Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle527w7djd
Tack för svaret. Men har läst någonstans (kan citera det sen) att buprenorfin är smärtstillande medel samt att man kan ta det upp till 7 dagar efter en operation. O jag vet verkligen att min farsa inte har några narkotika missbruk... Men hursom tänkte ta cirka 0,3 för dem är jävligt starka vad jag har läst o sedan vänta... Men hur är det med illamående o får man huvudhirk, hur är det att urinera/skita... Berätta mer om bieffekterna eller vad det nu kallas... Ha en bra dag
Buprenorfin används rätt flitigt som smärtstillande, men vanligtvis i form av plåster. Grejen med åttorna är att det är en stor dos, som man i princip bara tål om man är opioidtolerant. Om du är orolig för din farsa, så fråga honom?
Tycker för övrigt 0,3 mg låter betydligt vettigare än 2 mg. Har sett många aspiranter spy upp tarmarna på 0,5-1 mg.