2013-03-11, 17:08
  #9217
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Ah jo jag har kört på ögonmått vilket inte är det bästa, fyllde på med kanske 0,5 mg nu. Men kan lika gärna vara 1,5 mg for all i know hehe

Men tog 2 postafen innan så illamående är inget problem iaf.

Hur vet man att det börjar bli för mycket, förutom illamående som jag motverkar?
Postafen har jag aldrig behövt använda för illamående på sub. Tror inte att jag någonsin blivit illamående på sub faktiskt. Fast många blir det i början.. Du märker att du har tagit för mycket om du mår kasst helt enkelt. Sub är svårt att OD:a på så du behöver inte oroa dig speciellt mycket. Håll dig under 2mg i alla fall om det är första gången. Vissa tål ju mer andra blir jättepåvekade av minidoser på typ 0,2mg så det är inviduellt det där.

Mvh
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2013-03-11 kl. 17:10.
Citera
2013-03-11, 17:20
  #9218
Medlem
Dexter007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Postafen har jag aldrig behövt använda för illamående på sub. Tror inte att jag någonsin blivit illamående på sub faktiskt. Fast många blir det i början.. Du märker att du har tagit för mycket om du mår kasst helt enkelt. Sub är svårt att OD:a på så du behöver inte oroa dig speciellt mycket. Håll dig under 2mg i alla fall om det är första gången. Vissa tål ju mer andra blir jättepåvekade av minidoser på typ 0,2mg så det är inviduellt det där.

Mvh

Ja okej blir väl att fortsätta då lite försiktigt, vill verkligen nodda.

Ända gången jag noddat på en opiat är på Dexofen, fyfan va grymt det var. Inte lyckats komma till det stadiet sen dess vilket är skumt.

Jag kanske inte uppskattar opiatruset helt enkelt, just nu är jag varm och det kliar, inget extremt välmående eller eufori övht. Har nog tagit runt 1-1,5 mg idag, får se kanske lyckas nodda till kvällen, håller tummarna!
Citera
2013-03-11, 19:12
  #9219
Medlem
svampmannens avatar
Hur lång
Tid tar det för
Sub å få full effekt om man pudrar näsan?
Citera
2013-03-11, 20:39
  #9220
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampmannen
Hur lång
Tid tar det för
Sub å få full effekt om man pudrar näsan?

ca 40 min till en timma.
Citera
2013-03-11, 21:16
  #9221
Medlem
sweetbastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Ja okej blir väl att fortsätta då lite försiktigt, vill verkligen nodda.

Ända gången jag noddat på en opiat är på Dexofen, fyfan va grymt det var. Inte lyckats komma till det stadiet sen dess vilket är skumt.

Jag kanske inte uppskattar opiatruset helt enkelt, just nu är jag varm och det kliar, inget extremt välmående eller eufori övht. Har nog tagit runt 1-1,5 mg idag, får se kanske lyckas nodda till kvällen, håller tummarna!
Ett tips för ett mer noddigt rus är att slänga i sig ett par antihistaminer , Lergigan helst men atarax funkar med om du nu har tillgång till något sådant. Happy nodding!
Citera
2013-03-11, 21:39
  #9222
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbastard
Ett tips för ett mer noddigt rus är att slänga i sig ett par antihistaminer , Lergigan helst men atarax funkar med om du nu har tillgång till något sådant. Happy nodding!
Funkar det även med skit-propavan? Eller theralen?

Nozinan funkar utmärkt med att boosta opiater med så ni vet Har blandat det med sub tidigare med lyckat resultat.

Annars är en bra kombo, som många vet, gabapentin eller lyrica.

Mvh
Citera
2013-03-11, 21:53
  #9223
Medlem
Dexter007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbastard
Ett tips för ett mer noddigt rus är att slänga i sig ett par antihistaminer , Lergigan helst men atarax funkar med om du nu har tillgång till något sådant. Happy nodding!

Har fyllt på med 1 mg till kl 20:00, har faktiskt atarax hemma, hur mycket ska jag ta? Eller är det försent nu?

Edit: Jag går på Mirtazapin och brukar ta den på kvällen, är det farligt och borde jag ta min dos ikväll eller skippa det?
__________________
Senast redigerad av Dexter007 2013-03-11 kl. 21:56.
Citera
2013-03-11, 22:23
  #9224
Medlem
sweetbastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Har fyllt på med 1 mg till kl 20:00, har faktiskt atarax hemma, hur mycket ska jag ta? Eller är det försent nu?

Edit: Jag går på Mirtazapin och brukar ta den på kvällen, är det farligt och borde jag ta min dos ikväll eller skippa det?
Nej det är inte försent, släng i dig ett par stycken och se om det händer något, det är ingen fara att blanda med mirta
Citera
2013-03-11, 22:26
  #9225
Medlem
sweetbastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Funkar det även med skit-propavan? Eller theralen?

Nozinan funkar utmärkt med att boosta opiater med så ni vet Har blandat det med sub tidigare med lyckat resultat.

Annars är en bra kombo, som många vet, gabapentin eller lyrica.

Mvh
Aldrig provat med propavan eller theralen men du lär ju bli mer sänkt
Citera
2013-03-12, 07:30
  #9226
Medlem
Dexter007s avatar
Nu har jag vaknat ur min sömnlösa subsömn.. Jag tror jag är allergisk mot skiten, båda mina ögon är uppsvullnade och kroppen kliar fortfarande trots friskt antihistaminintag.

Skum drog detta.
Citera
2013-03-12, 13:00
  #9227
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbastard
Ett tips för ett mer noddigt rus är att slänga i sig ett par antihistaminer , Lergigan helst men atarax funkar med om du nu har tillgång till något sådant. Happy nodding!

Ett bra tips sedan funkar även grapefrukt bra till att boosta opiater o opioder med.
Citera
2013-03-12, 17:51
  #9228
Medlem
svampmannens avatar
Suboxone är det någon märkvärd skillnad rusmässigt med subutex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in