2010-11-21, 12:32
Medlem
Jedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartmyran
Fan, andra eller tredje gången i rad som det blixtrar till i ögonen kort efter att jag dragit nån lina. Det oroar mig. Verkar inte friskt...

Kan du känna några okontrollerade ryckningar i muskler/kroppen ibland eller i samband med dessa blixtrar i ögonen?
Tycker du ska ta det försiktigt då det kan vara förkänningar av ett inkommande krampanfall, man kan få sådana blixtrar i skallen (förkänningar) dagar t.o.m veckor innan själva anfallet sätter in. Men noja inte upp dig för mycket över detta nu, är bara en teori kan lika väl vara helt ofarligt men själv hade jag tagit det som ett tecken på att allt inte är 100%

/Jedi
Citera
2010-11-21, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jedi
Kan du känna några okontrollerade ryckningar i muskler/kroppen ibland eller i samband med dessa blixtrar i ögonen?
Tycker du ska ta det försiktigt då det kan vara förkänningar av ett inkommande krampanfall, man kan få sådana blixtrar i skallen (förkänningar) dagar t.o.m veckor innan själva anfallet sätter in. Men noja inte upp dig för mycket över detta nu, är bara en teori kan lika väl vara helt ofarligt men själv hade jag tagit det som ett tecken på att allt inte är 100%

/Jedi

Shit. Redan haft krampanfall för en tid sen o nu får jag nog infarkt av oro. Ingen mer sub! Usch... Tack för varningen dock.
Citera
2010-11-21, 13:34
Medlem
Jedis avatar
Citat:
Shit. Redan haft krampanfall för en tid sen o nu får jag nog infarkt av oro. Ingen mer sub! Usch... Tack för varningen dock.

Skaffa dig några iktorivil så är du safe åtm sålänge du äter dom men var ytterst försiktig med ev blandning med sub och andra opoider/opiater. Sedan kan jag upplysa om att efter man genomlidit ett krampanfall ökar benägenheten till att åka på nya rätt rejält.. Hoppas du klarar dig dock, är ett helvete det där med kramper/epilepsi!!!
Citera
2010-11-22, 09:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jedi
Skaffa dig några iktorivil så är du safe åtm sålänge du äter dom men var ytterst försiktig med ev blandning med sub och andra opoider/opiater. Sedan kan jag upplysa om att efter man genomlidit ett krampanfall ökar benägenheten till att åka på nya rätt rejält.. Hoppas du klarar dig dock, är ett helvete det där med kramper/epilepsi!!!

Ingen kramp so far. Men ett annan problem nu.

Dag 1-3: Sub
Dag 4: Inget sub, av rädsla för kramp
Dag 5: Idag alltså. Nu mår jag illa. Subben som går ur kroppen eller? Bara att rida ut skiten eller ska jag lindra genom att dra i mig liiite?

Tror jag kräks snart alltså. Fy fan. Försöker hålla mig stilla.
Citera
2010-11-22, 16:09
Medlem
Barréshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Philosopher
Sex + Sub är härligt då du nästan inte kan komma så man kan verkligen plöja. Är det första gången du har sex med tjejen kommer du framstå som en porrstjärna som kan hålla på hela natten lång

Har aldrig haft problem att få upp den pga subben.
det gick skitbra att bli hård men komma var en omöjlighet, dock gjorde det inte mig något! Var riktigt mysigt i övrigt ;>

Citat:
Ursprungligen postat av mqa

Jag hade problem med att både behålla min erektion och ejakulera när jag hade sex efter att jag hade tagit sub. Det berodde på flera olika faktorer (bland annat att tjejen var slapp, och inte särskilt attraktiv), men framför allt berodde det på suben. Visserligen låg jag på höga doser, men generellt är det svårare att ejakulera när man har tagit sub, och många har också erektionsproblem.
Tjejen var varken slapp eller oattraktiv, hade erektion fån att jag såg henne till att jag somnade i princip så funkade bra ;>
Citera
2010-11-22, 19:36
Medlem
The Philosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
det gick skitbra att bli hård men komma var en omöjlighet, dock gjorde det inte mig något! Var riktigt mysigt i övrigt ;>

Told you so
Citera
2010-11-22, 22:37
Medlem
Morfars vredes avatar
Har tänkt testa IV:a Subutex. Hur går man till väga? Har hört att det faktiskt går att bara köra ned pillret och skjuta. Om jag gör det en gång borde det väl inte vara någon fara?

