Citat:
Ursprungligen postat av Svartmyran
Ingen kramp so far. Men ett annan problem nu.
Dag 1-3: Sub
Dag 4: Inget sub, av rädsla för kramp
Dag 5: Idag alltså. Nu mår jag illa. Subben som går ur kroppen eller? Bara att rida ut skiten eller ska jag lindra genom att dra i mig liiite?
Tror jag kräks snart alltså. Fy fan. Försöker hålla mig stilla.
Det gick bra. Tror det var hunger och vätskebrist som orsakade illamåendet. Nu är subbet slut - iallafall för denna gång... En
kort analys som ni gärna får svara på:
Första gången jag tog sub (1mg,
aldrig testat förr) mådde jag skitbra. Jag blev
euforisk - jag blev pigg, framåt, social, skön, avslappnad... ja, allt det där. Asnas! Men det blev snabbt mindre av den varan...
Totalt har jag under ~4 dagar dragit i mig 36mg. Körde varje dag, förutom igår då jag hade ett uppehåll under hela dagen, eftersom jag
oroade mig för kramp. Har aldrig fått kramp på Sub, däremot på Tram. Uppvisade tydligen tecken på att kramp var på G så jag fick panik och tog en dags uppehåll.
Nu för tiden när jag kör Sub (2mg senast) så blir känslan tyvärr bara likt den som råder när man är naturligt trött efter en lång dag. Jag blir alltså jääävligt trött, mysig och vill lägga mig i sängen och sova.
Är detta en
naturlig utveckling av ruset, eller gör jag fel? Som mest drog jag i mig 4-5mg i "ett svep", dvs inom nån timme. Om det nu är användbar info.
Hör av er!