2012-10-18, 16:40
Medlem
Klangspiels avatar
pratar rent allmänt om att sluta.

behöver inte alls gå den vägen att trappa av mindre och mindre..
jag har aldrig trappat ner.. alltid klippt direkt.
beror lite på att jag ej kan ta mindre och mindre, iaf inte på eget bevåg.
tar jag lite, tar jag även resten..
trappat ner i den mån, att jag varit på avtändningskliniker.. men ingen längre period.
(detta hjälper ju endast på den fysiska abstinensen)
sist klippte jag själv och har längre än det du skrev att man inte klarar.

även om man trappar ner och vänjer kroppen..
kommer den dagen då du är utan och det är då den riktiga utmaningen börjar enligt mig.
att inte ta upp den första igen.
vilket var syftet med förra inlägget.
Senast redigerad av Klangspiel 2012-10-18 kl. 16:46.
Citera
2012-10-18, 20:26
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Det krävs en större mängd suboxone för att få samma rus som på subutex, sedan är det många som får huvudvärk utav suboxone tack vare naloxonet.

Jag har testat att ta en hel suboxone, men det var inte så mycket bättre. Nä nu ska jag inte ta den skiten något mera. Och dagen efter suboxone mår man skit och dagen efter subutex mår man som en gud.
Citera
2012-10-20, 23:25
Bannlyst
Boosta sub ruset nu...tips ?

Är en van brukare så har förmodligen hört och sett det mesta redan..Men finns det några tips så här som man verkligen kan använda ?
Syftar på det man oftast har enkel tillgång till, och inte att kombinera med andra opiater/opioder osv..

Tänkte köra i mig min kvälls dos om 4mg IV inom kort..Så tänkte om någon har några tips..aldrig testat att boosta tidigare..kaffe,cigg är ute slutet intar inte något av dem

Pratas mycket om vitamin drycker..vad i dem är det egentligen som boostar trycket ? Låter väldigt underligt för mig att hälla ner ett paket multivitamin/grape juice och sen få ut ett boost av det..Skulle det vara sockret som slår igång på något vis eller bara själva frukten ?
Citera
2012-10-20, 23:55
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctuz

mer sub ?

har inte hört något om att boosta sub rus faktiskt därimot benso och röka men då framstår ju grapefrukt som en jävla superhjälte?
Citera
2012-10-21, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
mer sub ?

har inte hört något om att boosta sub rus faktiskt därimot benso och röka men då framstår ju grapefrukt som en jävla superhjälte?

Haha det är ju dock mera Opiater då Och sen å andra sidan så försöker jag trappa neråt..Gått på ca 16mg om dagen för inte länge sedan..Trappat ner till 8mg ed nu. Och fördelat 4mg runt 13-14.00 Och resten runt 22-23.00. Så därför hade det passat fint med något att boosta på lixom.

Tanken är ju att hålla ner/borta så mycket av drog varianten som går..där av finns bara enkla "home made" trix kvar.

Man får ju en sådan jävla aptit på sub efter ett par år när man är inkörd..I början äter man en macka och spyr upp den lika snabbt..Nu mera slänger man i sig allt i socker form..så antar att det med juice inte lär boosta på eftersom man är så van med socker redan..Och sen om det verkligen fungerar är ju heller inte helt klart eftersom alla säger olika
Citera
2012-10-21, 01:00
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Haha det är ju dock mera Opiater då Och sen å andra sidan så försöker jag trappa neråt..Gått på ca 16mg om dagen för inte länge sedan..Trappat ner till 8mg ed nu. Och fördelat 4mg runt 13-14.00 Och resten runt 22-23.00. Så därför hade det passat fint med något att boosta på lixom.

Tanken är ju att hålla ner/borta så mycket av drog varianten som går..där av finns bara enkla "home made" trix kvar.

