Citat:
Ursprungligen postat av
Indo
Jadå det borde vara lugnt, Men du lär väl känna Av abstinens litegrann ändå? För efter 3-4 dygn så Peakar ju ATn men du lär ju känna dig lite risig ändå på din student eller vad tror du? Brukar du vara helt symptomfri tills det har gått 3-4 Dagar? Lyx isåfall 😆 Men för säkerhets skull Ta en imodium innan så du inte skiter ner dig på Flaket 😉 Haha, Nä men ärligt jag tror du kan dricka lite om du har ett uppehåll på 3-4 Dagar innan. SORRY FÖR OT, men Kan Någon Svara på en fråga jag har.. Hur är det med Metadon? Om man väntar 3-4 Dagar innan man dricker? Är det lugnt eller? Och hur farligt är det att blanda Metta och Alkohol? På min förra permission så drack jag 80mg Metadon och drack 4 Bärs 5,2 och en Cider 7,0 sen kom jag på att det inte är en bra idé att blanda så, Tur att jag inte fick andningsDepp 😲
Mvh IND👁
Om man väntar 3-4 Dagar innan man dricker?
Väntar på vad? 3-4dagar efter sub-intag?
isf: Du kan ta metta 3-4 dagar efter din sista sub-dos, men för vissa så kan effekten bli sämre, de enklaste om du är ingådd är ju bara att vänta tills du blir vrål sjuk.
Vänta 3-4dagar innan du dricker alkohol?
Ja, efter 3-4 dagar kan du dricka alkohol.
Och hur farligt är det att blanda Metta och Alkohol?
Opiater och alkohol kan vara farligt spec om någon är ovan och inte känner sin kropp. Men du verkar ju ha koll på dina doser. Har min medicin och jag kan dricka som vem som helst som inte har den, för jag känner min kropp.