2010-05-04, 21:48
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpacePope
Ungefär samma för mig. Sådana läkemedel ger alldeles för mycket biverkningar. Opioiders i princip enda allvarliga biverkning är beroendet, men har man kronisk smärta så ser jag inte det som ett jättestort problem. Har man kronisk smärta har man ju inga planer på att sluta äta dem direkt.

Håller med. När läkarna pratar om beroenderisk brukar jag säga att det inte spelar nån roll, bara jag slipper smärtan, ett ev beroende får jag ta itu med när det blir aktuellt, det finns rehab för sånt. Har man ont dygnet runt vill man bara en sak, att bli smärtfri. Jag ska försöka ligga på om starkare prylar, och föreslår dom gabapentin igen kommer jag fan i mig att filma mig själv under några timmar så får dom se när jag sitter och rycker som shakin stevens.- I slutändan är det ju deras jobb att bota mig eller åtminstone lindra mina besvär.
Citera
2010-05-04, 22:44
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Är det min tolerans som redan har stigit eller är är Buprenotex bara jävligt fattigt? Jag drog en lina på ca 1 mg, slängde i mig en ksalol och nu typ en timme senare gjorde jag samma sak, bara att linan var lite längre. Får fan mer eufori/självförtroende/välmående/speed av Tramadol eller Kodein.
Vafan är ksalol? Xanor eller?
Citera
2010-05-04, 23:42
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
Drog fri. tjejen blev för full så va tvungen att konka omkring henne. Sen när man vaknade så va hela lägenheten full med blod och spyor xP

Tråkigt ju
Citera
2010-05-04, 23:44
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Vafan är ksalol? Xanor eller?

Ja, alprazolam.
Citera
2010-05-05, 12:14
Medlem
Astronomics avatar
Hur länge sitter Bup i egentligen? Var det 36 timmar som var halveringstiden?

Jag tog min sista lina ca två på natten igår och jag mår jävligt bra idag, har iofs slängt i mig tre benso, men tror ni att det är Bupen som fortfarande sitter i?

Undrar också hur mycket benso ni brukar blanda med Sub utan att det ska va farligt.
Citera
2010-05-05, 12:58
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Hur länge sitter Bup i egentligen? Var det 36 timmar som var halveringstiden?

Jag tog min sista lina ca två på natten igår och jag mår jävligt bra idag, har iofs slängt i mig tre benso, men tror ni att det är Bupen som fortfarande sitter i?

Undrar också hur mycket benso ni brukar blanda med Sub utan att det ska va farligt.

37 timmar

Ja absolut.

Det vet jag däremot inte.
Citera
2010-05-05, 13:19
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Är det min tolerans som redan har stigit eller är är Buprenotex bara jävligt fattigt? Jag drog en lina på ca 1 mg, slängde i mig en ksalol och nu typ en timme senare gjorde jag samma sak, bara att linan var lite längre. Får fan mer eufori/självförtroende/välmående/speed av Tramadol eller Kodein.

Kan du inte skicka PM till mig angående dina Ksalol, är nyfiken på hur kvalitén på dom var och så.
Citera
2010-05-05, 13:37
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpacePope
37 timmar

Ja absolut.

Det vet jag däremot inte.

Jo, jag känner det. Dessutom är pupillerna prickar. Funderar på att dra en liten till.
Citera
2010-05-05, 13:42
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Kan du inte skicka PM till mig angående dina Ksalol, är nyfiken på hur kvalitén på dom var och så.

Vi kan väl lika bra ta det här?

Ksalolen är bra, kanske inte lika bra som dom var för ett par år sen. Jag har så jävla svårt att avgöra styrkan på benso då jag blandar olika sorter hejvilt. Och om anledningen till att du ville att jag skulle PM:a mig var att jag skulle dela med mig av kranen kommer det inte hända.
Citera
2010-05-05, 13:48
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Vi kan väl lika bra ta det här?

Ksalolen är bra, kanske inte lika bra som dom var för ett par år sen. Jag har så jävla svårt att avgöra styrkan på benso då jag blandar olika sorter hejvilt. Och om anledningen till att du ville att jag skulle PM:a mig var att jag skulle dela med mig av kranen kommer det inte hända.

Jag kan fixa på egen hand så nej tack till det.
Det jag undrade var bara om kvalitén var ok.
Citera
2010-05-05, 20:18
Medlem
BangoBongs avatar
Buprenorfin blockerar i stort sett alla andra opiater, eller hur?
Kodein blockerar sig självt(?) på något sätt.
Finns det andra substanser som också har blockerande effekt på opiater. Som man bör känna till och akta sig för?

Jag har märkt att fysisk aktivitet och ansträngning verkar blockera opiat-rus.
Kan det stämma, eller är det inbillning?
Citera
2010-05-05, 20:31
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Jag kan fixa på egen hand så nej tack till det.
Det jag undrade var bara om kvalitén var ok.

Jaha ok. Som sagt, fortfarande bra men inte lika dunder som för ett par år sen. Sen finns det väl olika batchar antar jag och piratkopior möjligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in