2011-03-09, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Sluta kom in här o lura folk HANDLA INTE AV DOM HÄR ASEN.
HUR JÄVLA LÄNGE KAN NI HA ERA "PROBLEM" ERA SMÅ FITTOR ÄR NI VANDRANDE OLYCKOR ELLER
ATT DU ENS HAR MAGE ATT KOMMA IN HÄR O LURA FOLK NÄRA INPÅ SOMMAREN

ÄN EN GÅNG HANDLA INTE AV DENNA SHOP JAG RÖDAR DOM OCH JAG ÄR KÄND MEDLEM SOM INTE TJÄNAR NÅGOT PÅ DE HATAR BARA SÅNNA HÄR AVSKUM.
Då du verkar leva i den perfekta världen där inga problem någonsin råder så önskas du all lycka med fortsättningen på det levendet. Hade du haft någon djupare insikt i saker och ting som rör oss så hade du troligen inte vräkt ur dig som du gör, vi har aldrig blåst någon och kommer så aldrig göra heller.
Hade du snarare haft insikt i vad vi har gjort för många trots deras egna misstag, trots att vi inte hade behövt göra det. Då hade du troligen inte framställt dig med dom utomordentliga svordomarna du ovan visar att du kan skriva.
Vad du tror dig veta eller inte finns inget större intresse från våran del att käfta om då vi har bättre saker för oss än att tjafsa över ett forum med någon.

Önskar du fortsätta denna diskution så är du välkommen att kontakta oss på mail för vidare diskution.
//
Bantnings-butiken
Citera
2011-03-09, 00:28
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-butiken
Då du verkar leva i den perfekta världen där inga problem någonsin råder så önskas du all lycka med fortsättningen på det levendet. Hade du haft någon djupare insikt i saker och ting som rör oss så hade du troligen inte vräkt ur dig som du gör, vi har aldrig blåst någon och kommer så aldrig göra heller.
Hade du snarare haft insikt i vad vi har gjort för många trots deras egna misstag, trots att vi inte hade behövt göra det. Då hade du troligen inte framställt dig med dom utomordentliga svordomarna du ovan visar att du kan skriva.
Vad du tror dig veta eller inte finns inget större intresse från våran del att käfta om då vi har bättre saker för oss än att tjafsa över ett forum med någon.

Önskar du fortsätta denna diskution så är du välkommen att kontakta oss på mail för vidare diskution.
//
Bantnings-butiken
Jag pissar på dig ooch din shop du är en bedragare sen att vissa får sina varor är en annan sak. Jag ska föra denna diskussion här i det öppna så alla ser jag vet att folk lyssnar på det jag skriver och att ni förlorar kunder ni kan scamma och det gör att jag kan sova gott inatt.

Scammer hora, din och dina kompanjoners dag kommer också.
Citera
2011-03-09, 05:15
Medlem
Kevin2010s avatar
Hur lång innan ska man knapra sin Efedrin innan morgon rundan? Så att man maxar sin förbräning då alltså. Jag går en timme om det ska vara till nån hjälp!
Citera
2011-03-09, 07:25
Medlem
som butik borde man hålla lugnet, vara ödmjuk och vänligt bemöta sina kunder. oavsett hur dom bemöter en. har ingen aning om bb är scam eller inte, men sådär pratar man inte till sina kunder, de blir knappast fler eller mer nöjda då.
Citera
2011-03-09, 14:37
Medlem
ArturoBandinis avatar
Jag funderar lite på efedrin i samband med träning. Jag har, med hjälp av några olika sidor, räknat ut att jag som vilande tjockis har ett dagligt energibehov på runt 2500 kalorier. Det första jag har tänkt göra är att ta bort 1000 av de kalorierna samt börja träna 3-4 gånger i veckan (styrka och simning). Jag dumpar också en hel del kolhydrater. Som det ser ut nu så äter jag i princip bara en gång om dagen. Kyckling/kött tillsammans med en sallad med lite fetaost till exempel. Jag är medveten om att frukosten också är viktigt, men eftersom jag har fruktansvärt svårt för att äta på morgonen så tänkte jag i så fall börja dagarna med någon proteindryck.

Kommer efedrin innan träning göra någon nytta för mig, eller är det bättre att jag börjar med att fokusera att få stenhård rutin på mitt dagliga kaloriintag? Jag tar gärna emot tips på kurer, trots att jag är fullt medveten om att jag kanske framstår som en okunnig idiot. Det kan jag bjuda på.
Citera
2011-03-09, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-butiken
Hur svårt skall det vara att läsa ett autosvar innehållande viktig information rörande dig/er kunder?
Det har flertalet ggr visat sig att få inte behagar att bemöda sig med att läsa det, läs det och du finner svar.
Vi har inga avsikter att vara otrevliga, men när flertalet individer mailar oss flera ggr/dag med samma fråga trots att dem blivit ombedda att läsa autosvaret. Ja då är det svårt att inte bli smått irriterad.

//
Bantnings-butiken

Jag är också smått irriterad. Ni fick pengar av mig i slutet av oktober. Nu är det mars. Fortfarande inga varor från er.
Det är väl ganska uppenbart att jag tror att ni är scammare och därför vill varna andra.
Nu är er site borta också. Lite svårt att lita på er, även om jag vill tro det bästa.
Citera
2011-03-09, 15:29
Medlem
Molkes avatar
Akta er för BB! De är scammer i mina ögon om de inte lyckas ordna varor på flera månader.
Citera
2011-03-09, 17:19
Medlem
Kevin2010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kevin2010
Hur lång innan ska man knapra sin Efedrin innan morgon rundan? Så att man maxar sin förbräning då alltså. Jag går en timme om det ska vara till nån hjälp!
Ställer frågan igen! När kickar efedrinet igång?
Citera
2011-03-09, 17:31
Medlem
Rikers-Islands avatar
käka den när du vaknar tillsammans med 2koppar svart kaffe. Sedan börjar du din promenad. Kickar igång på 15-30min.
Citera
2011-03-09, 17:35
Medlem
Citat:
Ställer frågan igen! När kickar efedrinet igång?

Jadu... Lite olika. Men tar väl oftast 45 - 60 min för mig ialf. Alla är vi individuella.

Som Rikers skriver tar jag 2 svarta koppar till effet också. Det är ett måste.
Fast aldrig att det kickar in på 15 min för min del.
Senast redigerad av lunden12 2011-03-09 kl. 17:38.
Citera
2011-03-09, 17:39
Medlem
Kevin2010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunden12
Jadu... Lite olika. Men tar väl oftast 45 - 60 min för mig ialf. Alla är vi individuella.

Som Rikers skriver tar jag 2 svarta koppar till effet också. Det är ett måste.
Fast aldrig att det kickar in på 15 min för min del.

Citat:
Ursprungligen postat av Rikers-Island
käka den när du vaknar tillsammans med 2koppar svart kaffe. Sedan börjar du din promenad. Kickar igång på 15-30min.

Kan man byta ut kaffet mot en koffein tablett 200 mg?
Citera
2011-03-09, 17:42
Bannlyst
Citat:
Kan man byta ut kaffet mot en koffein tablett 200 mg?

Vad tror du själv? Jesus fucking Christ man, COMMON FUCKING SENSE.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in