2013-02-22, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Han pissar för att ta körkort.

Btw så hade jag en diskussion med en kompis om blodprov och han sa att det var BS.
Nu är det så att denna person trycker ganska mycket anabola och kanske syftade på det men skulle du kunna berätta kortfattat varför blod prov är bättre än UP?

Många droger finns i dit blod i 3-4 dagar. Medans det sitter längre i urin. (nu syftar jag på benzo och cannabis) vet inte till 100% hur det är med opiater/opioder
Citera
2013-02-22, 18:30
Medlem
Danne796s avatar
borttagen kommentar
Senast redigerad av Danne796 2013-02-22 kl. 19:01.
Citera
2013-02-22, 20:48
Medlem
mariejanas avatar
Trodde detta skulle cara en höjdare. (suboxone) kört. Några 8 mgare senaste. Vill väldigt gärna
Testa att spruta in det i blodet med
En spruta. Har sldrig
Tetst och
Kommit över en spruta.. Men
Fick bli en annan varrisnt utan nål och de slog fanimej mycke bätrre
En snoken
Citera
2013-02-22, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariejana
Trodde detta skulle cara en höjdare. (suboxone) kört. Några 8 mgare senaste. Vill väldigt gärna
Testa att spruta in det i blodet med
En spruta. Har sldrig
Tetst och
Kommit över en spruta.. Men
Fick bli en annan varrisnt utan nål och de slog fanimej mycke bätrre
En snoken

antar att du syftar på rövpanna? det slår på ganska bra ja
Citera
2013-02-22, 23:35
Medlem
grappens avatar
Hej.
En polare intog ca 30-40mg metadon för 52 timmar sedan. Han kommer att få tag i sub imorgon runt kl 12, alltså 66h sen intaget av metadon. Finns det någon risk för akut AT om han intar subben då? Metadonintaget var en engångsgrej, så han är alltså inte fysiskt beroende av någon opiat/opioid.

Kan man råka ut för akut AT även utan ett beroende? Han har redan varit lös i magen (efter att den var hård under själva ruset) men även den har hunnit återställa sig till normalt. Då borde det väl ändå vara lugnt att ta sub 65h efter metaintaget?

Han tog metadonet IV, om det nu har någon betydelse.

mvh grappen
Citera
2013-02-23, 12:56
Medlem
finns det ingen inrikes sida som säljer sub eller tram?
Citera
2013-02-23, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grappen
Hej.
En polare intog ca 30-40mg metadon för 52 timmar sedan. Han kommer att få tag i sub imorgon runt kl 12, alltså 66h sen intaget av metadon. Finns det någon risk för akut AT om han intar subben då? Metadonintaget var en engångsgrej, så han är alltså inte fysiskt beroende av någon opiat/opioid.

Kan man råka ut för akut AT även utan ett beroende? Han har redan varit lös i magen (efter att den var hård under själva ruset) men även den har hunnit återställa sig till normalt. Då borde det väl ändå vara lugnt att ta sub 65h efter metaintaget?

Han tog metadonet IV, om det nu har någon betydelse.

mvh grappen

Det är lungt. Du måste vara beroende för att få akut at
Citera
2013-02-23, 19:33
Medlem
grappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Det är lungt. Du måste vara beroende för att få akut at

Han hälsar att det gick finfint. Det är lite mysko bara, i och med att vissa hävdar att man inte behöver vara fysiskt beroende för att kunna slängas in i akut AT. Lite svårt att veta vem man ska tro på, och jag förstår om folk inte direkt vill ta risken
Citera
2013-02-23, 22:07
Medlem
Mr_HiLfEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne796
kan man snusa eller alternativt äta norspan ? (buprenorfin plåster)

Edit: jag vet att man KAN göra det men får man bra effekt ? någon som testat?

Ja, jag har tagit norsplan så, men tugga lite då och då på den. För mig har det fungerat finfint... men de var länge sen, dom kanske har ändrat på plåstren
Citera
2013-02-24, 17:23
Medlem
svampmannens avatar
Fan va man blir förstoppad! Gött att mina ögon e helt sprängda nu efter toalett besök.
Citera
2013-02-24, 18:18
Medlem
creepyones avatar
tänkte bara kolla av en snabbis hur pass chill är det att suga i sig 1 mg sub om nån timme?

Vart ganska så hårt festande natten till idag och klev av runt 05.00 snåret imorrse efter en natt på 3-MMC och även lite 4-MEC kom hem runt 06.00 snåret och kasta i mig 3 st pyrazolam slockna som en gris och sov ett par timmar vakna upp runt 14.00 mådde hyffsat har käkat dushat och så där mår över lag ganska okej. Men hur pass safe skulle det va att avrunda söndags kvällen med en liten etta sub bra eller anus?
Citera
2013-02-24, 18:26
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grappen
Han hälsar att det gick finfint. Det är lite mysko bara, i och med att vissa hävdar att man inte behöver vara fysiskt beroende för att kunna slängas in i akut AT. Lite svårt att veta vem man ska tro på, och jag förstår om folk inte direkt vill ta risken

Du kan lätt åka på en kraftig at även om du inte är fysiskt beroende vet många som gjort det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in