Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Du ska känna det mycket tidigare om det ens kommer något när du tagit så lite/så kort tid.
Så där säger du bara för att va snäll
Snart är det dags för tvångströjan
Asså, det är lite dumt, ofta pratar man om så olika saker när det kommer till abstinens. Avtändning kan för mig vara influensasymtom, lätta kramper, rinnande näsa, lätt deprimerad och risig kista, men att man fortfarande är funktionsduglig, dvs kan gå och handla.
För andra är man totalt utslagen och ligger och skakar i ett hörn och kan inte utföra nåt förutom att spy och bajsa.
Jag har gjort det sistnämnda EN gång och jag kommer aldrig försätta mig i den sitsen igen, det var åtta år sen, så jag har fixat det bra tills nu.