Citat:
Ursprungligen postat av S.u.b
Skriver lite här för att skriva av mig lite grann. Har kommit in på min 9

nde dag idag, och andra dagen helt utan morfin också och det värsta verkar vara över, de mest intensiva iaf. Så, med andra ord funkade morfinet för mig i väldigt små doser, annars hade jag varit på suben för läängesen.
Jag har fortfarande ett helvete med sömnen och väntar på medecin för det. Har ju iofs theralen men det biter fan inte! Magen trasslar och mår illa och även en del frossa och en väldig trötthet, som konstigt nog släpper mer på kvällen, typiskt när man vill vara trött!
Det som är så jävla jobbigt är ju denna förbannade tristess, vilket är en farlig fälla för mig som jag ramlat dit i allt för många gånger förut. Men jag har inte ork att göra nånting. Musik hjälper faktiskt för en stund, vaknar till lite mer på något sätt. Men det måste vara riktigt HÖGT!
Detta suuug är också jobbigt som bara den
Hmm, nån som vet om privatläkare ser ens journaler nu för tiden? Antagligen..

Fan vad duktig du är! är riktigt imponerad! och skönt att det har lagt sig någolunda..
Har du Theralen på recept så kan du ju alltid gå till vårdcentralen och fråga om nått annat. Jag prövade Nozinan här om dagen och det fungerade jättebra att sova på.
Theralen och Nozinan(och liknande) blir du ju iofs toktrött på dagen efter, bara det kan ju vara en faktor så man blir sugen på nått, segheten.
Jag antar att du är reggad som missbrukare så det är nog kört att få ut nått starkare.. Dock så brukar dom i vissa fall vara snabba med att föreslå Stilnoct, vet inte varför, men jag har hört några fall.. Min sambo fick Stilnoct, även fast han är registrerad missbrukare.
Rastlösheten är hemsk när man kliver av sub! Man vet inte vad man ska göra av all tid! jag funderade mycket på hur jag disponerade tiden själv när jag gick på sub, jag kom fram till att jag förmodligen mår så himla bra så jag inte behöver göra nånting speciellt liksom.
Imodium fungerade jättebra för mig när jag hade lös mage, annars rinner det ju ur en och man får vätskebrist ;/
Hang in there nu! du fixar det!