2010-06-27, 14:24
Medlem
mrsQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxenmax
Ja, som i att "Ja, det är bra om folk påpekar att det kanske är lite för mycket"

Det var inte dig jag frågade :P
Citera
2010-06-27, 14:25
Medlem
mrsQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvantzoom
ja
men det var lite kul för det verkade som att alla missförstod honom

Ja, när jag läste det första ggn så missförstod jag med, men vid en andra blick så fattade jag ju vad han menade
Citera
2010-06-27, 15:51
Bannlyst
Nya Subutex ?

Hej där!

Har fått tag i nästan 50 Subutex tabbletter billigt, dock inte från sverige.
Dom här är exakt likadana som vanliga subutex, bara att själva märket inte är i rödfärg som vanligt, utan här är hela texten röd, och märket svart, alla är Oöppnade, altlså kvar i blisterförpackningarna.

Vad är det för skillnad mån tro ? Testade 8mg igår och de precis samma styrka osv som vanligt.

Jag undrar bara, går det ta samma pris för dessa tabbletter, som det går för dom "vanliga/Orginalen" ? Borde väll inte vara mindre/högre prisskillnad i och med att de exakt samma styrka/mängd osv ?

Läste någonstans att dessa jag har, är dom som tillverkas svart, kan det vara så ?
Någon som har lite information att dela med sig om dessa ? Nån borde ju ha testat dessa utomlands el liknande.

Mvh!!
Citera
2010-06-27, 15:57
Bannlyst
samma pris borde de ligga på.... i och med att förtroendet för utländska varor är sämre...
Citera
2010-06-27, 15:58
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainbowz
Hej där!

Har fått tag i nästan 50 Subutex tabbletter billigt, dock inte från sverige.
Dom här är exakt likadana som vanliga subutex, bara att själva märket inte är i rödfärg som vanligt, utan här är hela texten röd, och märket svart, alla är Oöppnade, altlså kvar i blisterförpackningarna.

Vad är det för skillnad mån tro ? Testade 8mg igår och de precis samma styrka osv som vanligt.

Jag undrar bara, går det ta samma pris för dessa tabbletter, som det går för dom "vanliga/Orginalen" ? Borde väll inte vara mindre/högre prisskillnad i och med att de exakt samma styrka/mängd osv ?

Läste någonstans att dessa jag har, är dom som tillverkas svart, kan det vara så ?
Någon som har lite information att dela med sig om dessa ? Nån borde ju ha testat dessa utomlands el liknande.

Mvh!!
Det är "riktiga" Sub. detv finns en uppsjö av tillverkare, ibland så får apoteken importera så dessa kan även dyka upp på apotek i framtiden, jag har haft dom där å dom fungerar jävligt bra.
Citera
2010-06-27, 19:03
Bannlyst
Hej! Dom senaste gångerna jag har tagit sub så har jag haft ganska hög tolerans, ibland har ruset uteblivit till och med, men när jag väl fått ett rus så har det kanske hållit i max 2-3 timmar. Kommer ihåg första gången när man blev svin go på 1mg och ruset höll från 12 på dagen till 12 på kvällen och man kände sig ändå lite go nästa dag. Har inte pengar nu så därför kommer det förmodligen dröja några veckor tills jag kan köpa sub igen, men jag kan undrar, kommer ruset någonsin hålla så länge för mig igen? Fastän toleransen för mig går ner?
Citera
2010-06-27, 19:23
Medlem
maxenmaxs avatar
Vad bra
Citera
2010-06-27, 19:35
Medlem
maxenmaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Jävla tramsig tråd men det skiter väl jag i.

Jo, för det första så låter du ju så jävla råtorsk man kan bli, jag föreslår att du INTE prövar sub.
Om du prompt ska göra det ändå så kommer 1mg med stor säkerhet vara nog första gången, men det kan också bli bli för mycket, så, det enda jag vill tillföra tråden är detta: Gör i ordning linor så att du har, om du vill återdosera. Skönt att slippa tänka på det å råka ta för mycket när man bara vill ta det lugnt.

Lycka till med livet!

Den må vara tramsig ja. Med mer vidöppna ögon så märker du säkert också att det aldrig har varit frågan om hur mycket man bör ta.. Låt mig höra varför du tycker att man skall hålla sig ifrån buprenorfin?

Lycka till själv du.
Citera
2010-06-27, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Det är "riktiga" Sub. detv finns en uppsjö av tillverkare, ibland så får apoteken importera så dessa kan även dyka upp på apotek i framtiden, jag har haft dom där å dom fungerar jävligt bra.

Jasså, det hade jag inte en anning om. Jo precis, dom fungerar bra på mig med. Dock lite huvudvärk just nu från subutexen :/ Någon som vet varför man får så ont i huvudet ibland på subutex ? Blir så ibland/lite offtare nu för tiden. Kan tillläggas att det är IV som körs, kanske är därför ?
Citera
2010-06-27, 22:22
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainbowz
Jasså, det hade jag inte en anning om. Jo precis, dom fungerar bra på mig med. Dock lite huvudvärk just nu från subutexen :/ Någon som vet varför man får så ont i huvudet ibland på subutex ? Blir så ibland/lite offtare nu för tiden. Kan tillläggas att det är IV som körs, kanske är därför ?

Opioider i sig kan ge huvudvärk, hur man än tar dom... tyvärr. Jag har ofta fått opioidhuvudvärk, alltså inte som "bakfylla" utan för att jag tagit lite för mycket.

Käkade mycket Citodon förr, mot just huvudvärk... så ofta började det med att Kodeinet botade min vanliga huvudvärk men efter ett tag hade jag fått en ny huvudvärk pga Kodeinet.

När det gäller IV och huvudvärk så vet jag inte om det kanske rent allmänt lättare blir så för att det blir "intensivare" eller om bara vissa får så. Vet iaf om några som brukar få huvudvärk i början när dom kör ett IV-race på Opioider (Sub, Dolc, Oxy)... men det brukar släppa efter någon dag typ. Vet inte om det är vanligt eller så, vet bara att det har hänt folk jag känner.

Men en grej som funkar jättebra för mig när det gäller opioidhuvudvärk är Treo. Jag brukar ta en Treo till Suben (eller vad det nu är) och då brukar jag slippa värken. Nu är jag allmänt Treotorsk också så jag vet inte. Men rent allmänt, för mig, så är det bästa mot all huvudvärk en Opioid ihop med en Treo. Bara Opioiden kan alltså ge MER värk och bara Treon gör inget. Men testa ett par Treo om du har... eller Bamyl Koffein. Inget Alvedon eller annat skit.
Citera
2010-06-27, 23:53
Medlem
Moments avatar
Ingen skillnad körde på dessa för ett tag sen. Innan jag knasa med ayna
Citera
2010-06-28, 11:15
Medlem
EnTrevligPoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Bara va tyst, du har ju inte mycket mer år eller aktivitet på nacken heller.

Edit: Såg att du var reggad efter till och med.

Du :P...

Molgan har varit varit reggad från 2001 tror jag. (kan typ bevisa det)..
Vet du någon subutex-shop? Letat efter länkar men ingen verkar finnas juuu.

Får polisvarning ibland från personer med flera års medlemstid och xx poster.
Ganska lätt och göra flera konton och låta dom stå år, där och här, posta lite där.
Brukar nojja, är ganska skadad
Senast redigerad av EnTrevligPolis 2010-06-28 kl. 11:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in