Citat:
Ursprungligen postat av
ebeneezer22
Jag har observerat trådens utveckling.
Jag håller med U.K!
Ugglan har korrumperat tråden alldeles för länge och antingen är denne bara korkad, alternativt agendastyrd. Personligen tror jag Ugglan är korkad och tjafsar om K.M och byter åsikter korrs o tvärs.
Jag har skrivit en del inlägg om mina hypoteser av vad som hände denna hemska sommarnatt 13-14:e juni 92’. Där är B.W och P.U omnämnda.
Mitt tips är att ignorera användare som försöker sabotera tråden, medvetet eller omedvetet!
Om Ugglan är journalist, som denne påstår’ äter jag upp min hatt🤓
Ugglans tid är förbi, (om hen någon haft ngn tid)..avslöjad…skrämt bort många bra skribenter tänker jag…försöker sabotera tråden med skitinlägg!!
IGNORERA (för Helenas skull)!!!
Hade BW och Helena en förbjuden hemlig affär, vilken då på ngt sätt ligger till grund för att BW tar livet av henne, medvetet eller mer av en olyckshändelse i stundens hetta?
Detta med att han tydligen på fyllan pratat vitt och brett om vad han gjort, att han i all hemlighet var ute med familjens båt natten mot sön, att han hade en liten vit Opel, att han är den siste att prata med Helena samt att han inget alibi har efter 0200 gör ju honom som misstänkt number one!