Citat:
Ursprungligen postat av
Jagetorsk187
Jag tror det handlar om hur vida man har för psyke. och en del i att vissa kanske är överkänsliga. Men enligt mina erfarenheter med vänner som aldrig testat sub. så drog vi 2 stycken 8mgs uppdelat på 4 personer. alla mådde bra, ingen spydde förutom en av dessa som hade droppat en lapp och rökte spice som en dåre. och det va som sagt första gången dem testade. jag tycker att 4mg för en helt otolerant person är rätt mycket.
Kan garantera dig att psyket har noll med att göra om du spyr av sub eller inte, handlar mest om fysiken som skribenten ovan skrev, och vana givetvis. Kan fortfarande spy själv av sub då och då fast jag missbrukat det i många år nu, då ofta om man har haft toleransbreak och drar i sig en saftig dos.
Appropå ingenting, bara jag som noterat att det är så många små kids som börjat med sub och sånt nu, är väl en konsekvens av att cannabiset blivit så accepterat, vi har nog många unga som har avgiftningar, behandlingshem och misär framför sig. Det är trots allt en tung drog men framförallt en lömsk drog, innan man fattat knappt så sitter man där och snortar i sig varje dag för att inte må kuk. Det var så för mig iallafall, förbannade opis.