2011-02-28, 16:52
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Hur funkar det att blanda sub och stilnoct? jag vet att sub+mycket benso kan ge andningsdepresion men hur e det med stilnoct? det e ju ingen riktig benso. Nu ska jag inte ta nåra enorma mängder bara 50mg (5st) men kan va bra att veta hur de funkar ihop

obs även tagit 2mg ikto nu och dratt kanske ca 1-1,5mg sub
påverka som fan av suben nu iaf kan knappt hålla ögonen öppna hehe
I ditt fall skulle jag skippa Stilnocten, dels för att den har exakt samma risk för andningsdepperission (Sp?) som "vanliga" benzo men också för att du redan har blandat och är mycket påverkad.
Citera
2011-02-28, 16:54
Medlem
-snW-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsfuckedup
Drog i mig runt 2 mg sub igår är det ok att dricka idag med tanke på den långa halveringstiden?
Ja.
Citera
2011-02-28, 22:00
Medlem
har nu gått på sub i en vecka (ca 2,5mg/dagen), innan dess tram i ca två veckor och före trammen sub i 1-2månader (2mg/dag i snitt). nu kommer jag bli utan helt i 2-3 dygn och undrar om jag kommer lida väldigt mycket under dom dagarna, eller kommer absen precis hinna bryta ut bara med tanke på den långa halveringstiden? har aldrig känt av absen på sub tidigare, bara på tramadol och krypton, och då kom ju abstinensen krypande rätt fort. inom ett dygn efter sista dosen.

antar att det kan vara rätt individuellt men nån som gått på liknande dos under ungefär samma tidsperiod kanske kan svara utifrån egna erfarenheter iaf?
Citera
2011-02-28, 22:55
Medlem
Petruccianis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
I ditt fall skulle jag skippa Stilnocten, dels för att den har exakt samma risk för andningsdepperission (Sp?) som "vanliga" benzo men också för att du redan har blandat och är mycket påverkad.

Tog 4mg sub, 8mg ikto, en flaska vin och 100mg stilnoct igår kväll... kände inget alls vad gäller andningsdepp eller slöhet, är det onormalt eller krävs det mkt större doser för att riskera nåt tro? har ingen tolerans på nåt förutom ikto som jag brukar äta 2-4mg/dag.
Citera
2011-03-01, 00:56
Medlem
nacholibres avatar
dum fråga, men jag tar fentanyl, alltså änvänder plåster som jag röker och suger på. är det samma sak där att jag riskerar att bli tokdålig om jag inte tar dem innan fentanylet är ute? tacksam för svar
Citera
2011-03-01, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnUnderbarOlycka
har nu gått på sub i en vecka (ca 2,5mg/dagen), innan dess tram i ca två veckor och före trammen sub i 1-2månader (2mg/dag i snitt). nu kommer jag bli utan helt i 2-3 dygn och undrar om jag kommer lida väldigt mycket under dom dagarna, eller kommer absen precis hinna bryta ut bara med tanke på den långa halveringstiden? har aldrig känt av absen på sub tidigare, bara på tramadol och krypton, och då kom ju abstinensen krypande rätt fort. inom ett dygn efter sista dosen.

antar att det kan vara rätt individuellt men nån som gått på liknande dos under ungefär samma tidsperiod kanske kan svara utifrån egna erfarenheter iaf?

Andra dygnet utan sub börjar det bli lite ångestkänslor osv. Tredje börjar det bli riktigt jobbigt. Sitter på andra dygnet utan nu då min #¤%&¤#%/¤#%/¤&%Bekant blåste mig på 2lax för 20st. sub igår. Det kommer han få känna idag. Smutsiga jvla as som blåser en vän i liknande situation(!)
Citera
2011-03-01, 13:49
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnalito
Andra dygnet utan sub börjar det bli lite ångestkänslor osv. Tredje börjar det bli riktigt jobbigt. Sitter på andra dygnet utan nu då min #¤%&¤#%/¤#%/¤&%Bekant blåste mig på 2lax för 20st. sub igår. Det kommer han få känna idag. Smutsiga jvla as som blåser en vän i liknande situation(!)

Fy då!

Har själv blivit blåst av vänner när det gäller Sub, fast betydligt mindre summor, och det har aldrig varit självklara blåsningar utan "kompisblåsningar". Men det är illa nog tycker jag.

Tycker den här världen är så äcklig. Nån jävla moral får man väl ha iaf.
Citera
2011-03-01, 23:59
Bannlyst
Vet ju var personen bor så han får sitt snart nog. Måste lösa nya sub först så man blir människa. Sket sig idag med. Hitta lite kratom hemma nu som tur va, hjälper rätt bra om man doserar rätt bara=) Får väl dra iväg en mail beställning ikväll så det kommer nåt i värsta fall, om 2-3 dagar.. Alltid krångel när man ska ha nåt, annars kastar dom skiten på en..
Citera
2011-03-02, 10:12
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petrucciani
Tog 4mg sub, 8mg ikto, en flaska vin och 100mg stilnoct igår kväll... kände inget alls vad gäller andningsdepp eller slöhet, är det onormalt eller krävs det mkt större doser för att riskera nåt tro? har ingen tolerans på nåt förutom ikto som jag brukar äta 2-4mg/dag.
Jag, och många andra skulle nog heller inte ha något problem med dom doserna, men jag känner ju inte dig och vet ju inte hur mycket du tål. därför avrådde jag. Man ska ju alltid vara försigtig egentligen, speciellt då benz får en att tappa omdömet. :P
Citera
2011-03-02, 15:44
Medlem
longmanns avatar
Om jag tagit sub nu, vad kan jag ta mer idag? Är beroende av tram, har benzo som måste tas? Har ja ett problem med något?
Citera
2011-03-02, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Jag, och många andra skulle nog heller inte ha något problem med dom doserna, men jag känner ju inte dig och vet ju inte hur mycket du tål. därför avrådde jag. Man ska ju alltid vara försigtig egentligen, speciellt då benz får en att tappa omdömet. :P

Ute och åkte motorcykel efter 10mg alpra, okänt antal tramadol samt en lagom mängd alkohol och gräs. Detta va dock på en exotisk ö i asien med en sjukt taskigt väg som hade halvmeters hål lite här och var. Men klara mig hyffsat efter att ha kört av vägen i 70-80km/h utför ett 2m drop, lite skrubsår bara.. Dock gjorde jag samma sak 2-3 ggr till den månaden men klarade mig galant dom andra ggrna.. Lagt ner benz efter det, blir bara opiater nu.

Point being, do drugs but do it right.
Citera
2011-03-02, 19:35
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longmann
Om jag tagit sub nu, vad kan jag ta mer idag? Är beroende av tram, har benzo som måste tas? Har ja ett problem med något?

Ikto och sub är en personlig favoritcombo, släng på en bärs och filmen "Once upon in America" och det blir nästan oförglömligt. Jag röker gräs i perioder när jag mår bra, det funkar kanske också bra? Lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in