2022-12-04, 00:29
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Nee sådär fungerar inte fentanyl. Dessutom så är skitnödig det sista du skulle bli av opioider...
Der är sant. Jag brukar inte bli skitnödig på benso heller. Men lugnY sig
Citera
2022-12-04, 05:29
Medlem
Från apoteket. Vilken sub gillar ni bäst? När man ändå får välja..
Eller är det ens någon skillnad? Då är det väl bäst att gå på det billigaste märket?
Senast redigerad av FreshReset 2022-12-04 kl. 06:12.
Citera
2022-12-04, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3ncor3
Håller med också, Orifarm, Actavis o de andra håller inte samma kvalité o funkar inte på "rätt" sätt för mig så bad min läkare att skriva att de på apoteket inte får byta ut från Sandoz...
Placebo eller inte? Det är ju samma mängd.. Skulle vissa företag inte vara korrekta med mängden buprenorfin menar du? Eller skapade på ett sätt så kroppen inte tar upp lika mkt?
Citera
2022-12-04, 08:28
Medlem
3ncor3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshReset
Placebo eller inte? Det är ju samma mängd.. Skulle vissa företag inte vara korrekta med mängden buprenorfin menar du? Eller skapade på ett sätt så kroppen inte tar upp lika mkt?

Troligtvis placebo/uppfattning/fördom men samtidigt hur du sammanställer, med bindningsämnen o annat, en tablett kan ju ändra upptagningsförmåga osv o menar inte depot...
Citera
2022-12-04, 08:31
Medlem
3ncor3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Jag har tagit lite tabletter som innehåller någon sorts benso, det vet jag garanterat, men den kan också innehålla något annat. Vissa har pratat om att de kan innehålla fentanyl. Och jag får en lite konstig reaktion som jag inte helt känner igen från benso. Tex när de börjar slå på så får jag en skum typ av svettningar. Och jag är konstant orolig i magen, känner mig skitnödig hela tiden nästan.

Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Nee sådär fungerar inte fentanyl. Dessutom så är skitnödig det sista du skulle bli av opioider...

Exakt inte fenta du känner, troliga nått annat du e orolig över/ätit som gör att du känner dig annorlunda men blir d värre åk in t sjukan, bättre en än gång för mkt än för lite om man e på den sidan skalan...
Citera
2022-12-04, 16:06
Medlem
Citat:
Troligtvis placebo/uppfattning/fördom men samtidigt hur du sammanställer, med bindningsämnen o annat, en tablett kan ju ändra upptagningsförmåga osv o menar inte depot...
Sen ökas toleransen med subutex fett snabbt har jag märkt.. Så mycket kan ha med toleransen att göra som ändras
Citera
2022-12-04, 22:45
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Exakt inte fenta du känner, troliga nått annat du e orolig över/ätit som gör att du känner dig annorlunda men blir d värre åk in t sjukan, bättre en än gång för mkt än för lite om man e på den sidan skalan...
Nä nya batchen funkar fint.
Citera
2022-12-07, 23:58
Medlem
3ncor3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Nä nya batchen funkar fint.

Gött köper du inrikes? E d bra rus? // 3ncor3
Citera
2022-12-11, 10:02
Medlem
Hej!
Jag får så fruktansvärt ont i ögonen av sub. Dom klibbar ihop och det svider och har sig. Ingen annan jag känner får såhär.
Enda biverkningen för mig. Mår bara bra i övrigt.
Nån här som känner igen sig?
Man ser ju inte riktigt klok ut dagen efter 🙈😵‍💫
Citera
2022-12-15, 13:25
Medlem
Säg att jag snortar 1mg vid 17-tiden. Kommer det vara ovanligt svårt att somna runt midnatt och att kliva upp och ta sig till jobbet vid 09 dagen efter?

Har ej rört opiater på cirka 2 år och ytterst få gånger jag nyttjat sub.
Citera
2022-12-15, 14:10
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fragbagz
Säg att jag snortar 1mg vid 17-tiden. Kommer det vara ovanligt svårt att somna runt midnatt och att kliva upp och ta sig till jobbet vid 09 dagen efter?

Har ej rört opiater på cirka 2 år och ytterst få gånger jag nyttjat sub.

Generellt så brukar man sova ytligt på sub. Man vaknar flera gånger per natt men känner sig ändå utvilad. Så var det i början för mig iaf
Citera
2022-12-16, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knox84
Hej!
Jag får så fruktansvärt ont i ögonen av sub. Dom klibbar ihop och det svider och har sig. Ingen annan jag känner får såhär.
Enda biverkningen för mig. Mår bara bra i övrigt.
Nån här som känner igen sig?
Man ser ju inte riktigt klok ut dagen efter 🙈😵‍💫
Ingen biverkning jag känner av. Får fåtal biverkningar från sub. Då jag använder det som medicin och har en naturligt hög tolerans för opiater
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in