2010-08-17, 09:15
Medlem
Bästa booster till subutex/suboxone

Åt nån imovane för mycket häromdan och fick såna sköna orgasmliknande stötar när jag satt (å pratade med min pappa ). Testade sen igen å visst fan fick ruset sig en liten minibuzz.
Min dröm är att få ta ihop med somadril . Dom är ju riktigt mysiga bara ihop med dexofen. Men om man kombinerar med "riktiga" benzo som vallar å xanor å t.o.m. rohypnol(FM1)?
Vilken stöter på bäst?
Citera
2010-08-17, 09:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rob.Royale
Åt nån imovane för mycket häromdan och fick såna sköna orgasmliknande stötar när jag satt (å pratade med min pappa ). Testade sen igen å visst fan fick ruset sig en liten minibuzz.
Min dröm är att få ta ihop med somadril . Dom är ju riktigt mysiga bara ihop med dexofen. Men om man kombinerar med "riktiga" benzo som vallar å xanor å t.o.m. rohypnol(FM1)?
Vilken stöter på bäst?

Jag köpte en 100 burk somnadril 350mg och blandade med subutex och suboxone och fick ett märkbart bättre rus än innan. Just nu är jag rätt van och jag tar alltid en tablett elle mer av sub idag än 1/4 till1/2 för ett år sedan.

Så jag tyckte den blandningen varskön, dexofen har jag därimot ingen kunskap om tilssammams med sub!
Citera
2010-08-17, 16:45
Medlem
Royal-s avatar
Det som boostar rätt friskt är ju just benso.. Sedan finns det nikotin. Sen vet jag inte hur det är med grape och kaffe.
Citera
2010-08-17, 17:10
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rob.Royale
Vilken stöter på bäst?

det är främst en dosfråga, men generellt kan man säga att du blir ordentligt påverkad av att blanda somadril och starka opiater.. räkna med att sluddra på rösten och förlora förmågan att gå rakt. Dvs du blir nog mer påverkad än av att blanda med benzo (såvida du inte tar väldigt mkt benzo).
Citera
2010-08-17, 18:01
Medlem
Slingshots avatar
Baklofen (Muskelavslappnande) boostar på fint, verkar på GABA-B och är liknande Somadril. Sen funkar ju alltid Lyrica.

http://en.wikipedia.org/wiki/Baclofen
Senast redigerad av Slingshot 2010-08-17 kl. 18:11.
Citera
2010-08-17, 20:26
Bannlyst
Sub-torka, något som motsvarar Subutex?

Hej,

Jag har använt Tramadol i över 3 år nu och tagit rätt stora doser men håller på med nedtrappning nu och jag brukar varannan månad ta Subutex men just nu är min kran torr och jag har svårt för att få tag i något för stunden.
Så jag undrar fall det finns något annat läkemedel som man lätt kan få tag i som motsvarar Subutex eller iaf något som låter mig slippa Tramadol i några dagar under tiden jag tar nått annat läkemedel/drog?

Mvh
Advocate
Citera
2010-08-17, 21:09
Medlem
hunt3rSs avatar
jag skulle rekommendera subutex plus iktorvil sen iv så klart med. får man lite skjuss av ikton med en liten skön smak i munnen sen kommer texen
Citera
2010-08-17, 23:15
Medlem
Slingshots avatar
Du kan ju ta kodein under tiden.
Citera
2010-08-18, 02:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Du kan ju ta kodein under tiden.

Har faktiskt testat det. Köpte en karta och tog 3 första gången, sen tog jag resten då och då tills kartan tog slut. Men jag kände att de inte gav något och framför allt inte något dämpande mot min abstinens. Var iof första gången jag tagit Kodein nu så jag vet inte hur man ska inta dem för bästa effekt osv. Några tips?

Mvh
Citera
2010-08-18, 02:45
Bannlyst
Mitt recept när jag tar Subutex funkar riktigt bra på mig. Blir väldigt bra tryck, tog ett tag innan jag fick in rätt kombo för min kropp.

Ta 2mg Xanor av svensk kvalité. Ta också 40mg Inderal (inte mer än 40mg) för det boostar Xanoren. Låt sedan de börja verka, typ efter 25-30min så kan du börja snorta Subutex. Som dryck har jag valt Schweppes Tropical Grapefruit dricka. Mycket god och även den boostar effekten av Subutex och Xanor. Denna kombo ger mig riktigt härligt rus. Jag får dock ta minst 4mg Subutex till detta recept.
Citera
2010-08-18, 06:59
Medlem
J.Boozes avatar
varför inte köra benso tills din kran fått in igen ?

lindrar ju abstinensen ganska bra och ger en avkoppling sålänge.
inte det optimala men det är definitivt bättre än inget.

skulle rekommendera kombinationen xanor/iktorivil
Citera
2010-08-18, 07:05
Bannlyst
Te en horsemack på de så mår du fint
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in