Citat:
Ursprungligen postat av HondO
Är inte sub bättre att ha kvar än ghb? Jag skulle tro det. Men vet inte då jag inte testat ghb.
eller ingeting är väl egentligen det ultimata?

nej men jag tyckte jag kört så mycket gobbe senaste tiden, 3 av 4 veckor och efter 2 veckorna skulle jag nog kört paus 2 veckor istället. lite OT men jag tror att det ultimata på just GHB är 1 vecka på 1 vecka av, alltså för min del allt funkar inte på samma sätt för alla antaligen.
har lite sub kvar, blir antagligen en till dos ikväll och en imorgon sen om 3 dagar ska jag testa tramadol som nedtrappning eller vad man ska kalla det, lär ska fungera ganska bra?
varför jag inte vill ha kvar sub i mitt liv är ju för att jag inte ens får ett rus av det, vill jag ens ha en tillstymmelse till nodd så får jag ta 4 mg, en drös benso/z-analoger och gärna en lord calvert eller en "hot-shot" alá DAX 85
Sub var ju billigt som fan i början, 1 mg räckte ju bra i början, sen 2 mg sen blev det 2 mg morgon 2 mg kväll och nu har jag varit ruslös under långtid egentligen, kan vara skön 3 timmar men sen är det totalt borta förutom att jag blir lite trevlig ihop med benso, funkar Ok socialt men om man inte går på programmet vill man inte sitta och dra i sig ruslös substans som har hård och även lång AT.
Hur lång AT har ni haft? gick på det 1-3 gånger i veckan ~2 månader men det fick jag inte AT av, testade vara utan 1 vecka efter, och sen köpte jag ett lite större parti och sen dess kanske jag gått på det ytterligare 2 månader stort sett dagligen (har dålig tidsuppfattning och sånt, månaderna och dagarna flyter ihop varit arbetslös för länge.) är väl dessa 2 månader i slutet som jag kommer känna av då dom första inte var nog regelbundet.