2011-07-19, 23:54
Medlem
jimpss avatar
Jag minns inte hur det ligger till riktigt med sub men jag har rökt jonk idag (några timmar sedan) och så har det blivit lite amfetamin.

Kommer jag må dåligt om jag tar lite Subutex nu? Är det inte så att när man varit på någon opioid och tar Subutex som man kan må riktigt dåligt? Eller är det bara på Suboxone (med tanke på naloxonet) som man mår dåligt?

Har glömt bort det där och aldrig kört speciellt mycket sub, så snälla, hjälp mig.

Citera
2011-07-20, 03:43
Medlem
jimpss avatar
Kan ju uppdatera med att det fungerade utmärkt.
Citera
2011-07-21, 15:17
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
Gott! Tog lite mer än en halv sub igår kväll och mådde bäst! noddade så satans gott, sovit gott och vaknade, fyllde på med resten av subben som fanns kvar, mår lika bra nu och nu ska jag iväg och jobba Kocka i ett kök, skoj!
Citera
2011-07-21, 15:23
Medlem
Någon som går på ssri och brukar ta sub som kan säga om det påverkar ruset?
Citera
2011-07-21, 15:28
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
Någon som går på ssri och brukar ta sub som kan säga om det påverkar ruset?

Jag gjorde det i början, och nej jag tycker inte dom påverkar varandra.. dock om det finns risker kan jag inte säga
Citera
2011-07-21, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkar-Kocken
Jag gjorde det i början, och nej jag tycker inte dom påverkar varandra.. dock om det finns risker kan jag inte säga

Tittade på fass och det nämns inget om ssri och risker så jag tror bara det är tramadol som man inte ska blanda.
Citera
2011-07-21, 21:56
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkar-Kocken
Gott! Tog lite mer än en halv sub igår kväll och mådde bäst! noddade så satans gott, sovit gott och vaknade, fyllde på med resten av subben som fanns kvar, mår lika bra nu och nu ska jag iväg och jobba Kocka i ett kök, skoj!

Sluta fresta när jag inte får tag i min kontakt.

Mitt break tog slut för ett par dagar sedan men det blev ofrivilligt förlängt eftersom jag inte får tag i det... Vilket iofs är bra för min hälsa
Borde väl vara glad egentligen...
Citera
2011-07-21, 22:22
Medlem
Märkte en skillnad faktiskt på suben nu när jag börjat på ssri, slog hårdare och snabbare än förut. Någon som tycker likadant som mig?

Har hört både och, en del tycker det är sämre och andra att det är bättre men nu blev jag hyfsat svängd på 1mg redan efter 40min (tar alltid minst en timme för mig vanligtvis)
Citera
2011-07-21, 23:59
Medlem
Malrs avatar
Kommer buprenorfin vara trevligt i helgen om jag käkat fem 10mg:are Metadon idag med låg opiattolerans (80mg Oxycontin i fredags och lördags, 160mg totalt)? Måste jag vänta tills lördag eller kanske ännu längre?
Citera
2011-07-22, 01:13
Medlem
Om man ska ta theralen mot klåda och illamående, vilken dos är rekommenderad då? Vill inte ta så mycket att jag blir en zombie utan bara mot klådan främst, har flytande.

Undrar också om man kan få en allergisk reaktion på sub bara sådär fastän jag tagit sub då och då i flera år utan att känna något men denna gången fick jag sjuk klåda som nästan är jobbig
Senast redigerad av Geba. 2011-07-22 kl. 01:47.
Citera
2011-07-22, 14:01
Bannlyst
någon som kan via pm rekomendera en tråd/inlägg med bra info för noobies (syftar på mig nu) som tänkt tanken på att testa sub.. med dosering å sånt...

har kört opiater förut men "starkaste" är oxycotin
Citera
2011-07-22, 15:13
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruel_intention
någon som kan via pm rekomendera en tråd/inlägg med bra info för noobies (syftar på mig nu) som tänkt tanken på att testa sub.. med dosering å sånt...

har kört opiater förut men "starkaste" är oxycotin

Jag kan tipsa om tråden "FAQ: Buprenorfin (info om Subutex, Temgesic, etc)" som du skriver i för tillfället. Läs från början och kolla hela FAQ'n.

Oxykodon är förövrigt starkare än buprenorfin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in