Citat:
Ursprungligen postat av marlow9
Grejen är att jag har så taskig självdisciplin. Om jag köpt på mig ett lass så går det åt en åtta om dan. Sen får jag lida som fan resten av månaden. De sista dagarna har jag inte råd att ta mer än typ en mg. Då ångrar jag djupt att jag gjorde som jag gjorde några veckor tidigare.
jo, jag förstår det, jag är sån också
efter att en gång bara börjat helgknarka, så genomgick jag ett trauma och blev nog djupt deprrimerad utan att jag visste det, och "då tog jag plötsligt bara en dag när jag inte skulle" s a s, och sen fortsatte jag
sen dess har jag inte haft någon "självdisciplin", den rök där
men jag försöker träna upp igen, men jag kan inte ha lite droger hemma som jag tar då och då
i samma veva så skadades även min allmänna karaktär som inte var finfin direkt, arbete, trohet osv, allt sånt försvann som i intet pllötsligt bara
och det gäller att återerövra den också....