2011-01-13, 04:56
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Tror ni att man kan få 8 st för 1000:- på plattan? Har en kille som brukar göra det (sälja), men han är "borta" (?) nu.
Har du tur så visst, finns en del som säljer för 100kr st när man köper 10+ men inte så många.

Rikta in dig på 150-170 kr minst så blir du inte besviken.
Citera
2011-01-13, 06:58
Medlem
Real1Samas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Jag har en lustig fråga. Men jag är nyfiken.
Om man köper en enda sub, hur skickas den? I ett vanligt kuvert eller? Kan inte posten typ känna att det är ett piller i då?

Ingen som vet? Frågar man inget får man inget veta.
Citera
2011-01-13, 07:17
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Beror ju helt på av vem som köper den.

I dom fall där jag har köpt och sålt tabletter via post så har det alltid varit förpackat på ena eller andra viset för att tabsen inte ska gå sönder. Och då hjälper ju det även mot igenkänningsfaktorn.

Lättast är nog att fråga din säljare hur han tänkt göra.
Citera
2011-01-13, 14:17
Bannlyst
Besviken på Metadon och Sub

Det var en liten speciell dag för mig igår, nämligen första gången jag testade metadon. Jag kan säga att jag hade höga förväntningar på det men jag tyckte inte det var så jävla skönt, visst alla problem försvann och man mådde bra men jag hade mycket starkare förväntningar. Tog 20mg och det slog på som fan, blev lite nojjig óckså men det försvann sen. Tog det oralt eftersom jag inte har tillgång till verktyg när jag sitter på ett hem. Har varit vaken hela natten hehe.

Idag var också en speciell dag, nämligen första gången jag testade subutex, kan säga att jag blev ganska besviken också. Är påverkad just nu av det, snortade en tablett, tror det var 2mg ´sa han. Vet inte vilket rus jag tyckte bäst om men tror det var metadonet. Spydde också 3 ggr av suben.

Nej jag kanske inte är någon opiat killle, är mer för centralstimulantia.

Men då är nog inte heroin med i min lista som jag ska testa. Om jag inte tyckte om det här så mycket så är det nog igen idé.

Vad är det ni tycker är så jävla skönt med metadon och sub? Fattar nämligen inte. Visst man mår bra men mår också illa.
Citera
2011-01-13, 14:28
Medlem
mrsquadratics avatar
För mig går det någolunda fort också, oftast 15 min.
Suboxone har jag upplevt att det tar längre tid med, många gånger typ en timme nästan.
Citera
2011-01-13, 16:19
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Bäst att skicka dom i ett dvd-fodral, smidigt o bra.
Citera
2011-01-13, 17:44
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Bäst att skicka dom i ett dvd-fodral, smidigt o bra.

Låter lite överdrivet om man bara köper en?
Citera
2011-01-13, 17:58
Medlem
narkis avatar
Ang Suben, så Metadonet blockerar väl en del av den om du tog Metadon igår?(är lång halveringstid på Metadon, vet inte i huvudet hur lång dock)

Ang ditt illamående så köp åkesjuketabletter om du inte vill ha illamående, funkar bra dom flesta.
Citera
2011-01-13, 18:00
Medlem
clezs avatar
30-40 med metadon ist??

varför suben faila vettefan
Citera
2011-01-13, 18:00
Medlem
elgecys avatar
Du får be personalen på behandlingshemmet (?) köpa åksjukektabletter från apoteket åt dig
Citera
2011-01-13, 18:01
Medlem
The Philosophers avatar
Citat:
Jag har en lustig fråga. Men jag är nyfiken.
Om man köper en enda sub, hur skickas den? I ett vanligt kuvert eller? Kan inte posten typ känna att det är ett piller i då?

Har personen som skickar någon form av intellekt så ser han till att det inte går att se eller känna att det ligger ett piller i brevet. Finns miljontals sätt att skicka säkert på och sen tror jag inte på att posten direkt "känner och klämmer" på brev eller paket som skickas inrikes. Undantaget vore om det är uppenbart att det ligger piller i brevet, då kanske dom säger något till sin överordnade eller nått.
Citera
2011-01-13, 18:15
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narki
Ang Suben, så Metadonet blockerar väl en del av den om du tog Metadon igår?(är lång halveringstid på Metadon, vet inte i huvudet hur lång dock).

Tänkte precis samma sak. Känns ju som att metadonet bör försämrat suben en del.

Edit: TS, var detta första gångerna du testade någon opi?
Senast redigerad av bumbaclot. 2011-01-13 kl. 18:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in