2012-10-26, 14:32
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justHigh
På nätet kostar ett 10-pack 1500-1800. Rookies kan köpa för 2000-2500. Lösa på nätet till unknowns: 250-350 kr.

ok, får se om man hittar nån köpvillig i byn
Citera
2012-10-26, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
ok, får se om man hittar nån köpvillig i byn

Ja, de som inte kan köpa på nätet eller är i akut nöd kan du ta ut mer av. Men att hunsa någon kan slå bakut... Man kan vara dyr, men ockra på någon som är dålig. Det är risky. Jag har gjort det och det gör jag aldrig om (ångrar alltså), jag kan iofs ta för mig med råge. Så det är inte det att jag är rädd. Det är bara det att man inte göra så. man går över en gräns - sen är allt tillåtet...
Citera
2012-10-28, 08:15
Medlem
undervattenfisks avatar
Jag har fått förbannat jävligt förstoppning, är det enda man kan göra köpa lavemang eller? kanske inte hör hemma i tråden egentligen men eftersom dom flesta som tagit opiater opioider har fått förstoppning någon gång så
Citera
2012-10-28, 08:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Jag har fått förbannat jävligt förstoppning, är det enda man kan göra köpa lavemang eller? kanske inte hör hemma i tråden egentligen men eftersom dom flesta som tagit opiater opioider har fått förstoppning någon gång så

Sänk dosen tillfälligt, typ 25-33% räcker så går det över.
Citera
2012-10-28, 10:45
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justHigh
Sänk dosen tillfälligt, typ 25-33% räcker så går det över.
Jag köpte ett paket microlax, satan vad det var tätt i röven du skulle sett korven som forsade ut inte konstigt att jag inte kunnat skita på 1 vecka..
Citera
2012-10-28, 11:05
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Jag har dom nu och jag tycker dom fungerar bra, väldigt mjuka faller typ ihop då man sak dela dom, ett litet filter så är det nästan genomskinlig lösning förutom svagt svagt orange.

Nej nu har jag 1½ sub kvar, efter det måste jag fan i mig hitta på något sätt att bli kvitt skiten, tar över en halv per dag och får typ ett skönt rus 1 timma sen är det som bara "jaha?"

Tips? beställa tramadol kanske? fungerar det att maskera AT'n? för jag kommer garanterat få det, det sorgliga är att jag inte ens vet hur länge jag gått på sub, men en polare säger att det är minst 3 månader, i början var det 2 mg per dag IBLAND 2 mg till på natten senaste månaden doserna har eskalerat, 3-4 mg då man vaknar och sen nästan lika mycket på kvällen utan något speciellt rus.

100-p tramadol kanske och käka 100 morgon 200 kväll kanske 2 veckor?

Det absolut bästa mot opiat at är GHB, gjorde det sist o alla symptom försvann eftersom GHB också påverkar opiod-receptorn i viss mån.

Det är därför sub hjälper så bra mot gobbe-suget.
Citera
2012-10-28, 14:31
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Det absolut bästa mot opiat at är GHB, gjorde det sist o alla symptom försvann eftersom GHB också påverkar opiod-receptorn i viss mån.

Det är därför sub hjälper så bra mot gobbe-suget.
Ah gobbe funkar skit bra, gobbe och helt vanliga Treo typ men däremot vill jag inte köra gobbe så länge åt gången blir så jävla dålig då jag går av det ju!
Citera
2012-10-28, 14:50
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ah gobbe funkar skit bra, gobbe och helt vanliga Treo typ men däremot vill jag inte köra gobbe så länge åt gången blir så jävla dålig då jag går av det ju!

Mjo men tänkte nu bara för att bli av med sub, så har du ett mindre bekymmer sedan, kör ett race på 2 veckor gobbe och rör sedan inte sub på ett bra tag eftersom den tolerans du har kommer ta månader att få ner.

Eller så går du inte av gobbe utan kör på, jag menar du blir ju dålig om du slutar med sub etc i alla fall.

Du kan inte ändå inte hålla på så som du gör nu med sub/alkohol o massa benso, någon gång måste det ta stopp som sagt.

Bättre att bara vara beroende utav en drog i så fall, bara spårar ur för mig när jag är beroende utav flera droger.
Senast redigerad av Slingshot 2012-10-28 kl. 15:49.
Citera
2012-10-28, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Mjo men tänkte nu bara för att bli av med sub, så har du ett mindre bekymmer sedan, kör ett race på 2 veckor gobbe och rör sedan inte sub på ett bra tag eftersom den tolerans du har kommer ta månader att få ner.

