Citat:
Ursprungligen postat av
Etizopapaya
När kommer peaken när man snortar subutex?
Vet ungefär hur det är när man tar under tungan men har svårt att uppskatta när effekten sätter in som bäst efter snortning. Vill inte fylla på för tidigt så det blir för mycket.
Diazepam intaget 10mg för ett dygn sedan, har tolerans på det då jag brukar ta 5-10mg/dag.
Skippar dock det i samband med sub. Men behöver man oroa sig då det finns kvar i kroppen?
Kommer inte upp över 0,8mg sub.
1,5 timme efter intag är effekten uppe på den goda nivå den sen håller flera härliga timmar. Ungefär. Om man höftar lite. Alla reagerar vi ju olika.
Stessen behöver du inte känna minsta bekymmer över, alltför liten dos intagen för alltför länge sedan för att det ska kunna påverka dig. Men bra att folk tänker till och inte blandar hejvilt.