2013-12-25, 11:10
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandiego83
Ja, det är klart att man kan göra så. Men att få hela 80% rus på dollisarna tror jag på när jag ser det... På sin höjd 50% om ens det.... Men alla har olika biologi. Det är ingen skillnad på suboxone och sub annat än att suboxone är designad för att inte skjutas, men naloxonet har bara en halveringstid på 30 minuter eller något sådant.

Du tänker på att ta sub när du är beroende av opiater och har nyligen tagit t.ex. heroin? Det är frujtansvärt. Det är ordningen som är det viktiga. Att första ta sub och sen t.ex. heroin ger bara kasst rus. Men den omvända ordningen är inte rolig...

Ja det blev lite fel där jag var rätt väck =), men som du säger så tror jag inte man kan få ut 80% av ruset bara efter några timmar när man tagit 8mg sub. Jag har tagit heroin 24 timmar efter jag tagit runt 4-6mg och knappt fått någon effekt men alla är vi olika men 80% låter lite väl mycket.
Citera
2013-12-28, 04:59
Medlem
hur länge kan en sub avtändning hålla på efter en veckas bruk? (ca 8 mg/dygn) åt typ 60 imovane första 3 dagarna så då kände jag inget... nu dag 4 imovane slut, och har panik ångest, ont i benen och ingen aptit. kan man tro att det är pga subben eller kan det vara imovanen som spökar? och hur mycket längre kan det tänkas hålla på?

blir ypperligt glad för svar!
Citera
2013-12-28, 13:46
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickblaster
hur länge kan en sub avtändning hålla på efter en veckas bruk? (ca 8 mg/dygn) åt typ 60 imovane första 3 dagarna så då kände jag inget... nu dag 4 imovane slut, och har panik ångest, ont i benen och ingen aptit. kan man tro att det är pga subben eller kan det vara imovanen som spökar? och hur mycket längre kan det tänkas hålla på?

Du skulle sparat imovanen till dag 3 för det är då abstinensen verkligen sätter igång, hur länge det kommer hålla på är svårt att veta men minst en vecka till iaf.
Citera
2013-12-28, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickblaster

En veckas brukas torde inte ge nån värre avtändning. Visserligen har du kört ganska höga doser. Har jag ingen tolerans håller en 8a i ett par veckor för mig vid nasalt bruk.

Skulle du få en at så är det ganska svårt att tippa. Vissa brukar få det värsta efter 3 dar, som redan nämnts och för vissa kan det slå till efter en vecka. Skulle dock tro att det blir ganska lindrigt för din del, visst kan du säkert känna dig lite bakis i nån dag.
Citera
2013-12-29, 00:48
Medlem
who-s avatar
Hur länge skulle en AT vara efter 8 dagars bruk av subutex om man tog 1mg om dagen?
Citera
2013-12-29, 02:25
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
18mg Ikto och fyra mg Xanor plus 66 cl 4,5 öl och en hyfsat bakfulla från igår. Är det någon idé att dra en 1 mg Sub nu? Arbete på måndag Snabba svar uppskattas klockan är snart halv 3.
Citera
2013-12-30, 07:44
Medlem
På juldagsnatten snortade jag ca. 1 mg för första gången och natten efter 1,5 mg. Igår kväll tog jag 1,5 mg igen, räknade ut att det gått 64 h sedan senaste linan.
Kommer jag ha någon tolerans att tala om på torsdag?
Citera
2013-12-30, 10:56
Medlem
A-llusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Hur länge skulle en AT vara efter 8 dagars bruk av subutex om man tog 1mg om dagen?

Med andra ord en 8mg på 8 dagar,svårt att tro det.
Du kommer nog undan med ATn skall du allt se!
Minidoser du tog så don´t worry.
Citera
2013-12-30, 11:03
Medlem
A-llusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wookiedoodle
På juldagsnatten snortade jag ca. 1 mg för första gången och natten efter 1,5 mg. Igår kväll tog jag 1,5 mg igen, räknade ut att det gått 64 h sedan senaste linan.
Kommer jag ha någon tolerans att tala om på torsdag?

Toleransen har inte höjts allt för mkt och efter 64 h med med en sådan liten mängd så du kan ta vilken opiat/opiod och känna dig som du skall utan att suben skulle blocka ruset.
Så toleransen lär vara på noll i princip.

Sen är det 3 dagar kvar tills torsdagen så allt lär vara ute ur systemet det med!
Citera
2013-12-30, 11:05
Medlem
Citat:

Du kommer klara dig finfint. På sin höjd så känner du dig kanske småbakis en dag, men tvivlar på en det.
Citera
2013-12-30, 13:48
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-llusion
Med andra ord en 8mg på 8 dagar,svårt att tro det.
Du kommer nog undan med ATn skall du allt se!
Minidoser du tog så don´t worry.

Citat:
Ursprungligen postat av ponungen
Du kommer klara dig finfint. På sin höjd så känner du dig kanske småbakis en dag, men tvivlar på en det.

Tackar då vet man det Man skall aldrig gå för länge på denna substans för det blir ett riktigt helvete att kliva av sedan..
Citera
2013-12-30, 18:49
Bannlyst
Citat:
Tackar då vet man det Man skall aldrig gå för länge på denna substans för det blir ett riktigt helvete att kliva av sedan..

Men du kan ju inte ha varit en rookie på opiater iaf. För 8 mg per dag - är en jävla stor dos i mina ögon för en opiatrookie. Du tog alltså en tablett per dag? Snortade?

Rookie brukar annars inte ta mer än 2mg, skulle jag tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in