Jo tack, det var en mycket trevlig kväll igår. Ska bli avslappnad kväll med Subutex idag också, sedan får det bli ett litet uppehåll så att inte toleransen ökar för mycket. Dessutom mycket att göra i plugget.

Hur många dagar brukar ni köra Buprenorfin? Är det bara en dag i veckan som gäller - för toleransen byggs upp otroligt fort om man kör Subb kontinuerligt har jag förstått.
Tack för alla svar, ni är för goa alltså!

Ska implementera era snort-knep. Föredrar ni många små linor eller ett fåtal stora? Xalterad; ser att du diggar många små, återdoserar du ofta då eller? Varierar inte detta lite med olika preparat dock?
Vad tycker ni förresten om att läsa under ruset? Jag tycker det kan vara väldigt avkopplande, man glider lätt in i bokvärlden eftersom man riktar sin uppmärksamhet helt och hållet mot händelseförloppet. Då man rökt Cannabis däremot blir minnet för dåligt, och det är svårt att hänga med sammanhängande. Eller hur upplever ni detta? Har pratat med några som tycker om att läsa efter att ha rökt, fattar inte hur de pallar i det tillståndet.
Jag håller med dig angående städningen Dolcontina. Det känns skönt och lätt att pilla med lite småsaker som behöver fixas - lika bra att ta tag i det direkt också, speciellt då det ändå känns roligt.
Någonting som jag vekligen njuter av, och som jag bara gör då jag tagit Opioider är att spela datorspel. Det är Warcraft 3, DOTA, som gäller, prova det ni, hur mys som helst!
Avslutningsvis vill jag också tala varmt om musikgruppen Enigma, otroligt skön musik då man vill koppla av. Låten "Beyond the Invisible" är en av de bättre. Länkar till en annan fin låt, passar dock bara då man VERKLIGEN vill ta det riktigt lungt.
http://www.youtube.com/watch?v=CR3dM-GlZK8&feature=related
NotBobHarris Hur fan var det att blanda kodein och stilnoct?

Visste förresten inte att man kunde snorta dem.
Blev som vanligt långt, lätt och roligt att skriva mycket då man pudrat näsan, hoppas det underlättar med styckindelningen, så kan man välja vad man pallar läsa.
Önskar er alla en trevlig kväll, och ha det bara bäst!