2014-01-09, 11:40
  #10345
Medlem
de känns som det slår på hårdare och framförallt snabbare om man ivar det men är dock mycket mer försiktig än förut och filtrerar det noga, ibland två gånger. förut kunde man bara lägga i suben i pumpen och skakade vissa gånger, men efter en incident då min tumme domnade bort och var de i flera dagar så är jag mycket mer försiktig nu.
Citera
2014-01-09, 19:11
  #10346
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Äää på tre sub 8,or får du ingen speciell avtändning, men om du nu vill undvika ev avt. så ska du "vila" mer än en dag eftersom Bup har skapligt lång halveringstid.
Tar du en sub vid varje tillfälle? eller delar du upp skiten i flera doser?

För nybörjare som är opiatvana så kommer får en nybörjare en ordentlig AT redan på två b8or, om han tar varje dag kontinuerligt. Det vet jag av olika skäl. Så subutex är inte att leka med. Till slut fortsätter nybörjaren eftersom han inte vågar ta ATn.

Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Ja kanske det men det sitter i kortare tid då......sen tycker jag du ska skita i att iv,a pga att de flesta som slår i sig sub tappar sin synskärpa efter ett antal års bruk.

Jo, men den kommer tillbaka faktiskt. Men inte helt kanske. Värre är väl att de fick operera 2 av mina fingrar, så jag har ett 3 cm är på vardera. Jävla tur att jag inte fick amputera.
Citera
2014-01-09, 22:40
  #10347
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Äää på tre sub 8,or får du ingen speciell avtändning, men om du nu vill undvika ev avt. så ska du "vila" mer än en dag eftersom Bup har skapligt lång halveringstid.
Tar du en sub vid varje tillfälle? eller delar du upp skiten i flera doser?

Har tagit det nästan dagligen sen jag köpte men vilat ca 24h två gånger iaf. Har alltid delat upp det och fyllt på tills ruset känns bra. Just nu har jag kvar 2/3 av en b8a sen är det slut!
Citera
2014-01-10, 00:26
  #10348
Medlem
Dolanks avatar
Om jag tar sub nu, kan det ha någon påverkan om jag tar 25i-Nbome imorn? vid kvälltid
tacksam för snabba svar
Citera
2014-01-10, 00:46
  #10349
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dolank
Om jag tar sub nu, kan det ha någon påverkan om jag tar 25i-Nbome imorn? vid kvälltid
tacksam för snabba svar

Det enda du riskerar är lite minskad effekt i den ordningen du tar grejerna.
Citera
2014-01-10, 11:32
  #10350
Medlem
se12b7s avatar
Shoo alla hade en fråga till er som vet kan jag röka 1-2 stavar idag och
vara ren på tisdag när jag ska pissa tacksam för svar jag är med i programet laro.
Tack på för hand pissar för allt om det har nån betydelse tack =)
Citera
2014-01-10, 13:58
  #10351
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se12b7
Shoo alla hade en fråga till er som vet kan jag röka 1-2 stavar idag och
vara ren på tisdag när jag ska pissa tacksam för svar jag är med i programet laro.
Tack på för hand pissar för allt om det har nån betydelse tack =)

Nu vet jag inte om det sitter i lika länge när man röker men hade du svalt 2-4 mg så hade du nog varit positiv, det hade jag iaf varit och jag går också i LARO och när jag ska pissa på en tisdag så tar jag senast xanor på torsdagen och då är jag ren.
Citera
2014-01-10, 14:10
  #10352
Medlem
se12b7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Nu vet jag inte om det sitter i lika länge när man röker men hade du svalt 2-4 mg så hade du nog varit positiv, det hade jag iaf varit och jag går också i LARO och när jag ska pissa på en tisdag så tar jag senast xanor på torsdagen och då är jag ren.


Tack för ditt svar röker 2stavar få se vad som händer,anting torsk eller inte.
Så jävla trött på programet så det finns inte tack igen.
Återkommer med hur det gick =)
Citera
2014-01-10, 14:22
  #10353
Medlem
Bullsquids avatar
Fixa ca en halva suboxone i tisdags och körde 2 dygn i rad för att sedan ha uppehåll igår och nu tänkte jag ta resten. tror ni jag kommer känna nåt på det lilla som e kvar? (1-1.5mg) eller bör jag slänga in nåra flubromazepam till ? (inte för många såklart)

tog 4 flubro igår och 4 öl samt 15mg stesolid men blev inte spec påverkad.
kan en dag räcka för toleransen på suben ska gå ner lite ?
aja får väl se, tog hälften av det som va kvar halvtimma sen kanske ,slår det inte tar man väl resten...
vill ju veta om denna dosen kan räcka så jag kan ha ytterligare en till kvar sen
Citera
2014-01-10, 14:26
  #10354
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se12b7
Tack för ditt svar röker 2stavar få se vad som händer,anting torsk eller inte.
Så jävla trött på programet så det finns inte tack igen.
Återkommer med hur det gick =)

Gör så! Hur tycker du att det funkar att röka stavar med att svälja dom? Har aldrig provat att röka xanor med om det funkar bra så ska jag testa det.
Citera
2014-01-10, 14:27
  #10355
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Hej! snabbt svar önskas
Har just tagit 6st Iktorivil 2mg

Är det lugnt att dra i sig ca 1 mb sub?

Tacksam för svar!

Mvh

undrar lite själv hur mycket benso och sub man kan blanda utan att det blir farligt.
har mest tolerans på benso och brukar aldrig dra mer än ca 1mg sub åt gången
Citera
2014-01-10, 14:29
  #10356
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Fixa ca en halva suboxone i tisdags och körde 2 dygn i rad för att sedan ha uppehåll igår och nu tänkte jag ta resten. tror ni jag kommer känna nåt på det lilla som e kvar? (1-1.5mg) eller bör jag slänga in nåra flubromazepam till ? (inte för många såklart)

tog 4 flubro igår och 4 öl samt 15mg stesolid men blev inte spec påverkad.
kan en dag räcka för toleransen på suben ska gå ner lite ?
aja får väl se, tog hälften av det som va kvar halvtimma sen kanske ,slår det inte tar man väl resten...
vill ju veta om denna dosen kan räcka så jag kan ha ytterligare en till kvar sen

Med tanke på den långa halveringstiden så kommer du nog inte känna så mycket så jag hade tagit allt direkt för det är ju inte mycket ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in