2012-10-29, 19:13
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
text

Jag använde tramadol en vecka för sub at, ändå i morse var jag helt svettig, hade enorma pupiller, frossa, enorm ångest, kände mig gränspsykotisk etc, men som sagt kan funka för dig, nu jag kör på GHB som tar bort alla mina symptom som ingenting, sedan påverkar det också opiod-receptorn i viss mån.

Ska börja knapra Prozac som en galning snart och hoppas det hjälper mig igen med min enorma depression.
Senast redigerad av Slingshot 2012-10-29 kl. 19:20.
Citera
2012-10-29, 21:57
Medlem
200kgs avatar
Hur får man tag på Buprenorfin i Göteborgs-området? Bryr mig inte alls om vilket märke det är, kan vara allt från Temgesic till Subutex/Subuxone, spelar ingen större roll för min del, helst Subutex dock.
Det jag primärt söker svar efter är hur man skall gå tillväga? Tar mig gärna till diverse platser för att skaffa Buprenorfin, men vilka platser och vilka personer skall jag prata med? Finns ju inte precis folk som springer omkring med t-shirts med Subutex-tryck på..

Oftast brukar ju "kompisars kompisars kontakter/kranar" eller dylikt lösa sig till slut, men verkar som att det är en redig torka där jag bor just nu. Verkar inte vara ett alternativ, att fråga kompisar och dylikt, då jag redan gjort detta och varit redigt desperat men inte fått något konkret svar alls.

Undrar som sagt mest vilka platser och dylikt det är enkelt att hitta folk som kan hjälpa en med detta? I närheten av Göteborg dvs.

Mvh.
Citera
2012-10-30, 11:32
Medlem
Jag tog ca 2 mg för 3 dygn sen. Blir jag hög av 500 mg kodein idag?
Citera
2012-10-30, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Hur får man tag på Buprenorfin i Göteborgs-området? Bryr mig inte alls om vilket märke det är, kan vara allt från Temgesic till Subutex/Subuxone, spelar ingen större roll för min del, helst Subutex dock.
Det jag primärt söker svar efter är hur man skall gå tillväga? Tar mig gärna till diverse platser för att skaffa Buprenorfin, men vilka platser och vilka personer skall jag prata med? Finns ju inte precis folk som springer omkring med t-shirts med Subutex-tryck på..

Oftast brukar ju "kompisars kompisars kontakter/kranar" eller dylikt lösa sig till slut, men verkar som att det är en redig torka där jag bor just nu. Verkar inte vara ett alternativ, att fråga kompisar och dylikt, då jag redan gjort detta och varit redigt desperat men inte fått något konkret svar alls.

Undrar som sagt mest vilka platser och dylikt det är enkelt att hitta folk som kan hjälpa en med detta? I närheten av Göteborg dvs.

Mvh.
Svårt om man inte har kontakter. Men Järntorget. Och hållplatsen utanför bolaget i Kungsladugård. Vagnhallen Majorna. Där har jag blivit erbjuden benso iaf. Där alla alkisarna sitter.
Citera
2012-10-30, 16:43
Bannlyst
"tillfället" i partihallarna säljs allt inkl h, annars frälsis etvid lilla bommen och lundby hotell, utanför systembolaget i nordstan...järntorget, mellangatan på förmiddagen (kliniken)
balkan resturangerna på centrala hisingen säljs rök h...osv
Citera
2012-10-30, 16:59
Medlem
A-llusions avatar
Tramadol har jag hört skall vara bra för sub at:n,men lyrica tycker jag funkar rätt bra det med,spec. i kombination med benzo. Gobbe torsk var jag som ung och 3ggr på sjukhus men det är en annan historia Hade dock velat ha det nu...
Citera
2012-10-30, 17:39
Medlem
purezones avatar
En snabb lite fråga bara.
Om man har tog knappt 1mg i fredags pissar man då rent på onsdag morgon veckan efter?
Bör man kanske slänga i sig ett 6pack kvällen innan?

Tacksam för svar
Mvh
Citera
2012-10-30, 18:09
Medlem
A-llusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purezone
En snabb lite fråga bara.
Om man har tog knappt 1mg i fredags pissar man då rent på onsdag morgon veckan efter?
Bör man kanske slänga i sig ett 6pack kvällen innan?

Tacksam för svar
Mvh

Jag tror du klarar dig med tanke på sådan liten mängd men det är bara vad jag tror.
Jag pissade rent efter 2-3mg efter en vecka. Lycka till hur som
Citera
2012-10-30, 18:37
Medlem
purezones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-llusion
Jag tror du klarar dig med tanke på sådan liten mängd men det är bara vad jag tror.
Jag pissade rent efter 2-3mg efter en vecka. Lycka till hur som

Mjo hoppas jag är ren. Har lite på spel nämligen. Får bli ett 6pack idag och en pissa innan provet imon och lite extra mycket vatten..
Spelar de nån roll om man lämnar de första dropparna piss eller dem sista?:P

Mvh
Citera
2012-10-30, 18:43
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purezone
Mjo hoppas jag är ren. Har lite på spel nämligen. Får bli ett 6pack idag och en pissa innan provet imon och lite extra mycket vatten..
Spelar de nån roll om man lämnar de första dropparna piss eller dem sista?:P

Mvh
Som jag fattat är pisset minst "koncentrerat" i mitten av pissandet så att säga.
Citera
2012-10-30, 20:20
Medlem
purezones avatar
Någon som vet hur känslig stickan är? Man borde ju kunna räkna ut hur många halveringstider det kommer att ta..
Citera
2012-10-31, 03:27
Medlem
TequilaBoys avatar
Vilken storlek på nålen kan man minst ha? Till suboxone och subutex. Alltid använt orange/gul 25 eller vad de kallas. Men vill ha så små märken som möjlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in