Citat:
Ursprungligen postat av %
Fattar inte att man trycker i sig den där skiten om man inte är heroinist. Mår piss och spyr gör man.
I början mår man lätt illa, de första ggr man tar det men såfort kroppen blir van mår man aldrig dåligt längre. Jag kan ta typ en halv osv nu utan att må det minsta dåligt eftersom jag e van vid drogen nu.
Dessutom finns det en medicin man kan köpa på apoteket som hjälper mot illamåendet om man tar den innan, heter postafen och är mot åksjuka.
Kliar det kan man ta valfri antihistamin