Citat:
Nu har jag inte tagit Subutex dagligen i dessa 8år men som långt bör det vara 2år dagligen.
Ursprungligen postat av Entox
Hur många går du på per dag då?
Gör du något speciellt för att få horset att funka efter tre dagar?
Jag går på tre x8 per dag-
Åkte till oslo efter 3 & ett halvt dygn fick jag sopa i mej nästan ett gram.
Inann det färgade.
Jag kände av det tidigare men bara precis när jag tryckte i mej det.
Nu har jag tagit 24 mg per dag under lång tid så receptorerna lär ju vara fyllda till bredden.
Sen kanske det är olika från person till person.
Men i alla fall så är jag nyfiken om du har något särskilt trix för att få det att funka så snart.
Å hur många tabletter per dag inann?
tagit mej en vecka inann jag varit nere på en snabel
Gör du något speciellt för att få horset att funka efter tre dagar?
Jag går på tre x8 per dag-
Åkte till oslo efter 3 & ett halvt dygn fick jag sopa i mej nästan ett gram.
Inann det färgade.
Jag kände av det tidigare men bara precis när jag tryckte i mej det.
Nu har jag tagit 24 mg per dag under lång tid så receptorerna lär ju vara fyllda till bredden.
Sen kanske det är olika från person till person.
Men i alla fall så är jag nyfiken om du har något särskilt trix för att få det att funka så snart.
Å hur många tabletter per dag inann?
tagit mej en vecka inann jag varit nere på en snabel
Inga speciella knep, utan ungefär 3-4 dagar innan jag lägger ner subben så trappar jag snabbt ner dosen och sista dagen tar jag den minsta.
Sedan är jag helt borta ifrån Sub i 2-4dygn.
Visst jag känner absolut att heroinet inte fäster lika bra efter 2-3dygn som det gör efter 4-5 men det fungerar.
Min Subutex dos varierar kraftigt av endel anledningar, delvis för jag inte upprätthåller en daglig dos hela tiden utan använder andra opioider och droger emellanåt.
Men den ligger mellan 8-32mg/dag (som du läser så varier den enormt, en period kan jag gå på en 8mg'are om dagen och klara mig i något år. En annan period går jag på 16/24/32mg om dagen osv.)
Jag tar även både mina sub och heroin (alla opioider i princip) intravenöst också.
Angående Tramadol så får inte jag heller någon bra effekt utav denna opioid, den är för svag. Det blir ju lätt så när man har använt tunga opioider under lång tid.
Har själv gått på Heroin i 15-20år så att peta i sig ett gäng Tramadol gör knappt upp eller ner. Men har blandat dem med Sub ibland då det i höga doser verkar göra en viss positiv effekt men det blir dyrt i längden.
Citat:
Metadon blockerar inte opiat receptorerna som Buprenorfin gör så du kan ta Heroin och Metadon samtigit tex.
Ursprungligen postat av youdontknowme
Har redan startat en tråd för ett tag sen utan att få svar, men jag försöker ändå här...
Hur är det att blanda fentanyl med metadon? Tar metadon bort effekten som med heroin? Och hur länge syns fentanyl i urinet?
Hur är det att blanda fentanyl med metadon? Tar metadon bort effekten som med heroin? Och hur länge syns fentanyl i urinet?
MEN Metadon binder väldigt hårt vid receptorerna så det kan samtidigt vara svåårt att tränga igenom med Heroinet eller annan opioid, vet inte hur det är med Fentanyl.
Senast redigerad av Lee Sterling 2010-01-13 kl. 00:29.
Senast redigerad av Lee Sterling 2010-01-13 kl. 00:29.

det hade ju varit bra nog tråkigt..