2008-06-04, 02:56
Bannlyst
Rekomenderas starkt att lägga sig och nodda i solen tillsammans med mp3-spelaren om man har tid!
Hur funkar alkohol till sub? Har aldrig druckit några kännbara mängder vad jag kan minnas.

Ha det bra.. Det har jag!
Citera
2008-06-04, 10:10
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Rekomenderas starkt att lägga sig och nodda i solen tillsammans med mp3-spelaren om man har tid!
Hur funkar alkohol till sub? Har aldrig druckit några kännbara mängder vad jag kan minnas.

Ha det bra.. Det har jag!
Du märker när det känns bra och när det blir för mycket... Såvida du inte kör ett tequilarace eller något... ;D
Citera
2008-06-04, 11:47
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbaud
Är egentligen ingen destruktiv knarkare och försöker allt som oftast hålla mig på någon form av nivå där jag iaf undviker beroende. Speciellt med opoioider. Brukar bli subutex en gång i veckan samt tramadol eller kodein en gång i veckan. Två kvällar med någon snabb benso och gräs.

Intressant! Två kvällar med opioider och två kvällar med benso alltså... dricker du t.ex nån av dom andra kvällarna?
Vilka mängder tar du av benzon och opioiderna?
Citera
2008-06-04, 16:41
Bannlyst
Sub -före tjackintag

Har en fråga som säkert finns nånstans i tråden, men fan så mycket att leta igenom...
Nu e det så att jag får sub imon OCH tjack. Om jag tar 1 mg sub imon förmidag -kan jag då dra en lina tjack på kvällen? Vad kan hända?
Citera
2008-06-04, 17:54
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuddhaBoy
Har en fråga som säkert finns nånstans i tråden, men fan så mycket att leta igenom...
Nu e det så att jag får sub imon OCH tjack. Om jag tar 1 mg sub imon förmidag -kan jag då dra en lina tjack på kvällen? Vad kan hända?
Vet inte om just du gillar det men visst går det att göra och vissa tycker om det...
Citera
2008-06-04, 17:58
Medlem
pröva så får du se

Citat:
alla fungerar olika du får bilda dej en egen uppfattning.
Citera
2008-06-04, 22:42
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Citat:

Har testat detta även att inta tjack först, man mår gudomligt bra. Men alla är vi ju olika så hoppas du kommer må lika bra som jag mådde då
Citera
2008-06-05, 23:57
Medlem
Tomte99s avatar
Om vi säger att jag tog drygt 1-2mg sub imorron, hur länge skulle det synas på pisstest då?
Citera
2008-06-05, 23:59
Medlem
Chuckeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte99
Om vi säger att jag tog drygt 1-2mg sub imorron, hur länge skulle det synas på pisstest då?
En vecka brukar väll vara regel för sub? Förövrigt är det inte i standardtesterna.
Citera
2008-06-06, 00:01
Medlem
Tomte99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chuckey
En vecka brukar väll vara regel för sub? Förövrigt är det inte i standardtesterna.

Intressant! Metadon vet jag tar 1-2v innan det är borta. Men trodde sub gick ut på 3-4 dagar? Okej men då betyder det alltså att de måste leta efter subben för att hitta den?
Citera
2008-06-06, 01:43
Medlem
EvelynWaughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Intressant! Två kvällar med opioider och två kvällar med benso alltså... dricker du t.ex nån av dom andra kvällarna?
Vilka mängder tar du av benzon och opioiderna?

Det beror på. Jag tror det är viktigt att sätta upp gränser, även om det gränsar till ett gay-autistiskt beteende, men jag tror det är viktigare att hitta någonting vid sidan om drogerna; jag klarar inte av att gå runt med ett extremt sug efter den där onsdagen eller torsdagen då jag får ta subutex. Kommer jag till det stadiet gör jag bäst i att ta en paus.

Såhär brukar mitt "schema" för opoider och bensodiazepiner ut:

Gräs / Benso: Högst var tredje dag. Är jag med vänner skippar jag benson vilket gör att det oftast inte blir mer än två dagar i veckan. Benson (xanax) har jag till gräset som back-up eller för att bli väck. Ingen nojja tror jag är rätt viktigt för att inte stressa skallen för mycket.

Opioider: Hyfsat låg dos tramadol (ca 300mg - ingen noddning, men rätt bra ändå). Har jag inte tagit bens dagarna innan kombineras tramadolen med diazepam.
Subutex missbrukar jag högst en gång i veckan, med subben är jag försiktig och försöker att inte uppskatta den för mycket . Tar jag paus på subben, men kanske har en trist period ersätter jag med kodein.

OBS: Försöker absolut inte snacka ner riskerna med droger eller hur hårt det kan vara att hålla sig i skinnet. ä
Idag är det sub, var nog 1½ vecka sen sist iaf, vilket förklarar mitt virriga inlägg.
Citera
2008-06-06, 10:20
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte99

När jag har tagit sub, en eller fler gånger på rad. Så har det alltid gått ut efter 3-4dagar inte mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in