Går Subuxone att skjuta? Eller ja, jag vet att det går det med. Men det är väl bökigare?
Citera
2010-11-22, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfars vrede
Har tänkt testa IV:a Subutex. Hur går man till väga? Har hört att det faktiskt går att bara köra ned pillret och skjuta. Om jag gör det en gång borde det väl inte vara någon fara?

Går Subuxone att skjuta? Eller ja, jag vet att det går det med. Men det är väl bökigare?

Du ska ALLTID filtrera om du skjuter!!! och jag tycker du ska använda dig av Buprenotex, därefter Subutex,och i sista hand Suboxone. buprenorfinet går igenom naloxonet, fast det drar ju ner ruset litegrann. det fäster inte riktigt lika bra. och tänk på att om du skjuter 2mg så får du i dig ungefär lika mycket i blodet som om du skulle snorta 4mg
Citera
2010-11-23, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ingen kramp so far. Men ett annan problem nu.

Dag 1-3: Sub
Dag 4: Inget sub, av rädsla för kramp
Dag 5: Idag alltså. Nu mår jag illa. Subben som går ur kroppen eller? Bara att rida ut skiten eller ska jag lindra genom att dra i mig liiite?

Tror jag kräks snart alltså. Fy fan. Försöker hålla mig stilla.

Det gick bra. Tror det var hunger och vätskebrist som orsakade illamåendet. Nu är subbet slut - iallafall för denna gång... En kort analys som ni gärna får svara på:

Första gången jag tog sub (1mg, aldrig testat förr) mådde jag skitbra. Jag blev euforisk - jag blev pigg, framåt, social, skön, avslappnad... ja, allt det där. Asnas! Men det blev snabbt mindre av den varan...

Totalt har jag under ~4 dagar dragit i mig 36mg. Körde varje dag, förutom igår då jag hade ett uppehåll under hela dagen, eftersom jag oroade mig för kramp. Har aldrig fått kramp på Sub, däremot på Tram. Uppvisade tydligen tecken på att kramp var på G så jag fick panik och tog en dags uppehåll.

Nu för tiden när jag kör Sub (2mg senast) så blir känslan tyvärr bara likt den som råder när man är naturligt trött efter en lång dag. Jag blir alltså jääävligt trött, mysig och vill lägga mig i sängen och sova.

Är detta en naturlig utveckling av ruset, eller gör jag fel? Som mest drog jag i mig 4-5mg i "ett svep", dvs inom nån timme. Om det nu är användbar info.

Hör av er!
Citera
2010-11-23, 02:57
Bannlyst
Kom på en sak. När jag äter Sub händer det "ofta" att jag hör röster. Jag hamnar i nån slags trans (nodd, antar jag) och hör röster, och jag hör dom väldigt väl och trovärdigt. Nyss hörde jag en dansk kvinna tala i ett PA-system, som på en tågstation.

Det är märkligt. Oftast är det vanliga röster jag hör, alltså som om nån satt bredvid mig och pratade. Håller jag på att bli schizofren eller? Jag har ibland känslor (som nykter) att jag inte tillhör denna världen, att alla vet vad det handlar om, utom jag. Lite som när Truman börjar inse att han är med i The Truman Show, om ni förstår.

Så jag har väl lite schizo latent kanske. Är de facto dokumenterat paranoid. Testar att blunda lite nu och låta mig falla in i nodden och då kommer pratet igång med en gång. Hörde min mor prata, precis så som hon gör när hon talar med vänner i telefon...

Märkligt.
Citera
2010-11-23, 04:53
Medlem
CyberRightss avatar
Är Subutex/Suboxone uttjatat?

Hej,

Tycker det börjar bli rätt slött på marknaden just när det gäller Subutex. För bara några månader sen så var alla ute efter sub i mitt område men nu är det hel dött här.

Har det kommit något bättre och trevligare än Subutex eller är det bara så att man inte funnit rätt "kretsar" än?

Men finns det andra trevliga opiater mm så ge gärna tips

Med vänlig hälsning
Mathias
Citera
2010-11-23, 16:46
Medlem
Kapillärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberRights
Hej,

Tycker det börjar bli rätt slött på marknaden just när det gäller Subutex. För bara några månader sen så var alla ute efter sub i mitt område men nu är det hel dött här.

Har det kommit något bättre och trevligare än Subutex eller är det bara så att man inte funnit rätt "kretsar" än?

Men finns det andra trevliga opiater mm så ge gärna tips

Med vänlig hälsning
Mathias

Har inte märkt av något. Marknaden för Subutex verkar må lika bra som den gjort tidigare.

Heroin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in