2011-02-19, 10:11
Medlem
HjarterEsss avatar
biter sub bra mot ångest/oro?
Citera
2011-02-19, 11:03
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HjarterEss

Alla opiater/opioider biter ruskigt bra mot ångest och oro.
Citera
2011-02-19, 11:07
Moderator
fredrik686s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donkeyroller
Torka på Vita S i Östergötland nu :/ Sthlm nästa för ett mindre inköp kanske ? Synd att Subutexen alltid ska ta slut på helger. Så man inte kan skicka med posten via mejl kran! Typiskt tror det är 5e gången i rad som det tar slut och det är helg!

//

Beställa från mailkranen så det kommer på fredagen så du har för helgen?
Citera
2011-02-19, 21:47
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HjarterEss

instämmer, det är dunder och mirakel-medicin mot ångest.
Citera
2011-02-20, 09:27
Medlem
erections avatar
Injicera subutex igår runt 21:00. När kan jag ta en fix heroin idag ungefär? Har ca 70 mg tänkte ungefär ta en 1/3 av det.
Citera
2011-02-20, 12:51
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erection
Injicera subutex igår runt 21:00. När kan jag ta en fix heroin idag ungefär? Har ca 70 mg tänkte ungefär ta en 1/3 av det.

Det är olika från person till person hur länge man måste vänta, om alls... men det är ju säkrast att vänta tills man börjar bli absig, om man nu tagit så man blir det. När ögonen börjar rinna och man gäspar oavbrutet... då kan man ta.

Jag skulle ha väntat i minst 1 dygn iaf... men jag skulle inte få full effekt av den andra opioiden då, skulle bara känna av den lite.

Om jag kunde så hade jag väntat i 2 dygn iaf. Sedan skulle jag inte stå ut längre.

Har man mycket av den andra opioiden så kan man ju börja ta redan innan det börjat funka, bara för att... och då känner man av den nya opioiden mer och mer för varje gång man tar. Jag brukar börja göra så efter ca 1 dygn, men på det viset slösar jag ju bort massor. Har jag väldigt lite av den andra opioiden så brukar jag iaf försöka vänta i ca 1½ dygn... men jag har inte full effekt av den nya opioiden då.

Men det är som sagt var så olika det där. Vissa drabbas inte av subens blockerande effekt. Man verkar komma undan med mer om man går på låga doser Sub eller om man inte tar det regelbundet.
Citera
2011-02-20, 13:53
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sergeant.Hill
Kan man bruka sub om man käkar cipralex?

Ja.
Citera
2011-02-21, 17:35
Medlem
Danny Ramplings avatar
Bleh, mailkran som alltid hade och dessutom körde rabatter försvunnit här... och vet inte något i närheten förutom plattan... några tips?

Vad tycker ni e bäst, köra på morgonen eller natten? Själv är jag en child of the night helt klart även om dagen kan bli rätt gurglig och kul på sub hehe

Har märkt ibland att jag kan få sjukt olika euforikänslor beroende på location, sjukast var nog på cosmonova och det var helt flippat :>:> kan rekommenderas men inte för den som har lätt till illamående kanske.

Peace,
Citera
2011-02-21, 18:01
Medlem
Hur stor är egentligen skillnaden på sub och heroin? Har säkert tagits upp tidigare i tråden kan jag tänka mig..

Sitter o känner mig ganska patetisk när jag aldrig kommer testa heroin men ändå har kört upp ett par 8or det senaste halvåret så blir lite fundersam på hur försiktig jag egentligen bör vara.
Citera
2011-02-21, 18:27
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osth
Hur stor är egentligen skillnaden på sub och heroin? Har säkert tagits upp tidigare i tråden kan jag tänka mig..

Sitter o känner mig ganska patetisk när jag aldrig kommer testa heroin men ändå har kört upp ett par 8or det senaste halvåret så blir lite fundersam på hur försiktig jag egentligen bör vara.

Klar skillnad, ja, men inte så att den rättfärdigar prisskillnaden enligt mig.
Citera
2011-02-21, 18:57
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Klar skillnad, ja, men inte så att den rättfärdigar prisskillnaden enligt mig.
Sub är inte ens värt 100kr/8mg för skitruset det ger. Heroin är bra mycket finare och mer prisvärt. Sub slutar ge effekt ganska fort för många.
Citera
2011-02-21, 19:48
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danny Rampling
Bleh, mailkran som alltid hade och dessutom körde rabatter försvunnit här... och vet inte något i närheten förutom plattan... några tips?

Vad tycker ni e bäst, köra på morgonen eller natten? Själv är jag en child of the night helt klart även om dagen kan bli rätt gurglig och kul på sub hehe

Har märkt ibland att jag kan få sjukt olika euforikänslor beroende på location, sjukast var nog på cosmonova och det var helt flippat :>:> kan rekommenderas men inte för den som har lätt till illamående kanske.

Peace,

Natten, utan tvekan. Jag gillar att ligga i dvala och nodda bort timmarna.. och det är ju.. eeh, inte riktigt en hobby som är varken rumsren eller socialt accepterad ute bland folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in