Man får ju en sådan jävla aptit på sub efter ett par år när man är inkörd..I början äter man en macka och spyr upp den lika snabbt..Nu mera slänger man i sig allt i socker form..så antar att det med juice inte lär boosta på eftersom man är så van med socker redan..Och sen om det verkligen fungerar är ju heller inte helt klart eftersom alla säger olika

ajrå! har inte gått såpass lika mycket som du! men efter ett tag märkte jag hur jävla mycket läsk jag drack när jag tog sub, i början var mat och dryck det sista jag tänkte på.

har dock inte tagit något sub sen i somras och det är ganska skönt med tanke på att sub faktiskt är skönare mellow
Citera
2012-10-21, 13:20
Medlem
Stroboscopes avatar
Citat:

Benzo, Lyrica/gabapentin, tramadol eller grapefruktjuice.
Citera
2012-10-21, 14:05
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:

Är en van brukare så har förmodligen hört och sett det mesta redan..Men finns det några tips så här som man verkligen kan använda ?
Syftar på det man oftast har enkel tillgång till, och inte att kombinera med andra opiater/opioder osv..

Tänkte köra i mig min kvälls dos om 4mg IV inom kort..Så tänkte om någon har några tips..aldrig testat att boosta tidigare..kaffe,cigg är ute slutet intar inte något av dem

Pratas mycket om vitamin drycker..vad i dem är det egentligen som boostar trycket ? Låter väldigt underligt för mig att hälla ner ett paket multivitamin/grape juice och sen få ut ett boost av det..Skulle det vara sockret som slår igång på något vis eller bara själva frukten ?
Vill du nodda, benso och åter benso men i för stora mängder bens tycker jag man tar bort en hel del av opioid känslan i kroppen dock i rätt mängder är det ju perfekt , alkohol har jag helt slutat med ihop med sub förutom några öl för att det är gott sådär för jag tycker det slår ut det helt.

Men du kanske bara tar sub för att känna dig frisk? trots att jag inte noddar så är jag ju ändå mjuk och skön i kroppen fortfarande
Citera
2012-10-22, 10:06
Medlem
masterior26s avatar
Jag har låst att folk säger att när man tagit subutex så går det att ta fentanyl, oxycontin/norm och tramadol utan att det ska krocka, så det jag undrar är om detta stämmer? om man tagit runt 1 mg sub på morgonen och sedan tar 80 mg oxy på kvällen får man fortfarande ut samma effekt av oxyn?
Citera
2012-10-22, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Jag har låst att folk säger att när man tagit subutex så går det att ta fentanyl, oxycontin/norm och tramadol utan att det ska krocka, så det jag undrar är om detta stämmer? om man tagit runt 1 mg sub på morgonen och sedan tar 80 mg oxy på kvällen får man fortfarande ut samma effekt av oxyn?

Nej, du får inte ut samma effekt. Du ska vänta så länge du kan innan du tar oxyn. Gärna tills du får riktig abstinens/AT. Men samidigt inte för sent om du ändå strax ska lägga dig. Det beror lite på mängden också. Allt under 50mg är ju dumt att skjuta samma dag om man har tagit 1mg sub, skulle jag vilja säga. Men 80 kan du skjuta så klart i eftermiddag, eller ikväll.

Spara oxyn istället tills du kickar allt....? Och sen det sista du gör att förbruka en liten mängd oxy öven någon vecka, om du nu har såna mängder. Det är ju inte så där jättelätt att få tag i om man säger så. Det är samma med kodein - tror jag. Har man det, så bunkra upp med det för att sedan använda det för att avsluta missbruket med.
Ja, det är ett råd, har inte testat det själv med folk ha sagt så. Nu blir det lite moralism, ursäkta. Men jag vill bara att vi alla som sitter i skiten, kämpar oss ut, och använder de "hjälpmedel" man har på rätt sätt och hushåller med dem. Det var lite det jag ville säga. Har just själv tagit 1mg och har en hel del oxy hemma. (men det är till för konstruktiva syften)
Citera
2012-10-22, 17:42
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stroboscope
Benzo, Lyrica/gabapentin, tramadol eller grapefruktjuice.

Lyrica boostar det mest utav allt.
Citera
2012-10-22, 23:00
Medlem
TequilaBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Lyrica boostar det mest utav allt.

Tycker att själva lyrican blir boostad. Alltså suben försvinner lite för mig och lyrican tar över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in