Tog 1/3 sub under tungan för 1½ timme sen och snorta jag nått milligram en halvtimme senare. Tog även 300mg lyrica.
Problemet är att jag knappt känner mig påverkad endast ett litet lugn och det kliar knappt.
Jag har varit ren sen nyår innan dess var jag beroende av opiater i några månader körde ca 200mg oxy om dagen och i början innan jag blev riktigt beroende av oxy kunde jag bli rätt skön på lite sub.
Är det lyrican som dämpar subben? Borde det inte vara tvärtom?
Har som sagt ½ sub kvar och mer lyrica. Ska jag ta ner lyrica eller sub för att bli skönare eller är det bara waste? Kan man slå igenom subben med horse eller oxy nu när jag tagit en halv eller är det riktigt waste, kanske tram?
Kan tyvärr inte fixa någon bens...
Nu har ögonen blivit tunga och jag andas ganska sakta.
Senast redigerad av megakaka 2013-04-23 kl. 15:05.
Tog 1/3 sub under tungan för 1½ timme sen och snorta jag nått milligram en halvtimme senare. Tog även 300mg lyrica.
Problemet är att jag knappt känner mig påverkad endast ett litet lugn och det kliar knappt.
Jag har varit ren sen nyår innan dess var jag beroende av opiater i några månader körde ca 200mg oxy om dagen och i början innan jag blev riktigt beroende av oxy kunde jag bli rätt skön på lite sub.
Är det lyrican som dämpar subben? Borde det inte vara tvärtom?
Har som sagt ½ sub kvar och mer lyrica. Ska jag ta ner lyrica eller sub för att bli skönare eller är det bara waste? Kan man slå igenom subben med horse eller oxy nu när jag tagit en halv eller är det riktigt waste, kanske tram?
Kan tyvärr inte fixa någon bens...
Nu har ögonen blivit tunga och jag andas ganska sakta.
Tram kan du ju blanda med sub men börja gå på hästen/oxy nu är mke waste, Jag skulle säga ta mer sub om du vill bli skönare, och lika mycke lyrica till
korsförhör sen med psykolog och psykiatriker, och de är inte snälla....
säg INTE att du har barn
och samtyck inte till infórmationsytbyte till soc, mitt råd (det är inte lag)
Korsförhör har jag aldrig några problem med.
Har inga barn, så är väl alltid något. Behöver soc lägga sig i det hela? För just nu har jag ingen kontakt med dem sedan lång tid tillbaka och skulle gärna slippa dem om det är möjligt.
Senast redigerad av Denom 2013-04-23 kl. 18:19.
Har inga barn, så är väl alltid något. Behöver soc lägga sig i det hela? För just nu har jag ingen kontakt med dem sedan lång tid tillbaka och skulle gärna slippa dem om det är möjligt.
Ska du in i programmet måste soc vara inblandat det är ett krav.
Okej, men alltså i vilken utsträckning? Tänkte om det tar ännu längre tid eftersom jag inte har någon kontakt med soc nu.
Det tror jag inte men dom kommer nog be dig att kontakta soc på ditt bedömningssamtal, vad sa dom när du ringde dit? ska du få lämna in en egen remiss eller?
Anledningen att jag undrar är pga att det inte ens fanns med som alternativ under önskade analyser utan det fanns bara dom vanliga opiater,amf,cb osv men inte buprenorfin.
Anledningen att jag undrar är pga att det inte ens fanns med som alternativ under önskade analyser utan det fanns bara dom vanliga opiater,amf,cb osv men inte buprenorfin.
Kan det vara så att dom räknar med bup i opiater?
mvh
bub ger inte utslag på opiater dom måste ha en sån urin rticka som visar sub.