Citat:
Ursprungligen postat av
geossdetenda
Hejsan,
jag har gått på substitutionsbehandling i nästan exakt 6 mån nu och jag är ambivalent inför mina slo kring det. självklart är jag tacksam för att jag inte röker upp varor för 2 lax om dagen, hade jag inte slutat så hade jag dött inom några år kanske
. Jag har letat efter det där första moffe-ruset vid 17 hela livet och nu när jag inte längre kan bli moffad.... SÅ FÅR JAG REN OCH SKÄR PANIK!! NI MÅSTE HJÄLPA MIG!
vad kan jag egentligen göra för att bli drabbat av morfinpreparat igen? Min plan, som jag tycker att jag fullföljer jävligt bra faktiskt, innebär att jag spottar ut mina 16mg bup i en snusdosa så fort jag kan.
Mån/Ons/Fre måste pissa och jag ta tabletterna i munnen, men sällan smälter allt, oftast kring en tredjedel. Jag försöker att när jag själv ansvarar för att ta min sub, så tar jag max 4 mg för att få ner min tolerans.
Snälla människor, hjälp mig kunna känna av ett moffe-rus igen. kan jag köpa en boll och snorta den då om jag har väntat tillräckligt länge med buprenorfinen?
jag hoppas verkligen ni kan hjälpa mig med info och tips; typ hur hårt in satte dom denna medicin?
Är inte LARO frivilligt ? Alltså om du skulle säga Nää jag har fått nog av de här nu och så pyser du där ifrån och skiter i att ta skiten
som du själv har valt att du vill ta eller är laro något man blir tvingad till?
Annars är de ju bara att skita i att hämta tabletterna blir du sjuk eller dåligt så gör du som vilken ikke knarkarns skulle ha gjort
de vill säga ligga hemma och vila tills man mår bättre kanske är jätte jobbigt i några dagar men de går alltid över
eller så får du väll börja gå på varor igen för du verkar ju inte helt ärligt vilja sluta med det när du skriker om hjälp hur du ska kunna få ett morfin rus ? Köp en boll jävel och testa dra i dig den så för du ju svar direkt
om de fungerar eller inte för jag antar att du iallafall har läst om dom 500 andra som ställt samma fråga som dig men faktiskt har gått hela vägen o köpt en boll och testat att de fungerar för vissa inte för alla
självklar spelar mängd och kvalitet in en hel del här oxå så allt är inviduellt så testa och se eller så skippar du den där laro och går på varor hela livet kan ändå tänka mig att de fungerar för några bara man sköter dagliga sysslor och behåller jobbet så man har råd att ta skiten varje dag
eller så vaknar du upp och inser att själva moffe känsla som du så gärna vill uppnå är en förfalskad känsla gjort av preparat så försöker du hitta något som du kan utöva istället som ger dig samma typ av känsla High on life rushar mår man fan bra på oxå på ett mycket billigare och och bättre sätt kan ja lova dig för du kommer pusha dig själv till att nå dina egna mål för varje mål man lyckas nå så mår man bättre och bättre samtidigt som man förverkligar sina drömmar / mål här i livet