2011-01-12, 19:47
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0ntana
De kollar inte ens efter sub på stickorna. Däremot märker dem det om det skickas till analys. Halveringstiden på Buprenorfin är allt från 20-32 timmar. Lite olika från de olika metaboliterna som skapas när det metaboliseras. Men iallafall så finns det risk att du åker dit om det skickas på analys. Förskjut gärna provet om du vet att det skickas på analys.

Att Slingshot klarade sig kan ha många orsaker, dels hans metabolism i kroppen. Vilken mängs han tog. Om det skickades till analys eller inte... osv.

Happy junki´n
Det är helt olika på olika ställen, många kollar efter bup nu förtiden.

Och vissa kör på speciella bup-stickor, andra kör på multistickor.
Citera
2011-01-12, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Grats!

Ha det gött i opioiddimman!
Tackartackar! Det blev 4 mg istället. Det är satan vad man (iallafall jag) blir tillvänjd fort. Vet någon nåt som boostar? Frågan har säkert varit uppe miljontals gånger, men jag tänkte nåt annat än det här gamla med grapefrukt. Det är förbannat gott med kaffe på alla slags opiater, men det boostar väl inte direkt?

haregött alla!
Citera
2011-01-12, 19:58
Medlem
knoxahs avatar
Snorta sub med ett fentanylplåster på armen, bra eller anus? Slår suben ut det (suboxone i detta fall) eller förstör jag bara allting? Gärna källa om det kan finnas.

Citat:
Ursprungligen postat av hieronymo
Tackartackar! Det blev 4 mg istället. Det är satan vad man (iallafall jag) blir tillvänjd fort. Vet någon nåt som boostar? Frågan har säkert varit uppe miljontals gånger, men jag tänkte nåt annat än det här gamla med grapefrukt. Det är förbannat gott med kaffe på alla slags opiater, men det boostar väl inte direkt?

haregött alla!

Sub är ju känt för att vara verkningslöst efter 4-5 dagar. Bensodiazepiner boostar ganska bra, nikotin också till viss del. Men bäst är ju mer opi. Synd att sub har ett "tak" bara på 24 eller 32 mg (glömmer alltid bort vilket, rätta mig någon)
Citera
2011-01-12, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Snorta sub med ett fentanylplåster på armen, bra eller anus? Slår suben ut det (suboxone i detta fall) eller förstör jag bara allting? Gärna källa om det kan finnas.

Sub är ju känt för att vara verkningslöst efter 4-5 dagar. Bensodiazepiner boostar ganska bra, nikotin också till viss del. Men bäst är ju mer opi. Synd att sub har ett "tak" bara på 24 eller 32 mg (glömmer alltid bort vilket, rätta mig någon)
Jo, cigaretter är alltid gott till. Benson sparar jag till andra tillfällen, så inbillar jag mig att jag inte blir beroende lika fort på någondera.

Nu ska jag lägga mig på golvet, sträcka ut armarna och lyssna på America som spelar A horse with no name. Varje gång då jag haft längre uppehåll gör jag så och då förstår jag varför jag håller på med det jag håller på med. Rekomenderas alltså starkt för en liten extra upplevelse vid subrus.
Citera
2011-01-12, 22:31
Medlem
Real1Samas avatar
Jag har en lustig fråga. Men jag är nyfiken.
Om man köper en enda sub, hur skickas den? I ett vanligt kuvert eller? Kan inte posten typ känna att det är ett piller i då?
Citera
2011-01-12, 22:33
Medlem
tack för svar ligger på. tror taket e 24mg.
Citera
2011-01-12, 23:00
Medlem
Fyra20s avatar
Jag har käkat sub 3 dagar i rad, totalt 3 mg ungefär. Det var första gången jag testade sub dag 1 och nu (dag 3) så har jag dragit 1 mg och jag känner inte mycket alls, men jag har jättesmå pupiller och jag drog in det jävligt löst i näsan.
Vad är felet?
Jag tar inte opiater annars.
Citera
2011-01-12, 23:08
Medlem
Sub har så extremt lång halveringstid så ska du ta det varje dag måste du öka mängden mkt för att få liknande effekt.
Citera
2011-01-12, 23:28
Medlem
Fyra20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexanders08
Sub har så extremt lång halveringstid så ska du ta det varje dag måste du öka mängden mkt för att få liknande effekt.
Hur länge måste jag vänta ungefär? Jag har totalt dragit 3 mg, under 3 dagar.
Citera
2011-01-12, 23:46
Medlem
2-3 dar skulle ja tippa på. Inte för det gått ur helt men tillräckligt för att få en kick iaf.
Bästa om du klarar av att inte ta varje dag är att ha som partydrog. 1mg Fre/lörd sen va ren 5dagar. Det är godis =)
Citera
2011-01-13, 04:10
Medlem
Walvaters avatar
Tror ni att man kan få 8 st för 1000:- på plattan? Har en kille som brukar göra det (sälja), men han är "borta" (?) nu.
Citera
2011-01-13, 04:29
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Tror ni att man kan få 8 st för 1000:- på plattan? Har en kille som brukar göra det (sälja), men han är "borta" (?) nu.

Vet inte riktigt men tror det är möjligt, fråga i platta tråden kanske.

Kram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in