2010-03-05, 13:36
  #3097
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durbanpoison
finns de nått man kan göra för att hindra illamående fyfan va kasst ja mår

Nä det finns ingenting att göra, helt omöjligt...allt är kört
Citera
2010-03-05, 13:50
  #3098
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Nä det finns ingenting att göra, helt omöjligt...allt är kört

Nope. Funkar perfekt att ta en benso för att bota illamåendet. Det vet jag av egen erfarenhet, lite roligt var det när en kompis blev spysjuk och fick en 0.5 xanor och blev symptomfri. När hans tablett slutade verka, ca 6 h senare, så började han spy igen.

Fast du är säkert ironisk eller nåt...
Citera
2010-03-05, 13:59
  #3099
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglaren
Nope. Funkar perfekt att ta en benso för att bota illamåendet. Det vet jag av egen erfarenhet, lite roligt var det när en kompis blev spysjuk och fick en 0.5 xanor och blev symptomfri. När hans tablett slutade verka, ca 6 h senare, så började han spy igen.

Fast du är säkert ironisk eller nåt...

Jaha, så det funkar så pass bra. Fantastiskt, vilken konstig historia.
Citera
2010-03-05, 14:04
  #3100
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durbanpoison
finns de nått man kan göra för att hindra illamående fyfan va kasst ja mår

Kör 0,5mg eller mindre som ovan säger, 1mg var även på tok för mycket för mig första gången, satt och nodda kontant typ. För att undvika illamående så kan du köpa Postafen på apoteket och slänga i dig någon sån eller två innan du kör, det bör ta bort det mesta.
Citera
2010-03-05, 17:02
  #3101
Medlem
durbanpoisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Kör 0,5mg eller mindre som ovan säger, 1mg var även på tok för mycket för mig första gången, satt och nodda kontant typ. För att undvika illamående så kan du köpa Postafen på apoteket och slänga i dig någon sån eller två innan du kör, det bör ta bort det mesta.

ja denna dagen lär jag sent glömma fan vad jag spytt alltså så fort jag dricker lite läsk så kommer de upp igen, jag tror bara jag tog runt 0.5-0.7 kanske, har tagit temqesic förut då 2 st 0.2mg vid varje rustilfälle o de var perfekt då spydde jag bara en gång under rusets gång, men kommer nog inte ta sub igen har fan blivit lite avskräckt nu.
Citera
2010-03-05, 18:55
  #3102
Medlem
Hej, kan det var på farligt att ta sub(ca 0,5mg ingen tolerans har jag) efter man landat efter en lagom MDMA tripp på ca 100mg?
Jag tänker på serotoninet framförallt, eller finns det andra luriga farligheter jag inte tänkt på?

Mvh Helsike
Citera
2010-03-05, 22:23
  #3103
Medlem
Kapillärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helsike
Hej, kan det var på farligt att ta sub(ca 0,5mg ingen tolerans har jag) efter man landat efter en lagom MDMA tripp på ca 100mg?
Jag tänker på serotoninet framförallt, eller finns det andra luriga farligheter jag inte tänkt på?

Mvh Helsike

Är inte nyttigt direkt vad jag vet, men det är ändå ingen direkt fara. Har landat på Subutex många gånger efter mephedrone själv, till exempel.
Citera
2010-03-05, 22:34
  #3104
Medlem
lowerCases avatar
Gokväll fellow buprenorfin-fans och brukare.

Ska jobba imorrn runt 17tiden och undrar när jag kan ta sista bumpen, intagit 2mg sen kl 15(och hinna ta igen mig hyffsat). Ska inte köra bil/truck eller dylikt så moralkakor undanbedes.
Citera
2010-03-05, 22:34
  #3105
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Gokväll fellow buprenorfin-fans och brukare.

Ska jobba imorrn runt 17tiden och undrar när jag kan ta sista bumpen, intagit 2mg sen kl 15(och hinna ta igen mig hyffsat). Ska inte köra bil/truck eller dylikt så moralkakor undanbedes.

Edit: För att hinna återhämta mig lagom mycket alltså, glömde nämna det :P
Citera
2010-03-08, 07:09
  #3106
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Gokväll fellow buprenorfin-fans och brukare.

Ska jobba imorrn runt 17tiden och undrar när jag kan ta sista bumpen, intagit 2mg sen kl 15(och hinna ta igen mig hyffsat). Ska inte köra bil/truck eller dylikt så moralkakor undanbedes.
Ta den en halvtimme innan du ska jobba!
Nu så tar jag ju skiten varje dag så jag skulle dö om jag inte fick en dosering efter behag just innan.
Citera
2010-03-08, 14:16
  #3107
Medlem
Evolution!s avatar
Ska man filtrera subben om man ska slå i sig den?

Edit: Vet många som inte gör det, så spelar det ngn roll om man drar genom bomull? Vilket är bäst? Med eller utan?
__________________
Senast redigerad av Evolution! 2010-03-08 kl. 14:20.
Citera
2010-03-09, 17:51
  #3108
Medlem
masterior26s avatar
nån mer här som går eller har gått i sub programmet och tycker att subben inte fungerar längre? jag har tagit subutex i ca 2 år nu och jag har 24 mg men känner att det inte hjälper längre plus att jag börjar få abstinens känsla också. funderar på om jag ska gå över till metadon men det vill jag helst inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in