2005-04-14, 09:00
Medlem
Hurkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttezippo
HUrkel det finns något som heter LÄGGA AV!

?
Jag menade inte att hon skule bli beroende eller något sådant om det var det du trodde? Om man går ner en massa genom någon specialmetod så blir man ju bara fet igen när man slutar. Klassiskt scenario. Vilket är orsaken till att man ska lägga om kostvanor och börja motionera regelbundet.

Men, ok, om man nu gör det så kan man också kanske gå ner lite snabbare genom något effedrinpreparat.
Citera
2005-04-14, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurkel
Motion och ändrade kostvanor är det som fungerar i längden. Eller ska hon käka effedrin resten av livet?
Håller fullkomligt med! Sjukt irriterande drog att banta på för bieffekterna är nedsatt serotoninnivå o ökat noradrenalin utsläpp. Tjejen kommer gå omkring med PMS dygnet runt.
Citera
2005-04-14, 15:43
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teemb
Håller fullkomligt med! Sjukt irriterande drog att banta på för bieffekterna är nedsatt serotoninnivå o ökat noradrenalin utsläpp. Tjejen kommer gå omkring med PMS dygnet runt.
Beror väl en helt på dosering och individen. Och såvida du inte tar en ett proffs som lägger upp din mat och motion, så kommer du inte ens i närheten av samma resultat som du gör med Efedrin. Man kan ju alltid testa och märker man att det blir besvärande så är det inte värre än att man drar ner på dosen, eller slutar helt.

/mvh Ikh
Citera
2005-04-14, 15:48
Medlem
Dosering och dosering, använder du efedrin i någon form får du besvär senare. Det är därför det är klassad som dopningspreparat.
Sen så tror ju många som använder efedrin att det räcker med att bara äta skiten o sen gå ner i vikt.. vilket inte är fallet.
Sen så bränner det inte mycket mer fett än vad kroppen gör i vanligt.
Det minskar hungern och ger dig mer energi, vilket du också får när du sover.
Däremot killar har nog lättare för efedrin eftersom deras serotoninnivå är väldigt olik tjejers. Depression är en bieffekt av efedrin.
Citera
2005-04-14, 16:04
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teemb
Dosering och dosering, använder du efedrin i någon form får du besvär senare. Det är därför det är klassad som dopningspreparat.
Sen så tror ju många som använder efedrin att det räcker med att bara äta skiten o sen gå ner i vikt.. vilket inte är fallet.
Sen så bränner det inte mycket mer fett än vad kroppen gör i vanligt.
Det minskar hungern och ger dig mer energi, vilket du också får när du sover.
Däremot killar har nog lättare för efedrin eftersom deras serotoninnivå är väldigt olik tjejers. Depression är en bieffekt av efedrin.

Nja, vet inte om jag håller med dig där. Håller man sig på "normala" doser och inte använder det under överdriven lång tid så ska det inte ge några problem i framtiden. Men iof är alla olika. Och det bränner en hel del mer fett än vad kroppen gör normalt.

Förekommande biverkningar är:

1/10-1/100
Hjärtklappning
Oro, sömnlöshet
Miktionssvårigheter?, urinretention?
1/100-1/1000
Yrsel, huvudvärk, svettningar?
Illamående, kräkningar
Muskelsvaghet?
Tremor/skakningar?
Törst

Följande bieffekter är hämtade från FaSS. Vad gäller depresion så kommer det av för stort intag under en för lång tid, så depressionen är en följd av abstinensbesvär.

/mvh Ikh
Citera
2005-04-15, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Nja, vet inte om jag håller med dig där. Håller man sig på "normala" doser och inte använder det under överdriven lång tid så ska det inte ge några problem i framtiden. Men iof är alla olika. Och det bränner en hel del mer fett än vad kroppen gör normalt.

Förekommande biverkningar är:

1/10-1/100
Hjärtklappning
Oro, sömnlöshet
Miktionssvårigheter?, urinretention?
1/100-1/1000
Yrsel, huvudvärk, svettningar?
Illamående, kräkningar
Muskelsvaghet?
Tremor/skakningar?
Törst

Följande bieffekter är hämtade från FaSS. Vad gäller depresion så kommer det av för stort intag under en för lång tid, så depressionen är en följd av abstinensbesvär.

/mvh Ikh

Det stämmer att depression kommer efter en lång tid, men eftersom efedrin frigör noradrenalin (kroppens försvarshormon) oavsett mängd efedrin så kommer definitivt tjejen att bli aggressivare. Inte som sagt i början, men för att få resultat kan man ju inte käka eferdrin 2 gånger.
Citera
2005-04-16, 11:37
Medlem
Faster_harders avatar
"Den som tar drogen blir lustfylld, känner ingen hunger och upplever sig som osårbar, säger Ola Raphael, chefspsykolog vid Aldroinstitutet."

Osårbar, det är ju inte äns sant. Blir så förbannad när dom ljuger ihop skit . Det är en jävla överdrift.
Citera
2005-04-16, 11:55
Bannlyst
nästan allt...

som skrivs om narkotika o steroider e överdrivet för att ungdommar inte ska använda dom, o för o få föräldrarna till o hålla i sina barn, MEN på ett damp barn som ja så hade dessa duktigt motsatt effekt BOJAAH

läste tex en artikel SKRIVET av en polis där han säjjer att amfetamin e vad extacy till större delen inne håller visst e det så, om man blir blåst för main i XTC ska ju va MDMA / MDA

*man ska inte lita på allt som tidningarna skriver*

tänker inte äns läsa om effet orkar inte störa min hjärna med skit
Citera
2005-04-16, 13:50
Medlem
bully146s avatar
haha

jag tycker folk som inte själva har tagit skiten ska ffs inte utalasig det är ju löjligt!!! vad fan vet dom (inget!!!!) jävla svin
Citera
2005-04-16, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bully146
jag tycker folk som inte själva har tagit skiten ska ffs inte utalasig det är ju löjligt!!! vad fan vet dom (inget!!!!) jävla svin

typ iaf, forskning utan kaniner e inte lätt =P
Citera
2005-04-16, 17:18
Medlem
Tjacktorskens avatar
Klart att det inte är helt ofarligt men Aftonbladet vet inte vad dem snackar om. Håller själv på att gå ner i vikt, vägde 85 kilo i februari och nu, drygt 2 månader efteråt väger jag 71. Har kört efedrin i drygt 4 månader i sträck, men det är väl bara dem senaste 2 månaderna som allt har gått som jag vill. Borde vara tvärtom, att toleransen ökar men i mitt fall har jag märkt att jag får bättre effekt nu än då.
Citera
2005-04-17, 10:58
Medlem
Lotorians avatar
Efedrin/Ephedra känslighet och avtrubbning

Jag har äntligen fått tag på efedrin.
Har under en längre tid kört med stackers10.
Undrar därför om avtrubbningen på stackers ephedra kommer göra att jag inte kommer vara lika känslig för efedrin?

Vad är rekomenderat att ta på morgonen innan prommenad?
Tänkte köra 30mg efedrin/300mg koffein/2 magnecyl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in