2012-06-06, 22:32
  #7969
Bannlyst
Funderar på att kombinera Suben med lite benzo. Har dock aldrig gjort det tidigare med just Sub utan det har varit Tramadol då.

Nu har jag ioförsig inte mycket benzo-tolerans. Har käkat 1½ ikto på hela året, alltså 3mg, haha.

Minns ju att kombinationen tram+benzo var grym.. Om jag körde utan benzo blev det en helt annan grej.

Är det så med sub+benzo också? och vilken föredrar ni? Alla borde väl vara nästintill likadana men
__________________
Senast redigerad av d-boll 2012-06-06 kl. 22:40.
Citera
2012-06-06, 22:40
  #7970
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Funderar på att kombinera Suben med lite benzo. Har dock aldrig gjort det tidigare med just Sub utan det har varit Tramadol då.

Nu har jag dock ingen benzo-tolerans i princip. Tog 2st ikto för några dagar sedan och det var mina första för i år. Ska väl tilläggas att jag inte tog Sub den dagen.

Men 1-2mg blåa xanor ska väl inte vara någon fara..?

nej, nej

sub och xanor är en jättefin komb, heroinlik om du skjuter...
en favorit kombo, extremt prisvärd, funkar också ganska bra om du inte skjuter
du kan addera till lite lyrica en timme innan oxå
Citera
2012-06-07, 02:15
  #7971
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skeppsbron
nej, nej

sub och xanor är en jättefin komb, heroinlik om du skjuter...
en favorit kombo, extremt prisvärd, funkar också ganska bra om du inte skjuter
du kan addera till lite lyrica en timme innan oxå

Ja, jag kan tänka mig det. Nej skjuter inte.

Jag minns i alla fall från tram+benzo att jag ett tag inte körde utan benzo och sa till folk "benzo är halva grejen".

Får köra lite xanor på det då. Vad är rimligt ungefär? Börja med 1mg? Hur mycket brukar du köra?

mvh
Citera
2012-06-07, 02:30
  #7972
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Ja, jag kan tänka mig det. Nej skjuter inte.

Jag minns i alla fall från tram+benzo att jag ett tag inte körde utan benzo och sa till folk "benzo är halva grejen".

Får köra lite xanor på det då. Vad är rimligt ungefär? Börja med 1mg? Hur mycket brukar du köra?

mvh

ja 1mg, är väl lämpligt att börja med

2-3mg när jag skjuter per dos (med 3mg sub), men då var det ksolen och det är lite mer pang i det.
Men håll dig för guds skull borta från nålen.
__________________
Senast redigerad av Skeppsbron 2012-06-07 kl. 02:33.
Citera
2012-06-07, 20:03
  #7973
Medlem
Det är alltså så att en sub åtta som man fick för 150 för några år sen nu kostar 300...

Hade det inte varit för att alla pengar går åt till den skiten (som jag älskar) så hade man nog levt ett relativt vNLIGT LIV.
Citera
2012-06-07, 20:54
  #7974
Bannlyst
Nej dom kostar 200kr för mig, så du känner fel folk.

Fan vad toleransen går upp på sub. Har kört en vecka nu kanske och behöver fan 4mg\dag!

Dags att blanda in benzo.
Citera
2012-06-07, 20:55
  #7975
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marlow9
Det är alltså så att en sub åtta som man fick för 150 för några år sen nu kostar 300...

Hade det inte varit för att alla pengar går åt till den skiten (som jag älskar) så hade man nog levt ett relativt vNLIGT LIV.

Men du som inte tar så ofta (?), för dig är det en rekreationsdrog. Och då ska du jämföra med alkhol. En sjuttis koskenkorva kostar +200 kr. Och den kan man ju dricka upp på en kväll, nästan iaf. Emedan en sub8 kan du lågkonsument få ut mycket mer rus för pengarna. Så sett så, så är det inte dyrt.
Citera
2012-06-08, 16:11
  #7976
Medlem
Grejen är att jag har så taskig självdisciplin. Om jag köpt på mig ett lass så går det åt en åtta om dan. Sen får jag lida som fan resten av månaden. De sista dagarna har jag inte råd att ta mer än typ en mg. Då ångrar jag djupt att jag gjorde som jag gjorde några veckor tidigare.
Citera
2012-06-08, 16:43
  #7977
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marlow9
Grejen är att jag har så taskig självdisciplin. Om jag köpt på mig ett lass så går det åt en åtta om dan. Sen får jag lida som fan resten av månaden. De sista dagarna har jag inte råd att ta mer än typ en mg. Då ångrar jag djupt att jag gjorde som jag gjorde några veckor tidigare.

jo, jag förstår det, jag är sån också
efter att en gång bara börjat helgknarka, så genomgick jag ett trauma och blev nog djupt deprrimerad utan att jag visste det, och "då tog jag plötsligt bara en dag när jag inte skulle" s a s, och sen fortsatte jag
sen dess har jag inte haft någon "självdisciplin", den rök där
men jag försöker träna upp igen, men jag kan inte ha lite droger hemma som jag tar då och då
i samma veva så skadades även min allmänna karaktär som inte var finfin direkt, arbete, trohet osv, allt sånt försvann som i intet pllötsligt bara
och det gäller att återerövra den också....
Citera
2012-06-08, 18:50
  #7978
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skeppsbron
jo, jag förstår det, jag är sån också
efter att en gång bara börjat helgknarka, så genomgick jag ett trauma och blev nog djupt deprrimerad utan att jag visste det, och "då tog jag plötsligt bara en dag när jag inte skulle" s a s, och sen fortsatte jag
sen dess har jag inte haft någon "självdisciplin", den rök där
men jag försöker träna upp igen, men jag kan inte ha lite droger hemma som jag tar då och då
i samma veva så skadades även min allmänna karaktär som inte var finfin direkt, arbete, trohet osv, allt sånt försvann som i intet pllötsligt bara
och det gäller att återerövra den också....
Jo, nu har jag satt mig i sådan sits att jag har tre stycken som jag ska leva på tills jag får stålar nästa gång i slutet av månaden. Har knappt pengar till mat. Som tur är får jag köpa på krita, min kran vet att jag är ärlig och alltid betalar det jag är skyldig.
Citera
2012-06-09, 08:39
  #7979
Medlem
weedman99s avatar
skeppsbron: Att slå i sig sub å alpra e verkligen inte som att slå i sig en riktig fix bra varer..
Citera
2012-06-09, 09:20
  #7980
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
skeppsbron: Att slå i sig sub å alpra e verkligen inte som att slå i sig en riktig fix bra varer..

nej bra h, slår allt etersom du har rushen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in