2009-05-22, 01:29
Medlem
Nej jag håller givetvis med Albinmedsnöret, du får ingen abstinens utav enbart 3 dagars bruk.. det händer inte.
Alldeles för lite tid för kroppen att bli tillvand. Möjligtvis psykologiskt men det är ju du själv som vill ha mer och inte drogen som orsakar dessa.

Jag har en fråga till er alla som injicerar Subutex/Suboxone.
Vad tycker ni om att lösa upp tex. Atarax och sedan lösa upp Subben och mixa ihop detta i en enda lösningen och injicera?
Finns det några på detta forum som gör detta?

OBS Det fungerar inte med vilken anti-histamin som helst utan det är enbart ett fåtal och ingen receptfri antihistamin i Sverige fungerar.
Utan då måste du ha på recept eller köpa illegalt eller åka till länder som säljer dessa A-histaminer over the counter.
Citera
2009-05-22, 03:34
Medlem
sub i västra götaland

Hejsan, jag vill börja med att säga att jag inte letar efter nån kran här på fb och vill heller inte köpa från någon här.

Men det är så att jag frågat runt lite här och där på stan i vänersborg och trollhättan om dom säljer eller vet nån som säljer sub.

Resultatet har ofta blivit ett asgarv eller något i stil med "dra åt helvete jävla knarkare".

Så jag undrar om det finns några speciella ställer häromkring där man ev kan få napp?

Om ni inte vill skriva platser så offentligt så skicka ett pm vettja

Tack på förhand, mvh
Citera
2009-05-22, 06:26
Medlem
tem04s avatar
Temmar!!

Citat:
Ursprungligen postat av majolika
Det låter ju helt sanslöst med 150-200 for en 0,4. Tycker mer det låter som sub pris, finns det verkligen folk som betalar så mycket?
Dom som jag har är bara på 0,2mg.
Jaaa dom är svin dyra, här i "skogen där jag bor" kostar dom allså 0,4mgare 80-100kr/styck, skulle man räkna om mg priset så kostade ju en s8 2000kr....ja det är inte klokt, men Temgesic är det inte så gott om iaf. det är Sub som finns mellan 250-500kr st. (meeen ja bor i skogen) s-oxone å tex skiljer sig enornt tycker att en oxone 8 mgare är som ca 4st temmer 0,4mgare.
(Är (ny vaken) kan ju ja lagt till nån nolla på subpriset....hahaha )
Citera
2009-05-22, 06:29
Medlem
tem04s avatar
Välkommen

Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Ja skit dyrt, ja norrland ja
Tåget går kl 0800 skynda dej, har slut på temmar får ej hämta på apoteket förren på torsdag.
Citera
2009-05-22, 09:24
Medlem
accidentallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Nej jag håller givetvis med Albinmedsnöret, du får ingen abstinens utav enbart 3 dagars bruk.. det händer inte.
Alldeles för lite tid för kroppen att bli tillvand. Möjligtvis psykologiskt men det är ju du själv som vill ha mer och inte drogen som orsakar dessa.

Jag har en fråga till er alla som injicerar Subutex/Suboxone.
Vad tycker ni om att lösa upp tex. Atarax och sedan lösa upp Subben och mixa ihop detta i en enda lösningen och injicera?
Finns det några på detta forum som gör detta?

OBS Det fungerar inte med vilken anti-histamin som helst utan det är enbart ett fåtal och ingen receptfri antihistamin i Sverige fungerar.
Utan då måste du ha på recept eller köpa illegalt eller åka till länder som säljer dessa A-histaminer over the counter.

förstår inte riktigt i vilket syfte man skulle göra detta? för att du gillar blandningen/ ataraxen har ngn slags effekt på subben som jag inte känner till / ataraxen minskar risken med att skjuta upplösta sub-piller vidare osv...
Liksom, varför skjuta atarax?
Citera
2009-05-22, 10:15
Medlem
Du frågar fel folk

Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Hejsan, jag vill börja med att säga att jag inte letar efter nån kran här på fb och vill heller inte köpa från någon här.

Men det är så att jag frågat runt lite här och där på stan i vänersborg och trollhättan om dom säljer eller vet nån som säljer sub.

Resultatet har ofta blivit ett asgarv eller något i stil med "dra åt helvete jävla knarkare".

Så jag undrar om det finns några speciella ställer häromkring där man ev kan få napp?

Tack på förhand, mvh
Det är nog inte så lyckat att fråga vem som helst om sånt,om du får såna svar frågar du helt enkelt fel slags folk.Om du inte redan är beroende av sub så är det bästa du kan göra att lägga ner helt innan du sitter fast i helvetet,för det kan gå fortare än du anar.
Citera
2009-05-22, 11:37
Medlem
accidentallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majolika
Det är nog inte så lyckat att fråga vem som helst om sånt,om du får såna svar frågar du helt enkelt fel slags folk.Om du inte redan är beroende av sub så är det bästa du kan göra att lägga ner helt innan du sitter fast i helvetet,för det kan gå fortare än du anar.

och nu när vi moralat färdigt skulle jag iof hålla med om överstående om att du verkar ha frågat fel personer. Det kan vara lite svårt att komma i kontakt med rätt personer men den ena brukar leda till den andra osv. Du kanske inte ska gå rakt på sak och leta efter sub. Kanske kan luska reda på någon i umgängeskretsen eller ngn kompis till en kompis som becknar cb eller ngt sånt, sen fråga vidare och sådär. Inte bara fråga första bästa...
Citera
2009-05-22, 12:00
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff

Tack på förhand, mvh

Vadå gick du på stan och frågade "vanliga" svenssons efter sub!?
Citera
2009-05-22, 19:20
Medlem
fenazepams avatar
det här kanske kommer se ut som kranfiske, men det är det inte.
jag vill inte ha nåt pm om erbjudande.

jag bara undrar hur man ska gå tillväga för att få tag på sub, då jag inte känner någon som kör sub?

finns det någon internet shop som har sub?
eller ska man dra till plattan och försöka scora där?
Citera
2009-05-22, 19:29
Medlem
lingontutas avatar
Grape boostar sub antar jag? Senast jag boostade med grape så var det Oxy och det förlängde ruset ordentligt. Är det likadant med sub måhända? Sub sitter ju i ett tag som det är så om jag boostar med grape kan jag vänta mig en förlängd buzz?
Citera
2009-05-22, 19:36
Bannlyst
Vet inte riktigt, grape boostar ju en hel del så skulle inte förvåna mig om det boostade sub också Prova googla typ "sub + grabe" + flashback.info

Citat:
Ursprungligen postat av lingontuta
Grape boostar sub antar jag? Senast jag boostade med grape så var det Oxy och det förlängde ruset ordentligt. Är det likadant med sub måhända? Sub sitter ju i ett tag som det är så om jag boostar med grape kan jag vänta mig en förlängd buzz?
Citera
2009-05-23, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Vadå gick du på stan och frågade "vanliga" svenssons efter sub!?

jag har valt en del strategiska platser så som kring beroendecentrum vid öppenpsyk samt borta vid dom lite mer invandrartäta områdena.

De senare har enbart röka och en å annan lite discopulver men inget mer.

Ang moraltanterna, det är mitt liv, inte ert.
Jag skiter väll i om ni sorterar sopor och bara hissar flaggan på flaggdagar så varför ska ni bry er om jag vill ha tag i lite sub?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in