2007-09-01, 14:03
Medlem
Deleriums avatar
Har på senare tid blivit mkt förtjust i att röka subutexen.
Har dock hört att det inte ska fungera med suboxene? Stämmer detta ?
2007-09-03, 01:28
Medlem
Mava Boys avatar
Hade inte ens en aning om att man kunde röka sub. Lillemor Östlin (Hinsehäxan ni vet) skrev visserligen i sin bok om att fångar på kåken rökte subutex, men kärringen e ju gaska gammal o gaggig & har dessutom inte sovit en blund 98% av hennes liv, så man kan ju inte klandra damen om hon e lite skev.

Antar att man jagar drake om man röker det va, för det kan bara inte vara så att folk röker sub holkar. Låter så slösaktigt att jag får gåshud.
2007-09-03, 09:21
Medlem
FBWs avatar
Vi löste upp Subutex med en sked och vatten. Och tro det eller ej men ångorna som kom upp när skiten koka kände man av. Men det var inget speciellt utan mer som att röka en cigarett på morgonen. Så det är lika att snorta eller skjuta det.

f.ö så testade vi lösa upp plåster på 10mg och körde in dom rektalt. Vi kokade limmklumparna från plåstret tills dom blev som hårt limm. Fan vad man vart bäng på 5mg. Var helt borta i över 20h. Och sköt ca 0.6-0.8mg i armen. Kicka på så in i helvete. Trodde inte att det skulle fungera.

La f.ö limmbitarna under tungan i ca 30 minuter efter att ha kokat ur subet, sen svalde jag dom. Men nu hamnade jag lite för mycket offtopic så det är nog dags att sluta skriva.
2007-09-03, 10:53
Medlem
Jag har också rökt subutex på folie och det fungerar faktiskt!
2007-09-04, 01:10
Medlem
Avgrunds avatar
ja har rökt suboxone samt vanliga subutex och man känner ingen skillnad mellan dom tycker ja.
undrar varför inte fler röker sub istället för snortar, effekten kommer ju nästan direkt när man röker.
2007-09-04, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
ja har rökt suboxone samt vanliga subutex och man känner ingen skillnad mellan dom tycker ja.
undrar varför inte fler röker sub istället för snortar, effekten kommer ju nästan direkt när man röker.

rädda för slöseri? :P. Finns det någon guide som visar optimala sättet att röka de på. jag har aldrig försökt röka någon opiod och inte orkat leta efter guide men vore intressant att testa. men jag vill gärna ha något mer att följa än en film. hehe
2007-09-04, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund

Det är många som tror att det inte fungerar att röka sub helt enkelt.
2007-09-04, 22:17
Medlem
Deleriums avatar
Jag tillhör faktiskt själv en av dem som inte trodde det var möjligt att röka subutex. Då jag sist köpte, (efter uppehåll i nästan ett år) så frågar kranen om jag provat röka någon gång och vi pratar lite om det.
Eftersom effekten tydligen skulle komma snabbt bestämmer jag mig för att prova. Sagt och gjort, kranen fixar till en dos och meckar upp den på foliet. Resultatet var tamejfan riktigt jävla schyst! Effekten kommer SNABBT och starkt, däremot känns det som om effektens varaktighet är något kortare. Vilket iofs inte gör spec. mkt då halveringstiden för sub är lång som satan.

Det är alltså jaga drake -metoden, och det är faktiskt inte så jättesvårt då man fått in tekniken.

Så det fungerar alltså att röka suboxen också ? Enligt samma källa skulle suboxenen inte gå att röka.
Man kanske ska göra ett litet försök, man är ju lite nojjig att wasta sub i onödan!

Till Er som inte har provat kan jag starkt rekommendera att ni åtminstone testar denna metod!
2007-09-06, 08:57
Medlem
VONKANs avatar
Hör här nu, experten är på väg att uttala sig.

Buprenorfin ska ut i blodet så snabbt som möjligt.

Och hur kommer det ut snabbast i blodet? Jo en kanyl i venen får pundare på benen fortast.

Att det inte går att skjuta Subuxone är en myt, det funkar ok.

SÅ NU VET ALLA DET MEST EFFEKTIVA SÄTTET!
2007-09-06, 09:04
Medlem
Moments avatar
Subutex är ialf perfekt att röka. Det fastnar på foliet som heroin och letar sig ner i en perfekt kana.
2007-09-06, 09:09
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment
Subutex är ialf perfekt att röka. Det fastnar på foliet som heroin och letar sig ner i en perfekt kana.
Får väl offra en fjärdis och testa nån gång.

Eller måste man röka mycket?
Men IV e rätt ok ändå, lr hur?
2007-09-06, 10:13
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Får väl offra en fjärdis och testa nån gång.

Eller måste man röka mycket?
Men IV e rätt ok ändå, lr hur?

Hade fan aldrig hört talas om att röka B8...
Har alltid dunkat, men det verkar ju värt och kanske testa då?

Fan alla horse/sub/moffeskallar jag känner tar inte nämnda droger på annat sätt än IV. Alltid kul me nå nytt...
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in