2010-12-15, 23:29
Medlem
nisse2005s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sgeddingaggli
Det lär inte bli AT på det, nej.

Ok tackar för svaret!
Citera
2010-12-15, 23:32
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Ingen direkt brutal AT, men visst kommer man känna ett sug efter mera.
Citera
2010-12-15, 23:36
Medlem
nisse2005s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
Ingen direkt brutal AT, men visst kommer man känna ett sug efter mera.

Jo så lär det ju vara förstås.
Citera
2010-12-16, 12:45
Medlem
cyberdolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse2005
Hejsan,

Bara en snabb fråga som jag inte hittade svar på när jag sökte i forumet.

Låt säga att någon har tagit ca. 1 mg subutex varje dag i en vecka, inga jättestora doser m.a.o. Blir det någon avtändning på det eller går det smärtfritt att sluta?

Tacksam för svar!

Mvh

Det är faktiskt inte så lätt att bli fysiskt beroende av sub, så länge man inte tar varje dag. Inte som heroin direkt. En vecka är hellugnt.
Citera
2010-12-16, 13:38
Medlem
mqas avatar
Jag går just nu på sub, omkring 4 mg om dagen, IV. Jag måste lämna positivt urinprov på heroin imorgon kl 08.00, så jag tänkte ta heroin på morgonen. Hur länge borde jag rimligtvis vänta efter sista sub-dosen, för att få effekt på heroinet?
Citera
2010-12-16, 14:09
Moderator
fredrik686s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Jag går just nu på sub, omkring 4 mg om dagen, IV. Jag måste lämna positivt urinprov på heroin imorgon kl 08.00, så jag tänkte ta heroin på morgonen. Hur länge borde jag rimligtvis vänta efter sista sub-dosen, för att få effekt på heroinet?

Varför måste du lämna positivt urinprov?

Har för mig att man brukar säga minst 24 timmar, gärna mer, mellan sub och andra opiater/opioider.
Citera
2010-12-16, 18:55
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik686
Varför måste du lämna positivt urinprov?

Har för mig att man brukar säga minst 24 timmar, gärna mer, mellan sub och andra opiater/opioider.

Det är ju på måndag, fick hjärnsläpp, trodde att det var söndag idag Ja, 24 timmar och gärna mer har jag hört tidigare, tack för svaret. Måste lämna urinprov på heroin för att jag ska försöka komma in på sub-programmet. Och nej, inte för att få gratis sub och bli hög på det, utan för att ordna upp mitt liv.
Citera
2010-12-16, 19:10
Moderator
fredrik686s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Det är ju på måndag, fick hjärnsläpp, trodde att det var söndag idag Ja, 24 timmar och gärna mer har jag hört tidigare, tack för svaret. Måste lämna urinprov på heroin för att jag ska försöka komma in på sub-programmet. Och nej, inte för att få gratis sub och bli hög på det, utan för att ordna upp mitt liv.

Haha okej, jag gick halva dan och trodde det var onsdag. Okej, lycka till med det, hoppas du får ordning på det!
Citera
2010-12-16, 20:38
Medlem
elgecys avatar
Någon som råkar veta relationen mellan ecstasy och sub? Om jag tar sub ikväll torsdag, ska det då vara några konstigheter eller rentav farligt att ta en E imorgon kväll, fredag?
Citera
2010-12-16, 22:04
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Någon som råkar veta relationen mellan ecstasy och sub? Om jag tar sub ikväll torsdag, ska det då vara några konstigheter eller rentav farligt att ta en E imorgon kväll, fredag?

Det ska inte vara några problem, de två interagerar inte.
Citera
2010-12-16, 22:05
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik686
Haha okej, jag gick halva dan och trodde det var onsdag. Okej, lycka till med det, hoppas du får ordning på det!

Tack! Jag har bara en halva sub kvar, och inga pengar... Så jag får nog göra så att jag tar sub imorgon (fredag) och sedan tar jag inget på lördag, och kanske lite heroin på söndag (annars kommer jag nog inte klara av det), så det löser sig nog (:
Citera
2010-12-17, 12:58
Bannlyst
Tja.

Kan jag ta en liten lina suboxone (0.5-1mg) idag, när jag samtidigt äter lyrica 150mg och risperidon 0.5mg om dagen?

Tacksam för snabba svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in