2013-02-14, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Ja det är lite konstigt men finns nog ingen annan förklaring

Såg nu på förpackningen att suben gick ut 2012-12 det kan inte vara så att den blir dålig så kort efter utgångsdatum?
Citera
2013-02-14, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kartolf
Såg nu på förpackningen att suben gick ut 2012-12 det kan inte vara så att den blir dålig så kort efter utgångsdatum?

Läkemedel blir inte dåliga efter utgångsdatum, men effekten kan bli/blir sämre. Det samma gäller droger - fast mycket snabbare! Amfetamin och heroin förlorar t.ex. påtagligt med effekt efter några månader bara... Det är stooor skillnad.
Citera
2013-02-14, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
Läkemedel blir inte dåliga efter utgångsdatum, men effekten kan bli/blir sämre. Det samma gäller droger - fast mycket snabbare! Amfetamin och heroin förlorar t.ex. påtagligt med effekt efter några månader bara... Det är stooor skillnad.

Okej men suben borde alltså inte ha blivit så dålig att jag inte känner av 4mg? Och tror ni att cocillanan som jag drack igår kan vara anledningen till att jag inte känner ett piss på sub idag?
Citera
2013-02-14, 17:15
Bannlyst
Citat:
Okej men suben borde alltså inte ha blivit så dålig att jag inte känner av 4mg? Och tror ni att cocillanan som jag drack igår kan vara anledningen till att jag inte känner ett piss på sub idag?

Det låter konstigt. Men det är väl den där hostmedicinen som spökar då. Det är inte så sannolikt att subben är kass faktiskt ändå.
Citera
2013-02-14, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
Det låter konstigt. Men det är väl den där hostmedicinen som spökar då. Det är inte så sannolikt att subben är kass faktiskt ändå.

Kan tillägga att samtidigt som jag tog suben så fick jag jävligt ont i benen och lederna så det kanske är suben som framkallat en at? Har ingen ångest eller sånt bara jävligt ont i kroppen.
Citera
2013-02-14, 20:17
Medlem
users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykosxprt
Mycket underligt. Har gått på sub och för mig har plåster funkat mycket bättre än sådär.
Exakt hur går du tillväga när du tar dom då? Sitter det verksamma ämnet BAKOM plastbiten, på den orangea plåsterdelen eller är det I själva plasten? Lyckades inte få något rus men det lyckades blockera 100mg oxycontin dagen efter ändå. Totalt misslyckat.
Citera
2013-02-15, 12:04
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Kan tillägga att samtidigt som jag tog suben så fick jag jävligt ont i benen och lederna så det kanske är suben som framkallat en at? Har ingen ångest eller sånt bara jävligt ont i kroppen.

Inte omöjligt.
Citera
2013-02-15, 13:42
Medlem
masterior26s avatar
Citat:

metadonet har ju väldigt lång halveringstid så jag skulle gissa på att det är metadonet som gjort att du inte känner nått
Citera
2013-02-15, 18:10
Medlem
[complex]s avatar
Fick lite av en snubbe igår...
Kickade in rejält. Visste inte riktigt vad det var först...

Men tack för guiden som jag såklart läste, men känner att det fortfarande sitter kvar idag...
Kickade in rejält igår..

Fick en normaldos sa han, men vet inte hur mycket han använder. Kommer nog inte testa igen. En gång räcker. Då har jag testat en opiat iallafall för första gången...
Borde läst om det innan bara...

Gillar inte sånt här om det är skadligt osv...
Senast redigerad av [complex] 2013-02-15 kl. 18:57.
Citera
2013-02-15, 20:44
Medlem
[complex]s avatar
Kan man må dåligt av detta preparat? Om man kanske fick för mycket. Jag har aldrig tagit nått innan att läsa ordentligt...
Ska fråga vilken dos jag fick, men jag behöver nog bara chilla. Sova. Vart inte mycket sömn inatt fan...
Tog det när jag var alldelles för trött...
Yrade inatt typ..

Måste sova snart. Stressa ner. Kan vara yttre stress mest... Han lär vara van, men sa normaldos..
lite pulver var det
Citera
2013-02-15, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [complex]
Kan man må dåligt av detta preparat? Om man kanske fick för mycket. Jag har aldrig tagit nått innan att läsa ordentligt...
Ska fråga vilken dos jag fick, men jag behöver nog bara chilla. Sova. Vart inte mycket sömn inatt fan...
Tog det när jag var alldelles för trött...
Yrade inatt typ..

Måste sova snart. Stressa ner. Kan vara yttre stress mest... Han lär vara van, men sa normaldos..
lite pulver var det

Opiaterna skadar inte din kropp fysiskt som andra droger gör så du har inget att oroa dig för, när effekten släppt så kommer du känna dig som vanligt igen.
Citera
2013-02-15, 22:53
Medlem
[complex]s avatar
Nevermind. Hann aldrig redigera inlägget..
Men det känns bra nu. Hade bara lite ångest innan för en sak...
Denna drog är lurig. Kan tänka mig att man lätt fastnar. Just därför jag bara testar en gång, för man vill inte bli torsk på sånt här och det är fan starkt...

Bättre med öl då och då
Nu får det bli bingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in