Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Nä det finns ingenting att göra, helt omöjligt...allt är kört

Nope. Funkar perfekt att ta en benso för att bota illamåendet. Det vet jag av egen erfarenhet, lite roligt var det när en kompis blev spysjuk och fick en 0.5 xanor och blev symptomfri. När hans tablett slutade verka, ca 6 h senare, så började han spy igen.
Fast du är säkert ironisk eller nåt...