2013-03-06, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nä min näsa pallar inte mer sub, har ändå haft uppehåll ett tag, räcker jag kör några dagar i sträck så är den helt fuckad.

Helt igenstoppad, snustorr o jävlig, så jag kommer enbart ta sub rektalt nu för tiden.

Sub löser sig i enbart vatten right?

om du kan hålla upp ett par dar, varför inte fortsätta att hålla upp?
snart kan du inte hålla upp
Citera
2013-03-06, 17:40
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
om du kan hålla upp ett par dar, varför inte fortsätta att hålla upp?
snart kan du inte hålla upp

För går jag inte på sub så missbrukar jag något annat i stället, sub är det enda som håller mig ifrån GHB som jag har missbrukat hårt och som har ställt det till rejält för mig, bara att läsa gobbe-tråden här på FB.

Gick på mkt jonk förra sommaren men slutade med det med hjälp utav sub.

Sub hjälper mot andra drogsug också inte bara mot opiater/opioder så, plus att det hjälper bra mot min enorma depression o GAD.

Har varit torsk på sub innan men slutade med hjälp utav loperamid, var inga större problem.
Senast redigerad av Slingshot 2013-03-06 kl. 17:43.
Citera
2013-03-06, 19:13
Medlem
Ovcharkas avatar
En burk med ett par ml varmt vatten, ner med sub-pulver och skaka. Sug upp och skjut in i stjärten. Är extremt sugen på Sub rektalt... Det är mysigt.
Citera
2013-03-07, 03:35
Medlem
pumathemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
En burk med ett par ml varmt vatten, ner med sub-pulver och skaka. Sug upp och skjut in i stjärten. Är extremt sugen på Sub rektalt... Det är mysigt.

Jag är också sugen testa det analt. Räcker ju om man testar först 1 mg upp i analen. Yeah!
Citera
2013-03-07, 08:47
Medlem
200kgs avatar
Simpel fråga. Är det värt att dra en rövpanna Subutex? Är det mer "värt" än nasalt?
Citera
2013-03-07, 10:38
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Simpel fråga. Är det värt att dra en rövpanna Subutex? Är det mer "värt" än nasalt?

testa och se!
Citera
2013-03-07, 11:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
testa och se!

Jag har aldrig gjort det. Det är liksom under min värdighet. Något infantilt och homo. Tycker man har gått över en gräns... Iofs är det illa att skjuta sönder armar, händer och fötter.
Men var och en gör som han vill, jag säger bara vad jag känner.
Citera
2013-03-07, 11:35
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:

Simpelt svar: Ja.
Citera
2013-03-07, 12:33
Medlem
Dexter007s avatar
Hur kommer det sig att verkningstid osv inte är med i faq'n?

Skulle vara fint om man kunde lagt till det, ganska viktigt.
Citera
2013-03-07, 14:21
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Ja det är värt, det är några procent bättre upptag än nasalt, testade för en stund sedan o det slår på hårdare o det är allmänt mer mys, man sparar på sin snok också så är ett stort plus.

Citat:
Jag har aldrig gjort det. Det är liksom under min värdighet. Något infantilt och homo. Tycker man har gått över en gräns... Iofs är det illa att skjuta sönder armar, händer och fötter.
Men var och en gör som han vill, jag säger bara vad jag känner.

Aldrig fattat dom som har en sådan jävla fobi mot rektala intag, vad har det med homo/bögeri etc att göra? Kan du stoppa upp en termometer i röven kan du nog också ta droger rektalt.
Senast redigerad av Slingshot 2013-03-07 kl. 14:28.
Citera
2013-03-07, 14:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Aldrig fattat dom som har en sådan jävla fobi mot rektala intag, vad har det med homo/bögeri etc att göra? Kan du stoppa upp en termometer i röven kan du nog också ta droger rektalt.

Ta det inte personligt. Men kanske det har att göra med att barn sysslar med sånt? Och att hål är något kvinnligt? Lukt? Men sen normer så klart! Jag tycker det är tabu. Fobi är inte samma sak.
Men jag förnekar inte andra att pilla sig där även med knark. Och mobbar ingen heller, men jag har min åsikt och är inte rädd att säga den.
Det finns många saker man inte "gör". Och det är en sån sak för mig. Men sen kan man diskutera den rationella grunden, och där kan jag ge dig rätt. Det är ju bättre medicinskt säger dem än att sticka sig.
Jag stoppar ingen termometer heller...
Jag har dock tagit amfetamin från näsan och käkat upp det när jag har varit som mest desperat...
Citera
2013-03-07, 14:49
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ta det inte personligt. Men kanske det har att göra med att barn sysslar med sånt? Och att hål är något kvinnligt? Lukt? Men sen normer så klart! Jag tycker det är tabu. Fobi är inte samma sak.
Men jag förnekar inte andra att pilla sig där även med knark. Och mobbar ingen heller, men jag har min åsikt och är inte rädd att säga den.
Det finns många saker man inte "gör". Och det är en sån sak för mig. Men sen kan man diskutera den rationella grunden, och där kan jag ge dig rätt. Det är ju bättre medicinskt säger dem än att sticka sig.
Jag stoppar ingen termometer heller...
Jag har dock tagit amfetamin från näsan och käkat upp det när jag har varit som mest desperat...

Ok, så du hade nekat att få diazepam rektalt på sjukan om du skulle haft t ex ett pågående krampanfall?

Många läkemedel behöver tas rektalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in