2010-05-18, 19:11
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Finns ingen som kan veta hur väck du blir på 2mg alpra, eller på subben du har tagit. Alltså får du använda din hjärna och själv avgöra om du kommer bli för hög om du tar 1mg till. Det är inte så att du helt plötsligt när du lagar mat, blir oförmögen att andas. Du blir otroligt istället otroligt trött, kan inte hålla ögonen öppna, somnar och vaknar och tillslut så somnar du och slutar att andas.. BARA du kan bedömma om det är lugnt eller ej.

Ja det har du rätt i iof. Men jag mår bra som det är iof. Kanske tar 0.5mg till.
Citera
2010-05-18, 19:18
Medlem
1900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
På avgiftningen så är vi tvungna att smälta dom under tungan men jag tycker inte det känns som att det är effektivast. Snort och rektalt känns som det ger mer ändå i mitt tycke..

Första gången jag testade sub, var subuxone så smälte jag det under tungan, enda gången det funkat. Fick nåt snilledrag förra sommaren o köra en halv sub under tungan hände inte ett skit. Så som du säger snort o anal probing
Citera
2010-05-18, 23:04
Medlem
FinnKrakens avatar
Sub är bra.
Citera
2010-05-18, 23:53
Bannlyst
Är det någon som märker någon skillnad, rusmässigt på subutex och buprenotex?
Citera
2010-05-19, 00:01
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Är det någon som märker någon skillnad, rusmässigt på subutex och buprenotex?

Har inte prövat Buprenotexen än, för här finns de inte. Sedan borde det inte vara någon skillnad alls.
Citera
2010-05-19, 00:09
Medlem
Astronomics avatar
Har precis kommit över två Suboxone men jag har tagit en rätt stor mängd benso idag, iofs har jag tolernas och även på Tramadol/Buprentoex. Tog 2 Valium och en Ikto i morse, har möjligtvis tagit något under dagen och slängde i mig två Vallar för ca två timmar sen. Är det farligt att ta en liten lina nu?

Om jag hade gjort det, hade jag känt av det om jag tagit en lina imorgon?
Citera
2010-05-19, 00:12
Medlem
Astronomics avatar
På dom flesta bilderna jag sett på nätet är dom rosa. Är det något annorlunda om dom är vita?
Citera
2010-05-19, 00:25
Medlem
Astronomics avatar
"Naloxon har också blockerande effekter och är till för att hindra folk från att få rus av Suboxone. Detta funkar dock inte särskilt bra; det går fortfarande att bli hög på Suboxone."

Hur gör jag bäst för att få rus från Suboxone?
Citera
2010-05-19, 00:27
Bannlyst
Dom var orangea innan men det togs bort eftersom färgämnet var skadligt för folk som sköt tabletten(?). Annars är det ingen skillnad. Du gör precis som vanligt fast du lär få ta lite mer än vanligt, jag brukar i alla fall behöva göra det för att komma upp i samma nivå som te.x subutex.
Citera
2010-05-19, 02:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Hur gör jag bäst för att få rus från Suboxone?
Du skriver ju att du har tolerans från Buprenotex. Vänta en vecka från senaste intag av något som innehåller Buprenorfin. Sedan andas du in en lina på kanske 1-1,5 mg upp i näsan. Skriver andas i stället för att dra eftersom man bör dra så försiktigt på sub, då linorna är så små. Så allt stannar uppe i näsan och inte åker ner i halsen... Men detta vet du redan säkert. Men som sagt, vill du ha ut bästa möjliga rus, och har nyligen tagit Buprenotex, då bör du ju vänta tills toleransen är nere. Vänta en vecka från senaste intaget av Buprenotex.
Citera
2010-05-19, 08:25
Bannlyst
Jag har tänkt på en sak, när jag tar en lina på ca 2mg säger vi så blir kanske 50% av pulvret till klumpar/gegga i näsan och det försvinner inte, det stannar kvar och förblir så - Det känns alltså som att bara ca hälften av subet tas upp och resten går till spillo eftersom resten blir klumpar som inte tas upp som finns kvar i näsan hela tiden ända tills jag sköljer den eller något...Är det så här för någon mer och hur ska man göra så att det inte blir så här?
Citera
2010-05-19, 13:46
Medlem
snyt dig och tvätta näsan innan o ta mindre linor och oftare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här