Citat:
Ursprungligen postat av Blandmissbruk
Tjohej,
Nu är det på det viset att jag går på buprenorfin så gott som dagligen. Doserna varierar mellan 3-8mg. Jag är för tillfället utomlands och fick tag på några ecstasytabletter. Det är värt att nämnas att jag aldrig testat på E innan. Det jag undrar över är om jag kan ta en tablett ca. 20 timmar efter min sista dos bupre? Eller finns det en stor risk för att pumpen säger upp kontraktet? Jag vet att speedballin' inte är det smartaste man kan göra direkt men imorgon skulle det vara ett perfekt tillfälle för att testa E!
ihop med sub har jag aldrig märkt av några negativa effekter hellre positiva när man blandat med CS, inte lika stissigt osv
det är nog mest heroin och kokain intravenöst som är ett varnande exempel just för att det slår på så in i helvete hårt att dom tillsammans ökar dopamin utsöndringen med över 1000% eller något sånt sjukt? rätta mig om jag har fel någon.
Jag har blandat subutex med mephedrone och metylon några gånger och amfetamin ett flertal gånger utan att pulsen vandrar upp och ner på något sätt , tror subutex är för klent.