2013-04-03, 10:02
Medlem
Caacrinolaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreaminlikehell
är inte fysisk beroende av morfin...
Har bara suget =)

tog 0,1 mg SUB högst igår vid 19.00
Får hem morfin idag dolcontin 10mg!
runt 11, kan ja ta direkt då?

mvh

Ja den lilla mängden Sub lär knappast påverka dina Dolkar nämnvärt!
Give em hell säger jag!
Citera
2013-04-03, 10:08
Medlem
dreaminlikehells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caacrinolaas
Give em hell säger jag!

Haha ja tänkte väl det, Ja tänkte att ja skulle de.. Ska bara nerom lidl/netto o köpa lite treo och frallor och grapejuice
Citera
2013-04-03, 17:49
Medlem
qleks avatar
äsch sugit i mig 2mgn, aldrig mått illa på sub innan, tagit uppåt 1.5mg på en och samma gång när jag hade mindre tolerans och då klarade jag mig utmärkt förutom en massa kli
Citera
2013-04-03, 18:02
Medlem
Rebelxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qlek
äsch sugit i mig 2mgn, aldrig mått illa på sub innan, tagit uppåt 1.5mg på en och samma gång när jag hade mindre tolerans och då klarade jag mig utmärkt förutom en massa kli

Aldrig mått illa på sub, första gången jag tog så var jag rätt full och kanske tog en 2-3mg under tungan.
Mina fd horsar numera sub vänner säger att jag tydligen är den sorten som kan börja gilla opiater lite väl mycket.. Vilket kanske inte är så bra.
Fått sub injucerat två-tre gånger också men aldrig känt av något illamående då heller, men brukar alltid dricka när jag väl tar sub så vet inte om det har något med saken att göra, borde väl förvärra mer än hjälpa tycker man.
Citera
2013-04-03, 20:37
Medlem
987654321s avatar
God afton!

Min sub-oskuld togs ikväll =) snortade cirka 1mg vid 5-tiden, å ja ett högst angenämt rus!!
nu dock så börjar jag känna mig lite småseg och ruset har planat ut. Jag ska iväg på en fest snart och undrar lite hur jag ska göra? jag kommer ju dricka några glas vin men ja vill gärna fylla på lite nu innan, vad är lagom att fylla på med 1mg? jag vill inte sitta och nodda i ett hörn förrän sent inatt, jag väger 80kg.
Citera
2013-04-04, 00:27
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 987654321
God afton!

Min sub-oskuld togs ikväll =) snortade cirka 1mg vid 5-tiden, å ja ett högst angenämt rus!!
nu dock så börjar jag känna mig lite småseg och ruset har planat ut. Jag ska iväg på en fest snart och undrar lite hur jag ska göra? jag kommer ju dricka några glas vin men ja vill gärna fylla på lite nu innan, vad är lagom att fylla på med 1mg? jag vill inte sitta och nodda i ett hörn förrän sent inatt, jag väger 80kg.
Om du inte vill nodda ska du inte blanda med alkohol. Skit i subben och drick bara, du kommer bli full på 1-2 glas vin.
Citera
2013-04-05, 14:25
Medlem
newmills avatar
Helt ärligt, funkar det verkligen att ha sub i systemet å sen inta tramadol å få effekt?
Intog igår lite sub och idag har jag svalt 1000mg tramadol utan att känna mkt...
Citera
2013-04-05, 14:29
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newmill
Helt ärligt, funkar det verkligen att ha sub i systemet å sen inta tramadol å få effekt?
Intog igår lite sub och idag har jag svalt 1000mg tramadol utan att känna mkt...

Sub blockar inte tramadol, eftersom tramadol även har affinitet på serotonin-receptorerna som buprenorfin inte binder till/blockerar.
Citera
2013-04-05, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av newmill

Det hjälper absolut inget om du har opiatabs iaf. Tog 10 st en gång, kände noll. Sen dess har jag aldrig befattat mig med såna b-grejer.
Citera
2013-04-05, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caacrinolaas
Give em hell säger jag!

han måste mena 1mg. Finns väl ingen som tar 0.1mg. Då får man dela upp en b8'a tablett i 125 linor... Det går ju inte.
Citera
2013-04-05, 16:12
Medlem
qleks avatar
Jag har en fråga som kan va helt efterbliven men vi diskuterade detta igår jag och en vän. Om man tar nått rektalt tex sub, måste man göra en lösning på det och skjuta upp de i röven? kan man inte bara bryta av en bit av tabletten och trycka upp den? Jag sa att de går nog inte men han envisades med att de borde funka suveränt. Hur ligger det till?
Citera
2013-04-05, 16:30
Medlem
AlltidPåverkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
han måste mena 1mg. Finns väl ingen som tar 0.1mg. Då får man dela upp en b8'a tablett i 125 linor... Det går ju inte.
Någon som testat de gul/orange-aktiga subbarna? (Actavis), jag tycker man blir "dubbelt" så sliten i näsan av dessa men det kan ju vara inbillning?

Iaf så tycker jag att de svider lite mer att snorta också, vad kan det bero på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in