2014-07-22, 19:44
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Som substitut till Lyrica så fungerar det väldigt bra, förresten. Jag har tagit 600mg Lyrica idag (2100mg/dag är min normaldos, så 600mg skulle egentligen ha gett mig väldigt mycket obehag) och känner inte av det alls.

Varför ligger du på så höga doser om dagen? Jag tycker det är meningslöst för man bygger bara upp sån kraftig tolerans och man får inte bättre effekt av 2.1g än 600mg, om man nu äter det varje dag.
Citera
2014-07-22, 19:59
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Varför ligger du på så höga doser om dagen? Jag tycker det är meningslöst för man bygger bara upp sån kraftig tolerans och man får inte bättre effekt av 2.1g än 600mg, om man nu äter det varje dag.

Du har helt rätt.

Anledningen är att jag alltid ska jaga det jävla ruset. Och även om 2.1g inte fungerar bättre än 600mg så får man ändå mer utav ett rus, ju högre dos man tar. Jag har klarat mig bra egentligen det senaste året. Men sedan spårade det iväg upp i så höga doser för inte så längesedan.
Citera
2014-07-22, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Om du tog subuxone igår och blev dålig så är det lugnt att ta idag du kommer inte bli dålig igen.
Okej, tack. Jag får hoppas att du har rätt.
Citera
2014-07-23, 05:19
Medlem
rhymenoceross avatar
Hur sover ni när ni tar buprenorfin? Jag har legat vaken hela natten, detta är helt galet. Jag noddade lite runt kl 21 igår men jag vågade inte låt mig själv somna.
Citera
2014-07-23, 09:34
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Hur sover ni när ni tar buprenorfin? Jag har legat vaken hela natten, detta är helt galet. Jag noddade lite runt kl 21 igår men jag vågade inte låt mig själv somna.

Sover skitbra på sub, men då kör jag rätt låga doser
Citera
2014-07-23, 10:35
Medlem
SadCats avatar
Citat:

Sover faktiskt rätt så bra på Subutex. Dock så somnar jag som en stock, helt rak i ryggen

Lite mindre skönt när man vaknar och har legat helt spik rak i 12 timmar.
Lagom stel när det är dags att stiga upp, hehe.
Citera
2014-07-23, 11:52
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Sover skitbra på sub, men då kör jag rätt låga doser

Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Sover faktiskt rätt så bra på Subutex. Dock så somnar jag som en stock, helt rak i ryggen

Lite mindre skönt när man vaknar och har legat helt spik rak i 12 timmar.
Lagom stel när det är dags att stiga upp, hehe.

Nu har jag mellan kl 7 i morse och fram till ungefär kl 10, noddat non-stop, liggandes i sängen. Men jag vet inte om jag kan kalla det för noddning egentligen, för det kändes som att jag drömde en stor del av tiden, fast väldigt underliga drömmar. Som en film med scener ur mitt liv typ. Och när jag vaknade var jag väldigt utvilad, precis som jag hade sovit.

Jag var dock tvungen att ta en ganska så stor återdosering (0.5mg) innan det funkade, dessförinnan låg jag helt sömnlös.

Jag nojar bara för att jag ska spy i sömnen och typ inte vakna. :-/
Citera
2014-07-23, 11:58
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Nu har jag mellan kl 7 i morse och fram till ungefär kl 10, noddat non-stop, liggandes i sängen. Men jag vet inte om jag kan kalla det för noddning egentligen, för det kändes som att jag drömde en stor del av tiden, fast väldigt underliga drömmar. Som en film med scener ur mitt liv typ. Och när jag vaknade var jag väldigt utvilad, precis som jag hade sovit.

Jag var dock tvungen att ta en ganska så stor återdosering (0.5mg) innan det funkade, dessförinnan låg jag helt sömnlös.

Jag nojar bara för att jag ska spy i sömnen och typ inte vakna. :-/

Alltid bäst att ta en antihistamin då o alltid se till att du lägger dig på sidan om du är orolig för att kräkas.
Citera
2014-07-23, 12:01
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Alltid bäst att ta en antihistamin då o alltid se till att du lägger dig på sidan om du är orolig för att kräkas.

Postafen eller? Jag tar en sådan var 8:e timme ungefär. Jag har inte spytt en enda gång än.
Citera
2014-07-23, 12:08
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Postafen eller? Jag tar en sådan var 8:e timme ungefär. Jag har inte spytt en enda gång än.
Postafen funkar bra för syftet. Finns även andra starkare antihistaminer man kan använda, som Lergigan, Atarax osv. Men de är det ju recept på.
Citera
2014-07-23, 13:06
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Ja eller någon annan receptfri antihistamin som t ex loratadin fungerar utmärkt.
Citera
2014-07-23, 13:18
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Postafen funkar bra för syftet. Finns även andra starkare antihistaminer man kan använda, som Lergigan, Atarax osv. Men de är det ju recept på.

Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ja eller någon annan receptfri antihistamin som t ex loratadin fungerar utmärkt.

Kan man bli så jävla skev så att man inte vaknar när man spyr? Det finns väl ett tak för hur hög man kan bli? Jag blandar givetvis inte med benso eller alkohol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in