Citat:
Ursprungligen postat av
masterior26
du kommer inte undan abstinensen helt och när du är nere på 0.5 mg så förstår jag inte vad problemet är, visst du kommer må dåligt men det går ju över om du kanske kan fixa tram och ta i 3-4 dagar det borde underlätta abstinensen en del. 0.5 mg borde ju inte vara farligt jag har gått CT från 24 mg och det kan du kalla abstinens, hade jag lyckats komma ner till 0.5 så hade jag bara slutat och tagit några dagar illamående.
har ingen erfarenhet av opiatabs så därför jag vart orolig. bara bensoabs, och random CS (inte långvarig) abs osv..så därför jag frågar. somsagt så gick jag på högre doser förr, dock inte 24mg haha

kanske 2-3 om dagen max och så boostar ju benson också som jag tar stora doser av varje dag sedan ~3 år tillbaka. men bensoabstinensen jag hade för ett tag sen var det värsta jag varit med om så därför så kanske jag nojade upp mig lite väl mycket, jag får se, jag blir ju snorig och jävlig varenda morgon om jag bara låter nån halvtimme gå typ, skitsamma, har fixat allt jag kan om det nu skulle bli svinjobbigt. lyrica bla. så det ska nog gå fint
skrev ju somsagt lite i panik, tack till alla som svarade iaf.