Eller så går du inte av gobbe utan kör på, jag menar du blir ju dålig om du slutar med sub etc i alla fall.

Du kan inte ändå inte hålla på så som du gör nu med sub/alkohol o massa benso, någon gång måste det ta stopp som sagt.

Bättre att bara vara beroende utav en drog i så fall.

Är inte sub bättre att ha kvar än ghb? Jag skulle tro det. Men vet inte då jag inte testat ghb.
Citera
2012-10-28, 15:47
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HondO
Är inte sub bättre att ha kvar än ghb? Jag skulle tro det. Men vet inte då jag inte testat ghb.

Är helt olika droger men alltså det jag menar är att han gillar gobbe väldigt mkt och det är då bättre att köra på det ett tag nu för att få ner toleransen på sub om han ändå inte får något rus plus benso o alkohol, finns inget värre än att vara beroende utav flera droger samtidigt.

Sub är säkrare så sätt för dom flesta men kan du dosera gobbe rätt är det en relativt harmlös drog om man jämför med dom flesta andra droger, avtändningarna är ju ett helvete dock.
Senast redigerad av Slingshot 2012-10-28 kl. 15:51.
Citera
2012-10-28, 18:05
Medlem
A-llusions avatar
Jag höll på med alla möjliga droger,kan fixa det mesta utan som helst problem,har tagit sub för ett x antal årsen men inte så mycket,men stötte på det igen för en 2 årsedan och hållt på med det dagligen i kanske ett och ett halvt år med det,det tog bort suget från alla andra droger jag blandat,iaf det senaste halv året men satan i gatan vad dåligt jag mår av det för doserar doserna olika varje gång,kan inte äta,hård i magen och personligheten förändras (tycker jag på nåt konstigt sätt om jag tänker mig tillbaka hur jag var förr). Hur som har jag lagt korten på bordet inför några i min kommun så att säga så imorgon bär det av till en avdelning för avgiftning och jag är rädd,jäkligt rädd hur jag kommer må efter och hur lång tid behandlingen kommer ta osv.

Precis träffat en tjej sen en månad tillbaka och hon vet min bakgrund så måste kämpa,men framför allt för mig själv!

Har en 4mg kvar ca,knappt...sitter på ett café för mig själv med min bärbara och massa tankar i huvudet. Fan vad det kommer att kännas efter 15 års bruk av diverse andra droger.

någon som kan lugna ner mig och förlåt för lite off-topic men hoppas det går denna gången,handlar trots allt om sub :/
hur lång tid tar det efter avgiftning av sub innan jag börjar känna mig bättre? hört att det nog kommer ta nåt halvår...suck!
Senast redigerad av A-llusion 2012-10-28 kl. 18:36.
Citera
2012-10-29, 18:50
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HondO
eller ingeting är väl egentligen det ultimata? nej men jag tyckte jag kört så mycket gobbe senaste tiden, 3 av 4 veckor och efter 2 veckorna skulle jag nog kört paus 2 veckor istället. lite OT men jag tror att det ultimata på just GHB är 1 vecka på 1 vecka av, alltså för min del allt funkar inte på samma sätt för alla antaligen.

har lite sub kvar, blir antagligen en till dos ikväll och en imorgon sen om 3 dagar ska jag testa tramadol som nedtrappning eller vad man ska kalla det, lär ska fungera ganska bra?

varför jag inte vill ha kvar sub i mitt liv är ju för att jag inte ens får ett rus av det, vill jag ens ha en tillstymmelse till nodd så får jag ta 4 mg, en drös benso/z-analoger och gärna en lord calvert eller en "hot-shot" alá DAX 85

Sub var ju billigt som fan i början, 1 mg räckte ju bra i början, sen 2 mg sen blev det 2 mg morgon 2 mg kväll och nu har jag varit ruslös under långtid egentligen, kan vara skön 3 timmar men sen är det totalt borta förutom att jag blir lite trevlig ihop med benso, funkar Ok socialt men om man inte går på programmet vill man inte sitta och dra i sig ruslös substans som har hård och även lång AT.

Hur lång AT har ni haft? gick på det 1-3 gånger i veckan ~2 månader men det fick jag inte AT av, testade vara utan 1 vecka efter, och sen köpte jag ett lite större parti och sen dess kanske jag gått på det ytterligare 2 månader stort sett dagligen (har dålig tidsuppfattning och sånt, månaderna och dagarna flyter ihop varit arbetslös för länge.) är väl dessa 2 månader i slutet som jag kommer känna av då dom första inte var nog regelbundet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in