Citat:
Ursprungligen postat av
strez
Så fort jag är utan opiater/opioider ett par dagar så börjar frysa riktigt mycket ordenligt. Skakar osv... Tecken på beroende? Vad kan man ta som drar upp värmen. ? Att fylla på är ju självklaret men menar finns det inge medicner som tar bort känslan av att man fryser? Skum fråga kanske

Låter lite som utsättningssymtom men inte helt säker eftersom du bara fryser, när ja själv får abstinens så börjar ja frysa ena sekunden och sedan bli varm och svettas i nästa och så fortsätter det så en lång tid, värst är det på nätterna när man inte kan sova och ligger med världens spasmer och restless legs med panikångest och ständig oro. Du skulle ju kunna köpa Loperamid och slänga i dig några stycken brukar hjälpa lite med det fysiska besvären och är lagligt, annars finns ju Lyrica och benso som är guld vid opioid och opiat ATs.
Hoppas detta svar var till någon hjälp.
Mvh