2008-09-06, 17:08
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Heirophant
Jo, det förstod jag. Menar bara om intaget igår påverkar Subben nu?

Att min tolerans för Tram spelar in visste jag såklart. Vill ändå "starta" försiktigt då jag inte vet hur mycket Sub som är lagom för mig..

Nåväl. 0.5 till nu. Känner inget supermycket ännu...
Tolerans på opioider kan komma väldigt snabbt, doserar du flitigt kan du nog redan skaffa dig en del tolerans på ett eller ett par dygn...

Annars så är ju buprenorfinruset väldigt energiskt för många, medan kodein oftare upplevs som dåsigt... Vill du att ditt subrus skall bli mer dåsigt kan du äta ett bensodiazepinpiller eller två (men inte mer)...
Citera
2008-09-06, 17:12
Medlem
The Heirophants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Tolerans på opioider kan komma väldigt snabbt, doserar du flitigt kan du nog redan skaffa dig en del tolerans på ett eller ett par dygn...

Annars så är ju buprenorfinruset väldigt energiskt för många, medan kodein oftare upplevs som dåsigt... Vill du att ditt subrus skall bli mer dåsigt kan du äta ett bensodiazepinpiller eller två (men inte mer)...

Njae, gillar Tram bättre än Kod. Så jag vill nog ha det lite "speedat"...
Har tagit 2.5mg nu men känner inte värst mycket. Testar med 0.5 till om en timme ca. annars lägger jag ner det för idag och testar senare...

Tolerans har jag ju då jag äter Tram regelbundet och har både tolerans och Fysiskt beroende av det. Kan ta runt 1000mg Tram och ändå inte känna av speciellt mycket så jag har trappat ner på det på sistone. Brukar bli skön på ca.400/500mg kodein. (krossade Perduretas)
Senast redigerad av The Heirophant 2008-09-06 kl. 17:15.
Citera
2008-09-06, 17:28
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Heirophant
Njae, gillar Tram bättre än Kod. Så jag vill nog ha det lite "speedat"...
Har tagit 2.5mg nu men känner inte värst mycket. Testar med 0.5 till om en timme ca. annars lägger jag ner det för idag och testar senare...

Tolerans har jag ju då jag äter Tram regelbundet och har både tolerans och Fysiskt beroende av det. Kan ta runt 1000mg Tram och ändå inte känna av speciellt mycket så jag har trappat ner på det på sistone. Brukar bli skön på ca.400/500mg kodein. (krossade Perduretas)
Många som är fysiskt beroende av opioider brukar inte känna mycket rus alls på buprenorfin utan bara att abstinensen försvinner...
Citera
2008-09-06, 18:11
Medlem
The Heirophants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Många som är fysiskt beroende av opioider brukar inte känna mycket rus alls på buprenorfin utan bara att abstinensen försvinner...

Jag kan nog skriva upp mig på den lista... Tyvärr...
3mg nu men ruset är mindre än på 200mg Kod

Får väl spara det tills det blir dags för abs...
Senast redigerad av The Heirophant 2008-09-06 kl. 18:13.
Citera
2008-09-06, 20:24
Medlem
The Heirophants avatar
Tog 800mg Tram efter de 3mg Sub..
Nu börjar jag bli att må skönt iallafall. Dock inte direkt påverkad, skulle kunna spela "nykter" för vem som helst (inte för att det är nån nackdel men..)
Mår bra nu, lite varm inuti och positiva tankar. Riktigt trevligt..

Ska spara Subben tills det blir AT på Tram tror jag. Annars gör jag ett uppehåll med allt vad Opi heter och testar sedan. Nu funkar Sub uppenbart inte på mig
Vill INTE ta doser över 3mg då det känns som bortkastade pengar att ta mera nu..
Citera
2008-09-08, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chuckey
Edit: Du kan även röka det med mycket god effekt!

Har du någon speciell metod då? För den metoden som jag sett (krossad sub läggs på folie, hettas upp med butantändare underifrån, rök inhaleras) ger extrem irritation på luftvägarna och en vedervärdig smaksensation. Feel free to share...
Citera
2008-09-08, 19:32
Medlem
Eldkvarns avatar
hur lång tid efter att man käkat 5 stilnoct är det lugnt att ta sub? max 1mg
Citera
2008-09-09, 02:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglaren
Har du någon speciell metod då? För den metoden som jag sett (krossad sub läggs på folie, hettas upp med butantändare underifrån, rök inhaleras) ger extrem irritation på luftvägarna och en vedervärdig smaksensation. Feel free to share...

Försök att hålla lågan en bit ifrån, för om du håller för nära så bränns det bara och blir en svart pyrande sörja.. Värm upp det långsammare och dra in röken. Själv tycker jag dock dels att det är jävligt svårt att dra in röken då den är svår att se, känns som att man förlorar en massa, och dem smakar åt helvete!
Men var kul och prova.. Funkar när näsan är full med!
Citera
2008-09-09, 09:54
Medlem
Ti-82 STATSs avatar
fyfan va äcklig. aldrig blivit så illamående av en opi-at/oid. ingen direkt eufori i ruset heller.
Citera
2008-09-09, 10:05
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ti-82 STATS
fyfan va äcklig. aldrig blivit så illamående av en opi-at/oid. ingen direkt eufori i ruset heller.

Då tar du för mycket.
Prova ta mindre så blir det mkt bättre, mellan 0.5mg - 1mg är mer lagom, misstänker att du tog mer än så?
Citera
2008-09-09, 18:27
Medlem
The Heirophants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Då tar du för mycket.
Prova ta mindre så blir det mkt bättre, mellan 0.5mg - 1mg är mer lagom, misstänker att du tog mer än så?

Snyft... 3mg och jag blev inte ens illamående. Kände inget..
Citera
2008-09-09, 19:58
Medlem
Eldkvarns avatar
Jag badar i subutex och så är jag lättpåverkad som fan... tjoho!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in