Kört på tram och sub hela veckan nu (små doser). Kommer jag känna nån abstinens efter bara en vecka? Ska lägga ner imorgon nämligen, måste bli skärpt igen
Kört på tram och sub hela veckan nu (små doser). Kommer jag känna nån abstinens efter bara en vecka? Ska lägga ner imorgon nämligen, måste bli skärpt igen
Har jag svårt att tro. Möjligtvis lite nedstämd och en känsla av att allting är aningen tråkigare än innan.
Tror jag inte. Kanske som någon ovan skrev att du blir lite nedstämd och så. Men när jag körde på buprenorfin i en vecka så var det enda som hände att jag fick huvudvärk när det buprenorfinet försvann ur systemet.
Köpte 3x20mg morfin meda igår. Tog sub under hela helgen, sista linan vid ungefär 21 igårkväll. Hur länge bör jag vänta innan jag kan slå i mig moffen? Har ingen särskilt stor subtolerans, tar ungefär en halva per helg.
Min näsa rinner som fan när jag tar Buprenotex... När jag tog vanliga sub i näsan var det inga problem men eftersom dessa är små och så koncentrerade så irriterar kemikalierna hinnorna och blodkärlen.
Någon som upplever samma? Är det farligt att sniffa sub under lång tid? Jag har tagit det i ca 11 år.
Har oerhört mycket i plugget nu. Ligger efter groteskt mycket, tänkte höra vad ni tror om att gå på sub fram tills studenten för att orka med allt. Hur funkar det att plugga på?