2012-05-07, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Eftersom du tagit sådana små doser borde du vara ren imorgon. Jag är ren redan dagen efter ibland på en liten dos.
Tror du det?
Det skickar förövrigt på analys. Tack för snabbt svar!
Uppskattar fler svar
Citera
2012-05-07, 20:04
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sTEWWAN
Tror du det?
Det skickar förövrigt på analys. Tack för snabbt svar!
Uppskattar fler svar

Ja skulle tippa på det.
Citera
2012-05-07, 20:07
Medlem
Citat:
Ja skulle tippa på det.
Okok! Skippar väl suben ikv då.. Får drar en vals för kärringen immorgon och hoppas att analysen visar negativt när den kommer tillbaks på några dar. Annars får jag skämmas ihjäl iochmed att socialtjejen har tillgång till mina prover och får då veta att jag ljugit.. :P
Citera
2012-05-08, 16:22
Medlem
limE86s avatar
Vill bara flika in och säga att sub måste vara det bästa mot AT av concerta och amfetamin.
Helvete så bra man mår nu
Citera
2012-05-08, 18:13
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Vill bara flika in och säga att sub måste vara det bästa mot AT av concerta och amfetamin.
Helvete så bra man mår nu

Är buprenorfin, enligt dig, den bästa opioiden för en AT? Eller är det helt enkelt för att det är bland den mest ekonomiska opioiden eller något i den stilen som gör att du använder den?

Vore intressant att höra om detta, speciellt om du har använt andra starka opioider i samband med en AT men att du ändå, trots det, föredrar buprenorfin. Ser självklart inte något fel eller problem i att någon skulle föredra buprenorfin på något sätt men jag tror de flesta som gör det inte har provat på så många fler starka opioider. Annars gissar jag på att ekonomin bara tillåter en B8 då ibland.

Sen undrar jag, vid en AT, föredrar du alltid en valfri opioid före en valfri benso?

Jag själv väljer nog i det allra flesta fall en valfri opioid då jag gillar att på riktigt känna av drogens effekt, vilket är något jag tycker kan vara lite lurigt ibland på benso...

Ovanstående är inte bara en frågeställning till limE86 utan alla andra här som kan relatera till det jag skriver får väldigt gärna flika in också!
Citera
2012-05-08, 20:16
Medlem
Slingshots avatar
Har ett riktigt drygt problem nu, varje gång jag tar sub nu för tiden får jag ångest och ibland tom panikångest, får massa konstiga tankar i huvudet. Fick det nu ikväll igen så tog precis 2 mg Etizolam och phu så försvann ångesten inom en timme.

Ska jag behöva köra med etizolam varje gång jag tar sub nu eller kanske det hjälper att minska på dosen? Använder 2 mg nu. Innan fick jag aldrig ångest utav sub så detta är skumt, vet att det finns med som biverkning i Fass, samma det med konstiga tankar.

Sedan blir jag extremt torr i munnen på köpet nu med, måste dricka hela tiden i princip som inte hände förr, visst torr i munnen men inte såhär mkt.
Senast redigerad av Slingshot 2012-05-08 kl. 22:22.
Citera
2012-05-09, 09:32
Medlem
Xalterads avatar
Vid CS at föredrar jag helt klart, om man får välja helt fritt, äkta opiater!
Opioider duger utmärkt men jag föredrar opiater alla gånger, dock är metadon en personlig favorit bland andra opiater i toppen, benso är inget jag föredrar längre dels för att de knappt biter på mig längre och dels för att effekten inte är lika påtaglig samt stark jämfört med valfri benso.

T.ex. vill jag ha åtminstonde 10-15st xanor 1mg för att bli någorlunda nöjd, med ett pris på 10-15kr/st blir det mellan 100-225kr, oftast ligger det i det högre intervallet. Då mår jag bara "okej" alltså inte på top!
Medans det går åt 60mg metadon för att bli nöjd, med ett pris på 2,5kr/mg blir det 150kr. Då mår jag riktigt bra och desutom i två dagar mot xanorens 6-8timmar...

Så, oftast, är det mer ekonomiskt med opioider VS benso samt att jag mår jäkligt mycket bättre på opioider än på benso. Plus att det är inte fullt lika jävligt att tända av från opioider än benso...

Citat:
Ursprungligen postat av jimps
Är buprenorfin, enligt dig, den bästa opioiden för en AT? Eller är det helt enkelt för att det är bland den mest ekonomiska opioiden eller något i den stilen som gör att du använder den?

Vore intressant att höra om detta, speciellt om du har använt andra starka opioider i samband med en AT men att du ändå, trots det, föredrar buprenorfin. Ser självklart inte något fel eller problem i att någon skulle föredra buprenorfin på något sätt men jag tror de flesta som gör det inte har provat på så många fler starka opioider. Annars gissar jag på att ekonomin bara tillåter en B8 då ibland.

Sen undrar jag, vid en AT, föredrar du alltid en valfri opioid före en valfri benso?

Jag själv väljer nog i det allra flesta fall en valfri opioid då jag gillar att på riktigt känna av drogens effekt, vilket är något jag tycker kan vara lite lurigt ibland på benso...

Ovanstående är inte bara en frågeställning till limE86 utan alla andra här som kan relatera till det jag skriver får väldigt gärna flika in också!
Citera
2012-05-12, 11:45
Medlem
Slingshots avatar
Har kört suboxone nu ett tag istället för subutex och tycker att jag får mkt lättare jobbig huvudvärk utav suboxone, vad funkar bäst mot sådan huvudvärk? Alvedon biter inte så bra.
Citera
2012-05-12, 12:11
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Har kört suboxone nu ett tag istället för subutex och tycker att jag får mkt lättare jobbig huvudvärk utav suboxone, vad funkar bäst mot sådan huvudvärk? Alvedon biter inte så bra.

Diklofenak(Voltaren) fungerar utmärkt för mig.
Citera
2012-05-12, 18:48
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Diklofenak(Voltaren) fungerar utmärkt för mig.

Tack för tipset, ska skaffa Treo också o jämföra.
Citera
2012-05-15, 16:37
Medlem
Slingshots avatar
Har nu kört sub i en vecka i streck, min näsa är känslig och jag är totalt igentäppt nu och har lite feber som säkert beror på den igentäppta näsan, täppt i näsan blev jag redan dag 2 så detta kan inte vara bra att göra i längden, sedan får jag sämre o sämre rus också för var dag som går, antagligen pga näsan inte tar upp det som det ska.

Jag vill ju väldigt gärna använda sub så gott som dagligen med pauser då o då, men detta håller inte med näsan, det som återstår är väll då att bara använda det under tungan men då krävs det väll dubbla doser som är lite drygt och får man rus överhuvudtaget på att ta sub under tungan?

Vad ska jag göra? IV är uteslutet.
Citera
2012-05-15, 16:38
Medlem
Citat:
Har nu kört sub i en vecka i streck, min näsa är känslig och jag är totalt igentäppt nu och har lite feber som säkert beror på den igentäppta näsan, täppt i näsan blev jag redan dag 2 så detta kan inte vara bra att göra i längden, sedan får jag sämre o sämre rus också för var dag som går, antagligen pga näsan inte tar upp det som det ska.

Jag vill ju väldigt gärna använda sub så gott som dagligen med pauser då o då, men detta håller inte med näsan, det som återstår är väll då att bara använda det under tungan men då krävs det väll dubbla doser som är lite drygt och får man rus överhuvudtaget på att ta sub under tungan?

Vad ska jag göra? IV är uteslutet.

Näspray är mitt tips
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in