2011-04-11, 00:26
Medlem
henkishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Haha, på nåt sjukt sätt lyckas jag få en Sub 8mg att räcka till 13 doser. Mycket gott gott för pengarna. Men nu får jag ta ett break återigen.

Ska väl nämnas att jag tar små små doser bara för att få en liten skön buzz i bakgrunden och inte för att bli hög som ett hus så att säga. Fast ibland vill jag ju det med.
Finns ju vissa som får ett skönt och kraftigt rus på bara 0.5mg i början och det blir ju 16 doser på en 8:a
Citera
2011-04-11, 04:12
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkish
Finns ju vissa som får ett skönt och kraftigt rus på bara 0.5mg i början och det blir ju 16 doser på en 8:a

Ja det räckte bra för mig i början.. men av någon anledning så håller dom nya inte lika länge :S.. Jag kan vara hög i 4 dagar i sträck sen så är den slut.. dvs nästan 2mg om dagen, så det är minst 1mg varje dosering för mig, och då blir jag sådär lagom och noddar inte.. tolerans kanske?

Jag har försökt hålla det glest i 2 månader men har väl iaf smällt i mig en 4-6 stycken på 2 månader, tror ni min tolerans börjar gå upp? och hur länge ska man vänta för att det ska gå ur?
Citera
2011-04-11, 09:17
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkar-Kocken
Ja det räckte bra för mig i början.. men av någon anledning så håller dom nya inte lika länge :S.. Jag kan vara hög i 4 dagar i sträck sen så är den slut.. dvs nästan 2mg om dagen, så det är minst 1mg varje dosering för mig, och då blir jag sådär lagom och noddar inte.. tolerans kanske?

Jag har försökt hålla det glest i 2 månader men har väl iaf smällt i mig en 4-6 stycken på 2 månader, tror ni min tolerans börjar gå upp? och hur länge ska man vänta för att det ska gå ur?

Självklart är det tolleransen som spökar. Och med ''har väl iaf smällt i mig en 4-6 stycken på 2 månader'' menar du då 4-6 st 8mg tabletter? Eftersom buprenorfin har en så lång halveringstid så bygger man snabbt upp en tollerans.
Citera
2011-04-12, 21:42
Medlem
Prövade igår med 24 mg sub, 2 fm1or, 10 propavan, och theralen 4 ml. Tyvärr så vaknade jag halv 2. Senaste dagarna har jag användt sub dagligen, 2 - 4 mg.

Hur länge måste jag vänta tills nästa försök ? Hade tänkt prova 32 mg sub, 50 stess 5 mg, 30 zopiklon, och runt 6 starköl
Citera
2011-04-12, 21:55
Medlem
flygandApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksaksa
Prövade igår med 24 mg sub, 2 fm1or, 10 propavan, och theralen 4 ml. Tyvärr så vaknade jag halv 2. Senaste dagarna har jag användt sub dagligen, 2 - 4 mg.

Hur länge måste jag vänta tills nästa försök ? Hade tänkt prova 32 mg sub, 50 stess 5 mg, 30 zopiklon, och runt 6 starköl

Men fan vad mycket. Vänta om du har sån sjuk tolerans och tänk på att du kan få andningsdepression.
Citera
2011-04-12, 22:50
Medlem
henkishs avatar
Citat:

Försöker du ta livet av dig eller?
Citera
2011-04-13, 09:53
Medlem
Ja
Citera
2011-04-13, 10:44
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:

Lägg ner, det är alldeles för små mängder.

Isf köp något mer dospotent som H eller Fentanyl.

Fast å tredje sidan, köp bara massa knark och må bra ett tag?
Citera
2011-04-13, 18:13
Medlem
Citat:

Vad du inte verkar förstå är att du kommer inte bli "högare" eller få bättre ruseffekt av 32mg Sub VS 24mg Sub... Buprenorfin bär inte med sig någon rus effekt när man har gått in sig och det spelar ingen roll om man tar 8mg eller 32mg. Det enda som ökar är bieffekterna och hur hårt dina receptorer blir blockerade.

Som Chaos skrev, köp en riktig opioid om det är effekt du är ute efter!
Heroin och då behöver du inte sitta och dricka vattniga folköl och peta i dig dom där mängderna tabletter för att bli fjuttad.
Citera
2011-04-14, 18:17
Medlem
thugzmansions avatar
kanske frågats tidigare men orkar inte läsa hela tråden

Hur lång tid sitter sub i pisset? Då snackar jag inte sticka utan ett prov som skickas till labb
Citera
2011-04-14, 19:05
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thugzmansion
kanske frågats tidigare men orkar inte läsa hela tråden

Hur lång tid sitter sub i pisset? Då snackar jag inte sticka utan ett prov som skickas till labb

För det går ju absolut inte att söka i trådar heller! Och hade du gjort det hade du läst att man brukar säga att halveringstiden är ca 36-37h.
Citera
2011-04-15, 17:54
Medlem
Tro det eller ej, men jag har gått från att käka olika opiater dagligen till att ta två mg sub på fredag och två på lördag. Det har hållit i flera månader nu. Gratulera mig! Nu vet jag ju att det inte finns några garantier för att detta ska fortsätta funka men hoppas kan man ju. Jag har en värdefull sysselsättning under veckodagarna så jag kan helt enkelt inte knarka då. Önska mmig lycka till vetja! God helg till er alla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in