, hoppas på bättre ljud än i Uppsala senast då man inte hörde ett ord av Eriks snack.
Citera
2014-01-20, 17:35
Medlem
Jag kommer garanterat vara där.
Citera
2014-01-21, 17:37
Medlem
nirvana32s avatar
Jag såg de i Svandamshallarna i fjol, och praktiskt taget varenda sverigespelning de gjort innan. De besviker aldrig, och jag hoppas att de inte gör det imorn. Nu kör vi för fan!!!!!!
Citera
2014-01-22, 20:59
Medlem
Även jag kommer dyka upp. Är dock jävligt besviken på att de valde att ha spelningen i Arenan och inte i Klubben. Det blir för stort.........
Citera
2014-01-23, 17:07
Medlem
Tisseltassels avatar
Funderade också över valet av lokal. Varför Arenan och inte Klubben? Räknar de med att hela SoFos elit av hipsterjävlar kommer dit och gottar sig?

Kommer det kännas tomt på en så stor konsertvenue som Arenan eller vad tror ni?
Citera
2014-01-24, 07:38
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tisseltassel
Funderade också över valet av lokal. Varför Arenan och inte Klubben? Räknar de med att hela SoFos elit av hipsterjävlar kommer dit och gottar sig?

Kommer det kännas tomt på en så stor konsertvenue som Arenan eller vad tror ni?
Tyckte det funkade kanon och var nog så mycket folk såvitt jag kunde se. De har ju passerat klubb-stadiet nu och fyllde ju Münchenbryggeriet när de körde in Opus Diaboli så varför backa och gå tillbaka in på mindre ställen? Dock går väl väggarna att skjuta åt sidan så det blir ännu större om jag inte yrar nu?

Jag tycker det var riktigt riktigt bra igår med ett utsökt låtval och ett bra ljud i alla fall där jag stod.

Såg dock en del skäggiga hipsters men va fan, det får man nog stå ut med...
Citera
2014-01-24, 10:42
Medlem
Jag tyckte giget var bra men var inte helt nöjd med setlisten. Allt för många låtar ifrån The Wild Hunt. Hade önskat någon låt från Rabid och ett par till från Casus, men men. Det var inte alls samma magi som när jag såg dem på Metaltown 2010 och det kändes som att något fattades igår, förutom lukten då haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in